GrzegorzSa Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Jak się ma w praktyce zachowanie na czarnym Legacy (kombi) i OBK. Pytam gdyż OBK 2,5 miałem okazje powozić kilka dni i było więcej niż dobrze. Ciekawi mnie jak to się ma do Legaca. Lepiej/gorzej/podobnie... I kolejne pytanie o obecnie montowane silniki 2,0 w Legacu i 2,5 w OBK. Jak one się do siebie mają? Podobną to mają tylko moc i ilość cylindrów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Czarne ponoć prowadzą się znakomicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzSa Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 To zależy kto je prowadzi ;-) To też wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 GrzegorzSa, 2.5 ciągnie lepiej z dołu w porównaniu do 2.0, ale jest starszą konstrukcją. Legac na czarnym zazwyczaj prowadzi się lepiej od OBK, niższy profil opony + mniejsze przechyły w zakrętach wynikające z niższego zawieszenia. W nowych OBK jest więcej miejsca nad głową niż w Legacy (kiedyś Legacy też miały podwyższony dach ale jakoś potem zrezygnowali z tego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzSa Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 A jak z pracą automatów w obu modelach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 GrzegorzSa, w przypadku H6 to ta sama skrzynia, nie wiem jak z jej oprogramowaniem, natomiast nie wiem jaka różnica 2.0/AT vs. 2.5/AT - ale te silniki raczej bym z ręczną skrzynią brał. No chyba, że do spokojnej jazdy, bez większych szans na sukces w forumowych upalaniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Przedewszystkim inna jest charakterystyka zawieszenia, Legaś jest dużo bardziej miękki i bardziej się kiwa, OBK jest twardszy i bardziej sprężysty, w Legacy bardziej czuje sie drogę, to trochę jak chodzenie w butach na cięńszej i grubszej podeszwie, dziury i nierówności bardziej czuć w Legacy, OBK te odczucia bardzo minimalizuje. Silnikowo będzie podobnie, moim zdaniem OBK 2,5 zdecydowanie lepiej sie zbiera z wyższych prędkości, przy niższych na niskich biegach różnica jest raczej mała. W Legacy bardziej odczuwa sie jazdę, więcej wrażeń przenosi na body i to raczej w dobrym tego słowa znaczeniu - jednak zbyt miękki ma tył (zwłaszcza w kombi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrosiak Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Legaś jest dużo bardziej miękki i bardziej się kiwa, OBK jest twardszy i bardziej sprężysty, w Legacy bardziej czuje sie drogę Czy to się wzajemnie nie wyklucza? W miękkim aucie lepiej czuć drogę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Michał Bajorek napisał/a:Legaś jest dużo bardziej miękki i bardziej się kiwa, OBK jest twardszy i bardziej sprężysty, w Legacy bardziej czuje sie drogę Czy to się wzajemnie nie wyklucza? W miękkim aucie lepiej czuć drogę? Nie koniecznie. Sprezystosc w aucie powoduje, że auto ma tendencje do podskakiwania. W miekkim bardziej buja, ale wybiera nierownosci, a nie je przeskakuje... chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Dokładnie, w Legaśku bardziej buja, czuć każdą nierównośc, pochyłośc itd - ale nie jest to negatywne, fajnie tłumi i wybiera - po prostu czujesz po czym jedziesz ale Cię nie męczy to czucie. OBK swym zawiasem wiele niweluje i często są to tylko drobne zakcentowania faktury i struktury drogi. Przeważnie jest to zaleta zwłaszcza na naszych hajwejach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzSa Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 GrzegorzSa, w przypadku H6 to ta sama skrzynia, nie wiem jak z jej oprogramowaniem, natomiast nie wiem jaka różnica 2.0/AT vs. 2.5/AT - ale te silniki raczej bym z ręczną skrzynią brał. No chyba, że do spokojnej jazdy, bez większych szans na sukces w forumowych upalaniach Jak dla mnie to potrzebuje AT do spokojnej miejskiej jazdy a w trasie do sprawnego poruszania się po krętych drogach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Dokładnie, w Legaśku bardziej buja, czuć każdą nierównośc, pochyłośc itd - ale nie jest to negatywne, fajnie tłumi i wybiera - po prostu czujesz po czym jedziesz ale Cię nie męczy to czucie. OBK swym zawiasem wiele niweluje i często są to tylko drobne zakcentowania faktury i struktury drogi. Przeważnie jest to zaleta zwłaszcza na naszych hajwejach. Ciekawe co na to Krzysiom :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzSa Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 No cóż - pozostanie mi pojeżdzenie Legacem dla obaczenia co i jak... Teraz tylko poszukać jakiegoś użytkownika z Legacy kombi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 No cóż - pozostanie mi pojeżdzenie Legacem dla obaczenia co i jak...Teraz tylko poszukać jakiegoś użytkownika z Legacy kombi... Przyjedz do mnie to przejedziesz sie jednym i drugim AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 No cóż - pozostanie mi pojeżdzenie Legacem dla obaczenia co i jak...Teraz tylko poszukać jakiegoś użytkownika z Legacy kombi... Przyjedz do mnie to przejedziesz sie jednym i drugim AK Czasem najprostsze pomysły są najlepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzSa Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 No cóż - pozostanie mi pojeżdzenie Legacem dla obaczenia co i jak...Teraz tylko poszukać jakiegoś użytkownika z Legacy kombi... Przyjedz do mnie to przejedziesz sie jednym i drugim AK Byłem ;-) Ale wtedy "wykrywałem" różnice pomiędzy Forkiem a OBK Skorzystam z zaproszenia pewnie w piątek ;-) jeżeli można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Mozna i w piątek mam OBK 2.5 Pozdr.AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzSa Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 No to stoi. Będę w piątek koło południa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi