Marcin Musiał Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Witajcie, mam takie małe pytanko. Wacha mi się ilość płynu chlodniczego. Miałem full. Auto postalo i jest 1/2. Trochę pojeżdżę i wraca do pierwotnego poziomu. Ubywać raczej nie ubywa. Płyn na obecność CO2 sprawdziłem i jest ok. Zasady fizyki i rozszerzalności cieczy znam ale to chyba za duże wachania? Parkuje w tym samym miejscu. Aha i druga rzecz. Kiedy się załącza 2 wentylator za chłodnicą? Nawet w upalne dni nie zauważyłem żeby się załączał. Silnik to EJ 202 Wysłane z mojego Lenovo K33a48 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 U mnie legacy 1999 EJ 20 za chłodnicą wentylatory się załączają wedle potrzeby gdy temp płyny przekroczy zadaną wartość, albo zawsze gdy mamy włączony nawiew na tylko szybę wtedy się wentylator załącza nawet na zimnym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafcioL27 Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Nic się nie dzieje, normalny objaw, płynu masz lekko za dużo tam są znaki ile powinno być przy zimnym i ciepłym, u mnie na zimnym jest troszeczkę na dole a na gorącym około 1/3 zbiornika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voywit35 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 Miałem podobny objaw, wymiana korka chłodnicy rozwiązała problem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipton Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 U mnie w Outbacku II, 2000 r., 2.5, automat, poziom płynu raczej skacze. Na zimnym jest np. na minimum, a jak trochę pojeżdżę to podchodzi pod maksimum, by innym razem też po trasie stać gdzieś tak w połowie pomiędzy min i max. Mój zaufany mechanik twierdzi, że wszystkie Outbacki II, które serwisuje tak mają...Na marginesie ponad 2 lata temu robiłem remont silnika (powód: uszczelka pod głowicą). Nie dam się pokroić czy przed remontem było tak samo. Powiedziałbym, że wcześniej poziom był raczej stały, ale z drugiej strony nie miałem wówczas takiej paranoi jeśli chodzi o sprawdzanie stanu płynu chłodniczego, więc może wtedy poziom płynu wcale nie był cały czas taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Symp Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Mam Legacy z tego samego roku i też 2.5 w a/t i normalne jest tak z tym płynem, zagrzeje się to zwiększa objętość i wypluwa do zbiorniczka, wychłodzi zmniejsza objętość jednocześnie zassie i poziom płynu spada w zbiorniczku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipton Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Adam Symp--> To trochę mnie uspokoiłeś:) I na zimnym trzymasz poziom na minimum czy wyższy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Musiał Opublikowano 2 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) W dniu 29.01.2020 o 20:15, Adam Symp napisał: Mam Legacy z tego samego roku i też 2.5 w a/t i normalne jest tak z tym płynem, zagrzeje się to zwiększa objętość i wypluwa do zbiorniczka, wychłodzi zmniejsza objętość jednocześnie zassie i poziom płynu spada w zbiorniczku. Już nauczyłem się z tym żyć. Początkowo szukałem, czytałem, sprawdzałem UPG ale widzę że w tej materii Subaru żyje swoim życiem. Zrobiłem ponad 10 tys km i cały czas poziom się waha pomiędzy min a max na skali zbiorniczka. Widocznie ten typ tak ma. P.S. dodatkowo mieszkam w górach więc raz stoje pod górkę a raz z górki Edytowane 2 Lutego 2020 przez Marcin Musiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się