Jump to content

Forester SG 2.0 125KM - dobór pompy wody


matmat
 Share

Recommended Posts

Cześć

 

Chcę wymienić rozrząd w foresterze. Z paskiem i rolkami nie ma problemu, ale wpisałem mój model, rocznik i rodzaj silnika w wyszukiwarkę w kilku sklepach internetowych i wyskakują mi dwa różne rodzaje pompy wody - takie, które mają dwa króćce i takie które mają jeden króciec, a znalazłem jeszcze takie, które mają dwa po przeciwległych stronach. A informacje na zdjęciu z rokiem produkcji od do niekoniecznie pokrywają się z innymi producentami.  Ktoś wie jak to wygląda w praktyce, to jest zależne od rocznika czy czegoś innego? 

 

Pozdrawiam :) 

image.png.a9f0a2cd89b2be6acbfb1c961bf2e871.png

Edited by matmat
Link to comment
Share on other sites

A nie prościej zerknąć pod samochód i zobaczyć co tam masz. Pompę przecież widać jak wychodzi wąż do chłodnicy z niej, w dół czy do przodu.

Możesz mieć u Siebie każdą z nich.

http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_1/cooling_system/water_pump/

Wymień przy okazji termostat.

Edited by ewemarkam
Link to comment
Share on other sites

18 godzin temu, matmat napisał:

Cześć

 

Chcę wymienić rozrząd w foresterze. Z paskiem i rolkami nie ma problemu, ale wpisałem mój model, rocznik i rodzaj silnika w wyszukiwarkę w kilku sklepach internetowych i wyskakują mi dwa różne rodzaje pompy wody - takie, które mają dwa króćce i takie które mają jeden króciec, a znalazłem jeszcze takie, które mają dwa po przeciwległych stronach. A informacje na zdjęciu z rokiem produkcji od do niekoniecznie pokrywają się z innymi producentami.  Ktoś wie jak to wygląda w praktyce, to jest zależne od rocznika czy czegoś innego? 

 

Pozdrawiam :) 

image.png.a9f0a2cd89b2be6acbfb1c961bf2e871.png

DO Forestera SG ma być 21111AA270 dwa króćce.Oczywiście wersja 125KW

Koszt w ASO 596,55 brutto.

Link to comment
Share on other sites

@mirasek Masz racje, zależy od okresu produkcji, ale moje wątpliwości wynikały głównie z tego, że różne firmy podają różne przedziały czasowe. 

Ogólnie ,,zagadkę'' rozwikłałem wczoraj w 15 minut zdejmując plastikową osłonę silnika - nie wiedziałem, że pompa jest tak ładnie na widoku.

Dzięki wszystkim za odzew :) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...