rutra80 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 (edytowane) W internetach są sprzeczne informacje czy to normalne czy usterka - na jałowym przy naciskaniu i puszczaniu hamulca AFR leci do góry podobnie jak krótkotrwała korekta paliwa (u mnie można tak doprowadzić nawet do misfire na 4 cylindrze). Niektórzy mówią że to normalne bo ze wspomagania trafia powietrze do dolotu, inni mówią żeby szukać nieszczelności. Co na to tutejsze internety? Edytowane 17 Sierpnia 2020 przez rutra80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Przepływomierz czysty? A może ma powyżej 150kkm? Ja takie problemy miałem przy mocno zmęczonym przepływomierzu. Duże korekty w Learning View, czasem IAM spadał poniżej 1. U mnie był stary, przepływomierz (wyminiony na nowszy 68kkm), u kolegi natomiast bardzo brudny i po umyciu preparatem do czyszczenia przepływomierzy i przeszło. Trzeci element najtrudniejszy do sprawdzenia to regulator ciśnienia paliwa - Wg mnie seryjny to porażka, szczególnie po latach ale to na podstawie własnych doświadczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 aha, u mnie jest spory rozjazd na regulatorze ciśnienia pomiędzy doładowaniem a podciśnieniem. Niby mieści się w parametrach ale ale okno jest ogromne. Mocno rozważam założenie czegoś alternatywnego (poważnego i dokładnego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 (edytowane) AdaSch ale u mnie ogólnie AFR i korekty OK - chodzi mi tylko i wyłącznie o niepraktyczną sytuację gdy silnik chodzi na jałowym i parę razy pod rząd wciśniesz i puścisz hamulec - wtedy na parę sekund AFR robi się ubogi i krótkotrwała korekta szybuje do góry. Po zaprzestaniu eksperymentalnego deptania wszystko w kilka sekund wraca do normy. Niektórzy mówią że to normalne bo powietrze z serwo leci do dolotu 4 cylindra? Edytowane 17 Sierpnia 2020 przez rutra80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 zobaczę u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 A jak u Ciebie z tarczami i klockami ? W Gt miałem tak że im bardziej zjechane to ten efekt się pogłębiał. Ale nigdy nie było wypadania zapłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 (edytowane) Z tyłu ok, z przodu tarcze chyba ok ale mam problem że lewe koło hamuje jakieś 30% słabiej - będę sprawdzał w weekend czy to klocki czy kwestia wyczyszczenia i przesmarowania. Edytowane 19 Sierpnia 2020 przez rutra80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się