pepedealer Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 (edytowane) Dzień dobry Na stronie https://www.subaru.com/vehicle-recalls.html Wprowadzilem VIN JF2SJAEC3HH409980 Pojawiła się akcja serwisowa NHTSA Campaign: 19V701000 Czy jest przewidziana podobna akcja w Polsce? Description Over time, due to a decrease in contact pressure between terminals in the ODS sensor mat harness, a temporarily unstable electrical connection may be possible. If the connection is temporarily unstable, the ODS may not properly determine the status of the right front seat occupant. Safety Risk If the ODS is unable to correctly determine the status of a front occupant, the airbag warning light may illuminate, and the front passenger airbag may deactivate even though the seat is occupied, increasing the risk of injury to the front passenger in the event of a crash. Remedy For all potentially affected vehicles, Subaru retailers will replace the ODS sensor mat harness with a new part at no cost to the customer. Edytowane 10 Marca 2020 przez pepedealer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Sprawdź na srt.subaru.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 W dniu 10.03.2020 o 12:51, pepedealer napisał: Czy jest przewidziana podobna akcja w Polsce? Najlepiej zgłosić się do serwisu, za pośrednictwem SIPu będą w stanie odp na tak zadane pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepedealer Opublikowano 11 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Dzwoniłem do jednego z warszawskich ASO i nic na ten temat nie wiedzą. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_akir_ Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 jest już na to akcja "SRT280" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pardos Opublikowano 2 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2021 Witam, owe objawy występują w moim OBK 2013. Niezależnie od czego czy na fotelu pasażera siedzi osoba, losowo pojawia się kontrolka z poduszką pasażera oraz komunikat o nie zapiętych pasach bezpieczeństwa pasażera(nie ma znaczenia wtedy czy zapnę pasy na fotelu obok bądź nie). Niestety po wpisaniu vinu w recall`ach nie jest przypisana akcja serwisowa dot. wiązki maty pasażera. Czy macie pomysł jak się z tym uporać raz a dobrze? Pozdrawiam, Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIAŁ TECHNICZNY Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Dzień dobry, Akcja SRT280 dotyczy jedynie grupy pojazdów Forester. Modele Outback nie podlegają tej akcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pardos Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Cześć, zdaje sobie z tego sprawę. Poruszyłem temat w danym wątku, ponieważ w swoim OBK 13r. objawy z jakimi się borykam są 1:1. Nie za bardzo wiem jak sobie z tym poradzic. Pozdrawiam, Mat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 W dniu 2.07.2021 o 13:41, Pardos napisał: Niezależnie od czego czy na fotelu pasażera siedzi osoba, losowo pojawia się kontrolka z poduszką pasażera oraz komunikat o nie zapiętych pasach bezpieczeństwa pasażera(nie ma znaczenia wtedy czy zapnę pasy na fotelu obok bądź nie). Niestety po wpisaniu vinu w recall`ach nie jest przypisana akcja serwisowa dot. wiązki maty pasażera. Czy macie pomysł jak się z tym uporać raz a dobrze? Moim zdaniem musisz się umówić na wizytę w serwisie. Prawdopodobnie problem leży w macie zajętości fotela lub samej wiązce elektrycznej maty! Są to elementy bezpośrednio odpowiedzialne wskazanie obecności pasażera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlud Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 Hej, udało się coś tym zdziałać? Ja na razie dostałem info z mam kupić nowy fotel za ładnych parę k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlud Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 zrobiłem dziś kolejne podejście i znalazłem takie coś: https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2019/RCRIT-19V701-9656.pdf wychodzi na to, że do wymiany jest kabel a nie mata... i ten kabel tak naprawdę to może wyłącznie na stykach nie łączy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się