Yanas Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Zagadka - gdy temperatura powietrza jest wyższa niż 15-20c temperatura płynu (wg. OBD) zwykła wahać się w przedziale 88-92c, a gdy jest zimniej (jak teraz) temperatura oscyluje w okolicach 93-96c. Powoduje to ciągłą pracę wentylatorów.. Dlaczego tak się dzieje? Auto z sygnaturki, tj. H6 MY02. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Możliwa awaria termostatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidel25 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 mam tak samo, wymieniałem dwa razy termostat żeby sprawdzić i nie ma on wpływu (raz jakiś byle jaki calorstat, a potem OEM). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 14 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Dzięki za głos. Termostat kupiłem ori, jeździ w bagażniku i czeka na wymianę. Zmieniłem wcześniej czujnik temperatury, ale był OK, wskazania są jakie były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 Miałem kiedyś termostat 88 stopni i temperatura oscylowała właśnie w okolicach 96-99, wentylatory działały bardzo często. Po wymianie na termostat 78 stopni, wszystko wróciło do normy 88-90 normalna temperatura, w korku do 96 stopni i wiatraki zbijają do 90 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidel25 Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 3 godziny temu, koziolek napisał: Miałem kiedyś termostat 88 stopni i temperatura oscylowała właśnie w okolicach 96-99, wentylatory działały bardzo często. Po wymianie na termostat 78 stopni, wszystko wróciło do normy 88-90 normalna temperatura, w korku do 96 stopni i wiatraki zbijają do 90 stopni. o ile dobrze pamiętam to wlasnie oryginalny ma temp. 78 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 59 minut temu, fidel25 napisał: o ile dobrze pamiętam to wlasnie oryginalny ma temp. 78 stopni. Katalogi sklepów motoryzacyjnych wciskają ciemnotę że 88 stopni jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 6 godzin temu, koziolek napisał: Miałem kiedyś termostat 88 stopni i temperatura oscylowała właśnie w okolicach 96-99, wentylatory działały bardzo często. Po wymianie na termostat 78 stopni, wszystko wróciło do normy 88-90 normalna temperatura, w korku do 96 stopni i wiatraki zbijają do 90 stopni. Możesz podać numer części? Czy może to jakiś tfu, tfu zamiennik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 Zamiennik Calorstat, używam od zawsze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 (edytowane) Dla informacji - wymiana termostatu na nowy ori 78C pomogła. Co ciekawe stary też był ori 78C,ale widocznie nie pracował już tak,jak powinien. Problem rozwiązany Edytowane 22 Listopada 2019 przez Yanas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się