Skocz do zawartości

Moje 1 czarne WRX


Buryz

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, HoQ napisał:

Piękny wóz, gratki. Zawszy widząc Hawka z tyłu myślę: "a gdyby tak lampy z Bloba, może nie byłoby to aż takie drutowanie?" I faktycznie zwłaszcza  na czarnym wygląda to świetnie. 

Lampy z Bloba to zero drutowania :) A pierwsze co bym zmienił to te wstrętne lexus looki ;v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Panowie za komentarze, szczerze nie zastanawialem sie nad wyrzuceniem felg w bok. Patrząc na fotki faktycznie bylo by lepiej, ale czy 25mm to nie za duzo? Felg napewno nie bede zmienial. Generalnie nic nie zamierzam ruszac w najblizszym czasie, moze oprocz tych dystansow :D Pytanie techniczne, po mniej grzeczniejszej jezdzie ile mniej wiecej schladzac na postoju? nie mam wskaznika temp oleju poki co. 

Edytowane przez Buryz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Mały update, choćby wpis dla potomnych. 

Auto przeszło modyfikację, downpipe 2,5" przelot od MGmotorsports, praktycznie nowe zawieszenie od STI (jak przystało na auto o przebiegu aktualnym 19900mil), oraz remap. Generlanie odebralem inną furę, pedał gazu jest czuły, jest bardziej elastycznie, zawieszenie to jest jakis kosmos, a auto drze zdrowo jape od 2,5 tys obrotow. Nie wspominam już o mocy 295km. Stroiciel nie mogl uwierzyc to co sie dzieje z tą zdrową sztuką. 

121459503_3365173250269664_2785039545906652978_n.jpg

118933466_779998006090943_3449827842302932926_n.jpg

121013245_1636910889805104_8031216979957702648_n.jpg

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Buryz napisał:

Mały update, choćby wpis dla potomnych. 

Auto przeszło modyfikację, downpipe 2,5" przelot od MGmotorsports, praktycznie nowe zawieszenie od STI (jak przystało na auto o przebiegu aktualnym 19900mil), oraz remap. Generlanie odebralem inną furę, pedał gazu jest czuły, jest bardziej elastycznie, zawieszenie to jest jakis kosmos, a auto drze zdrowo jape od 2,5 tys obrotow. Nie wspominam już o mocy 295km. Stroiciel nie mogl uwierzyc to co sie dzieje z tą zdrową sztuką. 

121459503_3365173250269664_2785039545906652978_n.jpg

118933466_779998006090943_3449827842302932926_n.jpg

121013245_1636910889805104_8031216979957702648_n.jpg

dobre cyfry, milordzie... ale u mnie ładniej się rozkłada. hyhy.

 

 

121057414_824188748343146_8867529947351861233_n.jpg

Edytowane przez Infra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Buryz napisał:

Seria wiadomo 230, sam DP zrobil 259, z mapą 295. Bylo 315 ale zeszlismy na bezpieczna strefe. 

no to pogratulować, ładne wyniki.

Fakt pewnie można jeszcze popracować nad stabilnością tego rozkładu bo troszkę oscylacje są, ale zaiste dobrze wyciągnięte :D 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Kotolot napisał:

no to pogratulować, ładne wyniki.

Fakt pewnie można jeszcze popracować nad stabilnością tego rozkładu bo troszkę oscylacje są, ale zaiste dobrze wyciągnięte :D 

To tylko kwestia doboru krzywej dopasowania do punktów pomiarowych. Punktów jest mało, krzywa niższego stopnia i już będzie gładziej. Myślisz, że czemu na tych gładziutkich wykresach nie nanosi się punktów pomiarowych? ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, VEC napisał:

To tylko kwestia doboru krzywej dopasowania do punktów pomiarowych. Punktów jest mało, krzywa niższego stopnia i już będzie gładziej. Myślisz, że czemu na tych gładziutkich wykresach nie nanosi się punktów pomiarowych? ;)

jasna sprawa, że zależy od ilości punktów pomiarowych, ale to się przekłada głównie na dokładność prowadzenia krzywej przez cały zakres pomiaru. Oczywiście, że wszystko można aproksymować i wyznaczyć jedynie krzywą trendu bardzo uśrednioną, zależy czy dla klienta liczy się pomiar dla samego pomiaru czy chce jak tutaj konkretnie znać wartości w danym zakresie (tu fajnie, że punkty są pozaznaczane:)) 

Pomyślałem o tym miejscu, gdzie mamy wahnięcie w dół, ale już po strojeniu widać ładne wypłaszczenie wykresu. image.png.c514094635a11e5d2b98dcc4c3f0497a.png

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Kotolot napisał:

jasna sprawa, że zależy od ilości punktów pomiarowych, ale to się przekłada głównie na dokładność prowadzenia krzywej przez cały zakres pomiaru. Oczywiście, że wszystko można aproksymować i wyznaczyć jedynie krzywą trendu bardzo uśrednioną, zależy czy dla klienta liczy się pomiar dla samego pomiaru czy chce jak tutaj konkretnie znać wartości w danym zakresie (tu fajnie, że punkty są pozaznaczane:)) 

Pomyślałem o tym miejscu, gdzie mamy wahnięcie w dół, ale już po strojeniu widać ładne wypłaszczenie wykresu. image.png.c514094635a11e5d2b98dcc4c3f0497a.png

brzmisz jak student 2 roku polibudy. Mam rację? :mrgreen:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.05.2020 o 16:26, Buryz napisał:

silinikowy bedzie w10 60 millersa z nano - doradzcie czy dobry wybór)

Witam. Bardzo ładne auto. Ja na razie wydech oraz mapa, doprowadzenie do stanu używalności to dobre pomysły. O ile nie będziesz jeździł dużo na torze, to nie wiem, czy bym nie zmienił na olej 5W50. Będzie szybciej nabierał temperatury i szybciej smarował po odpaleniu na zimno lub na krótkich odcinkach.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, MaciekK napisał:

Witam. Bardzo ładne auto. Ja na razie wydech oraz mapa, doprowadzenie do stanu używalności to dobre pomysły. O ile nie będziesz jeździł dużo na torze, to nie wiem, czy bym nie zmienił na olej 5W50. Będzie szybciej nabierał temperatury i szybciej smarował po odpaleniu na zimno lub na krótkich odcinkach.

Wielce prawdopodbne ze własnie tak postąpię w kwietniu na wymianie oleju. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.10.2020 o 17:33, Buryz napisał:

Mały update, choćby wpis dla potomnych. 

Auto przeszło modyfikację, downpipe 2,5" przelot od MGmotorsports, praktycznie nowe zawieszenie od STI (jak przystało na auto o przebiegu aktualnym 19900mil), oraz remap. Generlanie odebralem inną furę, pedał gazu jest czuły, jest bardziej elastycznie, zawieszenie to jest jakis kosmos, a auto drze zdrowo jape od 2,5 tys obrotow. Nie wspominam już o mocy 295km. Stroiciel nie mogl uwierzyc to co sie dzieje z tą zdrową sztuką. 

 

 

Pamiętasz numery tych amortyzatorów?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...