Skocz do zawartości

Mateusz Wiktor

Użytkownik
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Nowy Sącz
  • Auto
    Legacy IV 2.0 EJ20F 165km

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mateusz Wiktor

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

12

Reputacja

  1. Mateusz Wiktor

    3 stuki

    Silnik 380tys przebiegu, pobiera sobie nieco oleju. Więc myślę że już ma bardzo luźne spasowanie wczesniej było 5w50. Myślałem o zmianie na 10w60
  2. Mateusz Wiktor

    3 stuki

    10w40 olej wymieniony 1tys km temu
  3. Mateusz Wiktor

    3 stuki

    Witam. Dziś po odpaleniu (około 5 sekundp po odpaleniu) samochodu słyszalne były 3 głośne stuki. Dźwięk podobny do panewki. Potem już cisza. Auto normalnie jedzie, nic nie słychać obecnie niepokojącego. Jest czego się bać? Legacy 4 ej20f 165km 2.0
  4. O których podciśnieniach mowa? Dokładniej gdzie się znajdują.
  5. Witam. Czy półosie w legacy 4 z diesela są takie same jak w benzynie?
  6. U mnie zatraty czpien wycieraczki był. Wystarczyło wybić go, wyczyścić i nasmarować
  7. Ewentualne opiłki w misce raczej nie powinny zaszkodzić. Sitko na smoku jak i filtr oleju powinny to wyłapać.
  8. Napewno, ale wychodzi to dużo drożej. Jest to oczywiście opcja którą rozważam. Stąd też moje pytanie. Czy wogóle się brać za naprawę. Może ktoś już to przedemną to robił w swoim aucie i ma jakieś z tym doświadczenie. Allegro zasypane zestawami naprawczymi.
  9. Witam. Przy ostatniej wymianie oleju zauważyłem że korek spustu oleju ma obrobiony gwint w misie. Wkręcony został on na słowo chonoru lecz teraz już pasuje coś z tym zrobić. Czy zestawy naprawcze czyli gwintownik i nowy korek pomogą? Jak tak to ktoś może wie jakiej wielkości jest korek w ej20f legacy 2006r.
  10. Auto odpala jeździ. Rzecz banalna. Przepalały się główny bezpiecznik 30 a pod maską. Przepalały się przez zwarcie na kablu od zmiennych faz. Kabel ten opierał się o listwę paliwowa i wytarł. Doszedłem do tego sam w około 3 godziny
  11. Odpaliłem silnik. Ruszam wiązka od strony budy. Nic się nie dzieje. Poruszałem kabelki od strony silnika. Zgasł, bezpiecznik spalony i er Hc. Trop jest.
  12. Dodatkowo co może kierować w tą stronę jest fakt iż auto odpaliło, jeździło. Skrzyżowanie. Szybciej ruszyłem i właśnie wtedy to się stało. Potem 2 raz również przy mocnym ruszeniu.
  13. Pali bezpiecznik pod maską SBF7. Po wymianie bezpiecznika spaliło go odrazu. Poruszałem właśnie wiązka w okolicy tej kostki, bezpiecznika nie spaliło auto odpaliło. Wyrzuca check z błędem p0335. Inne usterki przyokazji z problemem odpalenia samochodu powodował alarm.
  14. Witam. Czy posiada ktoś schemat kostki głównej łączącej silnik z karoseria? Legacy 4 2.0 2006
  15. Na pompie nie ma zasilania. Bezpieczniki ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...