Luku Posted September 4, 2020 Posted September 4, 2020 Moje google-fu zaprowadziło mnie na powyższy temat, ale on dotyczy forestera, czy podobnie jest w GH NA? W dniu 28.06.2014 o 11:49, ozarek napisał: osobny olej w przednim dyfrze jest przy automacie, w manualu olej jest wspólny ze skrzyni. Co do skrzyni, wyczytałem, ze wymienia się olej co około 80 - 100k racja?
ewemarkam Posted September 4, 2020 Posted September 4, 2020 Godzinę temu, 1uq napisał: Moje google-fu zaprowadziło mnie na powyższy temat, ale on dotyczy forestera, czy podobnie jest w GH NA? Co do skrzyni, wyczytałem, ze wymienia się olej co około 80 - 100k racja? Ja znów trafiłem na informacje że co 60 tys. Albo co 4 lata. Każdy producent olejów ma swoją stronę z doborem. np: https://www.motul.com/pl/pl/lubricants/recommendations/5686b74db4e0b2c8efa536f3b523f67f?type_name=Impreza+2.0R+(2007-2012)
dominikon Posted September 4, 2020 Posted September 4, 2020 Karta przeglądowa ASO mówi co 60 tys. lub 4 lata czyli tak jak pisze @ewemarkam.
Radosław De Posted September 10, 2020 Posted September 10, 2020 Ja wlałem do wrx gh shell spirax s6 i było spoko biegi lżej wchodziły
Luku Posted September 21, 2020 Author Posted September 21, 2020 Archeologii czas znalazłem filmy na przedni i tylny (nie czuję że rymuję) a co do centralnego znalazłem takie cudohttps://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1061318 rozumiem, ze centralny jest połączony ze skrzynią i lepiej nie ruszać żeby nie zepsuć? o ile w skrzyni / silniku sobie poradzę, to czy wymiana w dyferach jest czymś co można zrobić "u śwagra na kanale" czy raczej się tym nie bawić i oddać komuś kto wie co robi?
tomis Posted September 29, 2020 Posted September 29, 2020 W dyfrze masz 2 śruby wyższa jest do wlewania oleju i sprawdzenia stanu oleju a dolna do spuszczenia ja wymieniłem olej w skrzynia i dyfrze w warsztacie bo nie miałem odpowiednich kluczy ale to prosta procedura
Luku Posted September 30, 2020 Author Posted September 30, 2020 W dniu 29.09.2020 o 20:14, tomis napisał: W dyfrze masz 2 śruby wyższa jest do wlewania oleju i sprawdzenia stanu oleju a dolna do spuszczenia ja wymieniłem olej w skrzynia i dyfrze w warsztacie bo nie miałem odpowiednich kluczy ale to prosta procedura W sumie - jak nie zepsujesz to się nie nauczysz warto spróbować, nie rozkręcam pół auta, więc w razie W można się łatwo wycofać
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.