Skocz do zawartości

Garibart

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru Legacy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Garibart

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Garibart

    Legacy - szybkie pytania

    Witam, przewinął się temat upg i mnie też tym straszą, więc chcę się podzielić historia i zapytać o opinie. Auto legacy IV silnik 2.0 dohc w automacie. Nie bierze nic oleju, co roku wymieniam bo robię do 10 tys i nie dolewam. Płyny czyste, ani razu się nie zagrzał bo temperatura zawsze w normie. Ubywało płynu chłodniczego i wykryłem uszkodzenie chłodnicy(pekniecie na zdjęciu na czerwono) Poza tym na ciepłym płyn mi zerowało w wyrównawczym i wracał dopiero jak postał dłużej. Oddałem do sprawdzenia i usłyszałem diagnozę od mechanika upg, koszt zrobienia u nich około 9k. Postanowiłem zacząć jednak od wymiany chłodnicy bo i tak mnie to czekało oraz korka chłodnicy zapobiegawczo. Test na upg robiłem sam przed i po wymianie i nic nie wykazuje. Płyn teraz w normie. Węże twardawe jak pojeździłem testowo szybciej, ale w drugim aucie dla porównania są takie same, więc nie sądzę bym miał dwie dmuchniete uszczelki. Czy jest coś na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę? Jeździć obserwować? Za tydzień wybieram się na urlop i stąd moje obawy.
  2. Mi chodzi o spiłowanie tego plastiku za guzikiem awaryjnych. Da się to zrobić bez specjalnych narzędzi np brzeszczotem?
  3. Witam, proszę o podpowiedź kogoś kto z tym walczył, albo jest bardziej zorientowany w temacie. Jak najprościej wyrzeźbić i spasować włącznik świateł awaryjnych z japońskiej ramki 2din?
  4. To się wyjaśniło jak dojechalem do domu. Zauważylem że najbardziej wyje podczas manewrowania na wolnych obrotach. Jak zajrzałem pod maskę, zobaczyłem zdecydowanie za wysoki stan płynu do wspomagania. Tylko dziwi mnie, że nastepnego dnia gdy spodziewałem się, że poziom troche opadnie, tam było tyle samo plus widoczne plamy naokoło.. Tak, dzięki, to raczej pompa wspomagania. A może i tylko zapowietrzony układ. Wybiorę sie do mechanika w poniedziałek aby wyjasnic sytuacje.
  5. Witam wszystkich serdecznie. Odebrałem dzisiaj samochód od mechanika po wymianie rozrządu (komplet ina + pompa wody oem subaru) . Podczas jazdy usłyszałem dziwny dźwięk - niestety odebrałem auto na koniec ich pracy i będę musiał poczekać do poniedziałku na ewentualną wizytę. Proszę podpowiedzcie, czy to wycie/huczenie jest normalne a ja jestem przewrażliwiony? Przepraszam za jakość audio, mam nadzieję że będzie się dało usłyszeć o co mi chodzi. subie.mp4
  6. Garibart

    Legacy - szybkie pytania

    Witam, mam problem z głośnikami. Poprzedni właściciel zamontował wzmacniacz i dwa małe głośniki z przodu pod przednią szybą, więc nie jest to oryginalna instalacja. Na początku zaczęło się od tego, że działały mi głośniki tylko przód albo tylko tył (nierówności). Przez zimę przejeździłem na samym przodzie a od wczoraj słychać tylko te z tylnych drzwi... Zrobiło się cieplej, trzeba podjąć walkę, więc jako laik mam pytanie: jest jakaś znana komuś przyczyna do stwierdzenia bez szklanej kuli, czy trzeba sprawdzać wszystkie kable? Bezpieczniki i padnięte głośniki raczej odpadają. Może to wina po stronie wzmacniacza?
  7. Witam wszystkich, konto założyłem w ubiegłym roku w poszukiwaniu samochodu. Udało się, jestem szczęśliwym posiadaczem subaru legacy IV gen. Pozdrawiam
  8. Witam, poszukiwałem ostatnio subaru IV generacji w sedanie bo podoba mi się to auto i znalazłem jeden egzemplarz, który przykuł moją uwagę. To będzie mój ewentualny pierwszy subarak, stąd moje pytania do was bo mam sporo wątpliwości. Auto jest krajowe od pierwszego właściciela, który zostawił je w rozliczeniu i kupił następne subaru. Podobno ma na liczniku tylko 150.000km~. Jednak... gdy zapytałem o regulację zaworów otrzymałem odpowiedź: "przecież on ma tylko te x km przebiegu i nie widać żadnych objawów, więc nie ma czym się martwić". Specjalistą nie jestem, ale słyszałem że regulować trzeba okresowo i nawet jeśli ma tylko 150k (w co mi ciężko uwierzyć) to powinien mieć to za sobą? Jako, że sam mogłem tylko obejrzeć zadbanie środka/lakieru i ewentualny brak stuków podczas jazdy itp, co radzicie sprawdzić u mechanika? Nie robiłem też nigdy zakupów w autohandlach/autoryzowanych salonach i zastanawiam się czy rękojmia daje prawo do ewentualnych roszczeń, czy jest to raczej sytuacja ręka-nocnik i szukanie prawnika by cokolwiek wyegzekwować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...