Grzesiek78 Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Witam serdecznie jak w temacie,jak mam się dowiedzieć jaki to silnik ten 2.0 125 koni,gdyż nie wiem czy regulacja zaworów odbywa sie przez regulacje srubek czy tez trzeba wyjmowac silnik.Bo obilo mi sie o uszy ,ze byly silniki z oznaczeniem sohc i chyba dohc .a nie wiem jaki jest moj, na tabliczce znamionowej jest EJ20dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoosyn Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 SOHC mają węższe przednie osłony, chowają po jednym kółku do jednego wałka na stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek78 Opublikowano 30 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Dzięki,a nie wyczytam tego gdzies po jakims numerze w samochodzie?bo chce kupic wlasnie takiego subaraka ale sohc bedzie tanszy w regulacji,auto ktore chce kupic jest z lpg i 30tys temu mialo regulacje zaworo,ale moj.kolega nie wie co jak gdzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 (edytowane) Wszystkie 2.0 125KM są SOHC i luzy reguluje się śrubkami bez wyciągania silnika. Edytowane 30 Września 2019 przez Narrator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek78 Opublikowano 30 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Czyli regulowane na srubki?ile to kosztuje,czy kazdy mechanik to ogarnie.p.s sztuka, ktora chce wziasc ma lekkie nadzerki na tylnych blotnikach,czy myslicie,ze moze byc zaatakowany rdza gdzies mocniej jak to sprawdzic gdzie zajrzec.dzieki za odpowiedzi.super jestescie.czy z 2005 roku to juz zgniluchy bedą same?auto doinwestowane wymienione sprzeglo rozrzad przy 200000tys.km,regulacja zworow byla przy 190000tys.km,gaz zalozony przy 160000tys km,a teraz ma auto 218000tys km.kusi mnie mocno,pewny przebieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoosyn Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 5 minut temu, Grzesiek78 napisał: ma lekkie nadzerki na tylnych blotnikach Trzeba zobaczyć od środka. Wsadzić rękę, podotykać. Zdjąć koło i zobaczyć. Generalnie jeżeli wychodzi na zewnątrz to w środku jest gorzej. Ale wszystko jest do ogarnięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek78 Opublikowano 30 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Kwestia ceny?zastanawiam sie czy warto sie pakowac w takie cos,zara sie okaze.ze musze caly tyl spawac za 2-3tys,zl,o ile sie da?auto zakonserwowane wiec trudno poeiedziec co tsm jest,jade w sobote do Bydgoszczy ogladac ,mam ponad200km i zastanawiam sie czy warto,mechanicznie 100procent sprawny ale te blachy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 końcówki progów tylnej osi jeśli są w średnim satnie to jeszcze nic złego nie jest. kielichy gdzie mamy osadzone zawieszenie podłużnice to elementy kluczowe. w foresterach lubią zgnić kielichy z tyłu. sprawdź to koniecznie bo to jest nie tania naprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się