Skocz do zawartości

Stuki silnika legacy iv


Mandzor

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.09.2021 o 08:56, Michall33 napisał:

Panewka, na początku stukało delikatnie przy odpaleniu i przy 2.5k obrotów a później cały czas aż do końca silnika.

I miałeś racje, panewka, mi się na szczęście udało dojechać do mechanika i odjechać na jakiś postój niedaleko. Remont 15k i mimo ze auto zadbane w dobrym stanie to i tak remont przewyższa jego wartosc, swap podobno z 10k wiec tez średnio opłacalny, chyba dołączę do grona ale tych co się musieli pożegnać z samochodem 

  • Smutny 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kryha7 napisał:

swap podobno z 10k wiec tez średnio opłacalny,

 

O kurde wiem co czujesz :/

Robiłem jedno i drugie i z perspektywy czasu to chyba lepiej drugi silnik, albo szukać innego samochodu, silnik plus jego przegląd przed włożeniem oraz swap do 10k idzie ogarnąć, kasy wsadzonej nigdy nie odzyskasz trzeba się z tym liczyć. Ja zainwestowałem jeszcze w Legwana i dzielnie służy na JDM silniku i nawet jak bym go chciał teraz sprzedać to wpompowałem więcej niż on warty, więc ma u mnie jeszcze trochę do odsłużenia :)   Powodzenia informuj na bieżąco postępy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...