wania Opublikowano 24 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Cześć, moi Drodzy mamy problem z Forkiem 2.0 158KM. Sprawa przedstawia się następująco. Na zimnym chodzi dobrze, na ciepłym brak mocy, gaśnie, czasem telepie silnikiem, ostatnio była sytuacja że nie mógł wkręcić się na obroty, dodaje gazu, a reakcja niema i zgasł... *Przepływka sprawdzona jest okej *Czujnik temperatury jest okej, ale co najlepsze po jego odpięciu była lekka poprawa, ale wartości pokazuje poprawne *Świece nowe * Wpadł pomysł, że może cewka... Kupiona na sprawdzenie. Błędy przed wymianą świec były na wypadanie 3 cylindra i na wszystkie cylindry. Ktoś ma jeszcze pomysły, co może mu dolegać? Nam się kończą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Trzeba by luknąć luzy zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 25 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 11 godzin temu, tedimy99 napisał: Trzeba by luknąć luzy zaworowe. Ale to by raczej było słychać stukanie zaworów jakby luzy były, a jest cisza pod tym względem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 (edytowane) 5 godzin temu, wania napisał: Ale to by raczej było słychać stukanie zaworów jakby luzy były, a jest cisza pod tym względem. W tym przypadku nie chodzi o nadmierne luzy, ale ich brak. Luzy zaworowe w trakcie eksploatacji zmniejszają się aż do podparcia zaworów a co za tym idzie do wypalenia gniazd. Czego objawem może być wypadanie zapłonu na danym cylindrze , gdzie właśnie podparty jest zawór. Sprawdzić warto. Edytowane 25 Stycznia 2020 przez tedimy99 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 25 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 8 minut temu, tedimy99 napisał: W tym przypadku nie chodzi ich brak. Luzy zaworowe w trakcie eksploatacji zmniejszają się aż do podparcia zaworów a co za tym idzie do wypalenia gniazd. Czego objawem może być wypadanie zapłonu na danym cylindrze , gdzie właśnie podparty jest zawór. Sprawdzić warto. Teoretycznie jest to silnik z wzmocnionymi gniazdami zaworowymi (ma też fabryczny gaz), ale dobra sprawdzimy też i to, dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 Warto jeszcze wyczyścić przepustnicę, pamiętając o jej adaptacji po czyszczeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się