Skocz do zawartości

Stuki silnika legacy iv


Mandzor

Rekomendowane odpowiedzi

Na gazie czy benzynie? Jak na gazie, to wtryski. 

Bicie kola jest normalne. Niekoniecznie sa idealnie spasowane, sam niedawno to konsultowałem. 

Drgania.. Sam nie wiem. Wiele osób moze wskazać luzy zaworowe. 

Moj silnik tez przejawia takie drgania - może to niezbyt mądre, ale poki wszystko działa jak należy - nie robię sobie z tego problemu. 

Ogólnie - tak na moje - to trzeba sie pogodzić z niską kulturą pracy tych silników. 

Edytowane przez Danko
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, olej napisał:

btw. masz nieszczelność na wężu ssania pompy wspomagania. Wymień przynajmniej opaskę na skręcaną co by pompa wiatru nie wciągała.

 

taka nieszczelność to nie jest nieszczelność. Płyn swobodnie napływa ze zbiorniczka, jakby pompa  zasysała powietrze to by spieniało płyn i pompa by wyła.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, olej napisał:

Gdzie tu drgania widzicie?  Przecież to jest analogowe urządzenie, a nie komputer z pasywnym chłodzeniem i dyskami ssd...

Myślę, że bardziej koledze chodziło o odczucia, nie efekt wizualny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Mandzor napisał:

Ne benzynie jest to samo. Drgania są odczuwalne , czasem trzepie nawet budą 

Jak trzepie budą to co innego, bo z tych filmików nie wynika jakby się coś działo. U mnie nic nie trzepie budą i wszystko równo chodzi, a dźwięk jest niemal identyczny, choć na ciepło może jednak ciszej chodzi... ale to by trzeba było na żywo porównać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszych filmach nic niepokojącego nie słychać. Słychać osprzęt, wtryski i tyle. Koło wieloklinowe zobaczę u siebie czy mi tak bije ta zewnętrzna bieżnia jest osadzona na gumowym amortyzatorze może jest padnięty i się wybiła z osi, jak coś to możesz podjechać odkręcimy je i zobaczymy. Przy skręcaniu słychać pompę wspomagania, wystarczy minimalna ilość powietrza w układzie i zaczyna hałasować druga rzecz że ona ciężko pracuje, a filtru tam żadnego nie ma więc jak się zaniedba płyn to te opiłki i syf z maglownicy tam krążą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyłóż stetoskop  lub ucho do progu  po stronie kierowcy, tam lecą przewody paliwowe, jeśli tam słychać mocniej to masz uszkodzony fuel dumper czy jakoś tak :mrgreen:

to takie małe czarne i okrągłe na przewodzie paliwowym pod maską,  potrafi klekotać jak w tdi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

U mnie brzmiał tak samo w Legacy  brzmiał  silnik jakieś 20km przed jego zakończeniem żywota. Gdy tak hałasuje to nie wiem czy dojedziesz do mechanika o własnych siłach, mi się nie udało na kilometr przed warsztatem.  Dołączysz do elitarnego grona ludzi, którzy robili remont albo swapa w Subarynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Michall33 napisał:

U mnie brzmiał tak samo w Legacy  brzmiał  silnik jakieś 20km przed jego zakończeniem żywota. Gdy tak hałasuje to nie wiem czy dojedziesz do mechanika o własnych siłach, mi się nie udało na kilometr przed warsztatem.  Dołączysz do elitarnego grona ludzi, którzy robili remont albo swapa w Subarynie.

A co się konkretnie stało? Jaka przyczyna? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...