WRX666 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Witam poszukuję wiązki elektrycznej do Subaru WRX manual GD 2.0 Turbo r 2003 (USA) prod. Japonia. Konkretnie tej, która wychodzi spod kierownicy pod lewym błotnikiem do komory silnika. Dochodzi ona do skrzynki bezpieczników. Wiązki osprzętu silnika oraz wiązki dochodzącej do klem nie potrzebuję. Na pierwszym zdjęciu wiązka wyjęta z mojego auta. Trochę zgilotynowana przy wypadku Drugie zdjęcie(poglądowe) trochę ładniejsze jakościowo przedstawia taką wiązkę z tym, że od wersji ze skrzynią automatyczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykatore Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Masz kostki - ratuj ją poprzez lutowanie, dostanie takiej wiązki graniczy z cudem. Jak trafisz to pewnie cena będzie zaporowa za JDM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Dokładnie. Polutuj kable, luty zabezpiecz koszulkami termokurczliwymi, dodatkowo owiń potem wiązkę taśmą izolacyjną, włóż w peszel i będzie gitara. Najważniejsze to zabezpieczyć porządnie przed wilgocią, czyli rurki termokurczliwe, plastikowa taśma izolacyjna, peszel i znowu taśma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) Są do kupienia koszulki termokurczliwe z klejem. O wiele lepsze niż zwykłe bo chronią przed wilgocią. Edytowane 30 Października 2019 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRX666 Opublikowano 31 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Problem w tym, że mam połączone już wszystkie kable, główny bezpiecznik sprawdzony, napięcie do rozrusznika dochodzi pełne 12V, ale do kabiny już nic. Po przekręceniu kluczyka nie ma żadnej reakcji. Wydaje mi się, że problem może leżeć gdzieś indziej. Dlatego też, chciałem założyć nową wiązkę i wyeliminować ewentualną jej usterkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 Sprawdz puszkę bezpieczników. Skoro polutowałeś kable i napięcie nie dochodzi do kabiny to najprawdopodobniej tam leży problem. Bardzo prawdopodobne, że pod wpływem wstrząsu uszkodzeniu uległ któryś z przekazników i dlatego prąd nie dochodzi do kabiny. Najlepiej ściągnij z internetu service manual do USDMa, znajdziesz tam schematy, na których będzie dokładnie rozrysowany system zasilania. Ewentualnie podjedz do jakiegoś elektryka samochodowego to posprawdza czy przekazniki są ok. Ja niestety nie wiem jak sprawdzić przekazniki, więc nie pomogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRX666 Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Problem wiązki rozwiązany. Okazało się, że wadliwy był jeden przewód zasilający od skrzynki bezpieczników. Zasilanie w kabinie jest i rozrusznik kręci. Niestety nie odpala, ale to już w innym temacie Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się