Jump to content

Stuki silnika legacy iv


Mandzor
 Share

Recommended Posts

Na gazie czy benzynie? Jak na gazie, to wtryski. 

Bicie kola jest normalne. Niekoniecznie sa idealnie spasowane, sam niedawno to konsultowałem. 

Drgania.. Sam nie wiem. Wiele osób moze wskazać luzy zaworowe. 

Moj silnik tez przejawia takie drgania - może to niezbyt mądre, ale poki wszystko działa jak należy - nie robię sobie z tego problemu. 

Ogólnie - tak na moje - to trzeba sie pogodzić z niską kulturą pracy tych silników. 

Edited by Danko
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, olej napisał:

btw. masz nieszczelność na wężu ssania pompy wspomagania. Wymień przynajmniej opaskę na skręcaną co by pompa wiatru nie wciągała.

 

taka nieszczelność to nie jest nieszczelność. Płyn swobodnie napływa ze zbiorniczka, jakby pompa  zasysała powietrze to by spieniało płyn i pompa by wyła.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, olej napisał:

Gdzie tu drgania widzicie?  Przecież to jest analogowe urządzenie, a nie komputer z pasywnym chłodzeniem i dyskami ssd...

Myślę, że bardziej koledze chodziło o odczucia, nie efekt wizualny. 

Link to comment
Share on other sites

32 minuty temu, Mandzor napisał:

Ne benzynie jest to samo. Drgania są odczuwalne , czasem trzepie nawet budą 

Jak trzepie budą to co innego, bo z tych filmików nie wynika jakby się coś działo. U mnie nic nie trzepie budą i wszystko równo chodzi, a dźwięk jest niemal identyczny, choć na ciepło może jednak ciszej chodzi... ale to by trzeba było na żywo porównać. 

Link to comment
Share on other sites

Muzyka a'la klekot na zimno to uwertura do pistonslapu prawdopodobnie. Jak na ciepłym robi się cicho i przyjemnie to nie ma się co przejmować tylko często zmieniać olej i dbać o silnik.

 

Link to comment
Share on other sites

Dobra, po filmiku z jazdy stwierdzam, że jednak u mnie dźwięk nie jest identyczny, w sensie nie ma go, bo domyślam się, że chodzi o ten 'terkot' jakby ktoś patyk do szprych przyłożył w 0:16.  

Link to comment
Share on other sites

Na pierwszych filmach nic niepokojącego nie słychać. Słychać osprzęt, wtryski i tyle. Koło wieloklinowe zobaczę u siebie czy mi tak bije ta zewnętrzna bieżnia jest osadzona na gumowym amortyzatorze może jest padnięty i się wybiła z osi, jak coś to możesz podjechać odkręcimy je i zobaczymy. Przy skręcaniu słychać pompę wspomagania, wystarczy minimalna ilość powietrza w układzie i zaczyna hałasować druga rzecz że ona ciężko pracuje, a filtru tam żadnego nie ma więc jak się zaniedba płyn to te opiłki i syf z maglownicy tam krążą.

Link to comment
Share on other sites

Przyłóż stetoskop  lub ucho do progu  po stronie kierowcy, tam lecą przewody paliwowe, jeśli tam słychać mocniej to masz uszkodzony fuel dumper czy jakoś tak :mrgreen:

to takie małe czarne i okrągłe na przewodzie paliwowym pod maską,  potrafi klekotać jak w tdi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

U mnie brzmiał tak samo w Legacy  brzmiał  silnik jakieś 20km przed jego zakończeniem żywota. Gdy tak hałasuje to nie wiem czy dojedziesz do mechanika o własnych siłach, mi się nie udało na kilometr przed warsztatem.  Dołączysz do elitarnego grona ludzi, którzy robili remont albo swapa w Subarynie.

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, Michall33 napisał:

U mnie brzmiał tak samo w Legacy  brzmiał  silnik jakieś 20km przed jego zakończeniem żywota. Gdy tak hałasuje to nie wiem czy dojedziesz do mechanika o własnych siłach, mi się nie udało na kilometr przed warsztatem.  Dołączysz do elitarnego grona ludzi, którzy robili remont albo swapa w Subarynie.

A co się konkretnie stało? Jaka przyczyna? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...