Luku Posted September 4, 2020 Share Posted September 4, 2020 Moje google-fu zaprowadziło mnie na powyższy temat, ale on dotyczy forestera, czy podobnie jest w GH NA? W dniu 28.06.2014 o 11:49, ozarek napisał: osobny olej w przednim dyfrze jest przy automacie, w manualu olej jest wspólny ze skrzyni. Co do skrzyni, wyczytałem, ze wymienia się olej co około 80 - 100k racja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted September 4, 2020 Share Posted September 4, 2020 (edited) Godzinę temu, 1uq napisał: Moje google-fu zaprowadziło mnie na powyższy temat, ale on dotyczy forestera, czy podobnie jest w GH NA? Co do skrzyni, wyczytałem, ze wymienia się olej co około 80 - 100k racja? Ja znów trafiłem na informacje że co 60 tys. Albo co 4 lata. Każdy producent olejów ma swoją stronę z doborem. np: https://www.motul.com/pl/pl/lubricants/recommendations/5686b74db4e0b2c8efa536f3b523f67f?type_name=Impreza+2.0R+(2007-2012) Edited September 4, 2020 by ewemarkam Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikon Posted September 4, 2020 Share Posted September 4, 2020 Karta przeglądowa ASO mówi co 60 tys. lub 4 lata czyli tak jak pisze @ewemarkam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radosław De Posted September 10, 2020 Share Posted September 10, 2020 Ja wlałem do wrx gh shell spirax s6 i było spoko biegi lżej wchodziły Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luku Posted September 21, 2020 Author Share Posted September 21, 2020 Archeologii czas znalazłem filmy na przedni i tylny (nie czuję że rymuję) a co do centralnego znalazłem takie cudohttps://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1061318 rozumiem, ze centralny jest połączony ze skrzynią i lepiej nie ruszać żeby nie zepsuć? o ile w skrzyni / silniku sobie poradzę, to czy wymiana w dyferach jest czymś co można zrobić "u śwagra na kanale" czy raczej się tym nie bawić i oddać komuś kto wie co robi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomis Posted September 29, 2020 Share Posted September 29, 2020 W dyfrze masz 2 śruby wyższa jest do wlewania oleju i sprawdzenia stanu oleju a dolna do spuszczenia ja wymieniłem olej w skrzynia i dyfrze w warsztacie bo nie miałem odpowiednich kluczy ale to prosta procedura 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luku Posted September 30, 2020 Author Share Posted September 30, 2020 W dniu 29.09.2020 o 20:14, tomis napisał: W dyfrze masz 2 śruby wyższa jest do wlewania oleju i sprawdzenia stanu oleju a dolna do spuszczenia ja wymieniłem olej w skrzynia i dyfrze w warsztacie bo nie miałem odpowiednich kluczy ale to prosta procedura W sumie - jak nie zepsujesz to się nie nauczysz warto spróbować, nie rozkręcam pół auta, więc w razie W można się łatwo wycofać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now