Skocz do zawartości

Wypożyczenie auta w Warszawie


Matthew1990

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Zostałem zmuszony do odstawienia Forestera do warsztatu. Niestety uszczelka pod głowicą nie zgodziła się poczekać do końca wakacji . Jako że wszystkie auta w rodzinie są zajęte muszę zerknąć na ofertę wypożyczalni. Nigdy nie wypożyczałem auta . Może jest ktoś na forum kto poleci mi jakąś wypożyczalnie ( Warszawa i okolice)  . Wymaganie mam nieduże byle auto przejeździło dwa tygodnie , miało kierownice , sprawne hamulce i niezdarte opony. Jakby był automat byłoby super. A i najważniejsze ma być tanio :) 

Nie wiem czy mam brać pełne ubezpieczanie ( wtedy wychodzi dwa razy drożej ) czy zwykłe OC plus CDW wystarczy. Nie wiem , nie znam się ,doradźcie abym nie wpadł na minę .

 

Mateusz

 

 

Edytowane przez Matthew1990
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale, że kupować aby pojeździć dwa tygodnie?

Ciekawy pomysł... ale czy nie za dużo kłopotu z tym? Bo co jak trafisz szrota który padnie na drugi dzień. A co po 2 tygodniach? Sprzedawać?

Ja kilkukrotnie korzystałem z express.pl. Ale widzę teraz ceny skoczyły troszkę w górę. Ale jeśli chodzi o jakość aut i poziom wypożyczalni - mogę polecić.

 

A ile kilometrów musisz robić? Bo rozważ Panka z car sharingiem. Tam małe auto można mieć za 60 zł za dzień. Tyle, że płacisz za kilometry przejechane... 

Więc jeśli ich mało to może się opłacać.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 100km dziennie i w sumie potrzebuje auta tylko od pon do pt przez 2 tygodnie . Kupowanie jakiegoś starego auta po to aby za kilka tygodnie znów go sprzedać jest dla mnie zbyt ryzykowne . Zawsze będzie trzeba coś dołożyć aby bezpiecznie jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To licz sam :) Nie będę tego robił za Ciebie.

.

.

.

 

 

A z ciekawości policzyłem...

 

Panek CS:

Yaris automat lub Fiat 500 automat

5 dni x 69 zł = 345 zł

500 km x 0.6 = 300 zł