Garibart Posted October 2, 2019 Share Posted October 2, 2019 (edited) Witam, poszukiwałem ostatnio subaru IV generacji w sedanie bo podoba mi się to auto i znalazłem jeden egzemplarz, który przykuł moją uwagę. To będzie mój ewentualny pierwszy subarak, stąd moje pytania do was bo mam sporo wątpliwości. Auto jest krajowe od pierwszego właściciela, który zostawił je w rozliczeniu i kupił następne subaru. Podobno ma na liczniku tylko 150.000km~. Jednak... gdy zapytałem o regulację zaworów otrzymałem odpowiedź: "przecież on ma tylko te x km przebiegu i nie widać żadnych objawów, więc nie ma czym się martwić". Specjalistą nie jestem, ale słyszałem że regulować trzeba okresowo i nawet jeśli ma tylko 150k (w co mi ciężko uwierzyć) to powinien mieć to za sobą? Jako, że sam mogłem tylko obejrzeć zadbanie środka/lakieru i ewentualny brak stuków podczas jazdy itp, co radzicie sprawdzić u mechanika? Nie robiłem też nigdy zakupów w autohandlach/autoryzowanych salonach i zastanawiam się czy rękojmia daje prawo do ewentualnych roszczeń, czy jest to raczej sytuacja ręka-nocnik i szukanie prawnika by cokolwiek wyegzekwować? Edited October 2, 2019 by Garibart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawskip Posted October 2, 2019 Share Posted October 2, 2019 Jak nie ma LPG to przy tym przebiegu nie trzeba nic ruszać z zaworami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farmer Posted October 2, 2019 Share Posted October 2, 2019 Jeśli DOHC to sprawdzenie po 100 000km. Co nie oznacza, że trzeba regulować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raju Posted October 2, 2019 Share Posted October 2, 2019 (edited) 2 godziny temu, Garibart napisał: Witam, poszukiwałem ostatnio subaru IV generacji w sedanie bo podoba mi się to auto i znalazłem jeden egzemplarz, który przykuł moją uwagę. To będzie mój ewentualny pierwszy subarak, stąd moje pytania do was bo mam sporo wątpliwości. Auto jest krajowe od pierwszego właściciela, który zostawił je w rozliczeniu i kupił następne subaru. Podobno ma na liczniku tylko 150.000km~. Jednak... gdy zapytałem o regulację zaworów otrzymałem odpowiedź: "przecież on ma tylko te x km przebiegu i nie widać żadnych objawów, więc nie ma czym się martwić". Specjalistą nie jestem, ale słyszałem że regulować trzeba okresowo i nawet jeśli ma tylko 150k (w co mi ciężko uwierzyć) to powinien mieć to za sobą? Jako, że sam mogłem tylko obejrzeć zadbanie środka/lakieru i ewentualny brak stuków podczas jazdy itp, co radzicie sprawdzić u mechanika? Nie robiłem też nigdy zakupów w autohandlach/autoryzowanych salonach i zastanawiam się czy rękojmia daje prawo do ewentualnych roszczeń, czy jest to raczej sytuacja ręka-nocnik i szukanie prawnika by cokolwiek wyegzekwować? Cześć, jutro przywożę Legacy Limousine 2.0 RAHID, 159 tyś km przebiegu. Salon Polska. Samochód będzie po kompletnym serwisie, włącznie z wymianą rozrządu. Jeśli zainteresowany, zapraszam na priv. EDIT. Nie doczytałem, że poszukujesz IV generacji. Luzami zaworowymi przy tym przebiegu nie przejmuj się. A co do ostatniej części Twojego pytania, zakupując samochód jako osoba fizyczna, za wszelkie wady utajone sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi. Jeżeli egzemplarz, którym się interesujesz, był należycie serwisowany w w warsztatach wyspecjalizowanych w marce, nie masz powodów do obaw. Jeśli samochód nie posiada historii serwisowej, na dzień dobry do wymiany oleje; w silniku, dyfrach, skrzyni, kompletny rozrząd, wszystkie filtry, świecie zapłonowe. Edited October 2, 2019 by raju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now