Skocz do zawartości

Grzesiek78

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Grzesiek78

0

Reputacja

  1. Kwestia ceny?zastanawiam sie czy warto sie pakowac w takie cos,zara sie okaze.ze musze caly tyl spawac za 2-3tys,zl,o ile sie da?auto zakonserwowane wiec trudno poeiedziec co tsm jest,jade w sobote do Bydgoszczy ogladac ,mam ponad200km i zastanawiam sie czy warto,mechanicznie 100procent sprawny ale te blachy
  2. Czyli regulowane na srubki?ile to kosztuje,czy kazdy mechanik to ogarnie.p.s sztuka, ktora chce wziasc ma lekkie nadzerki na tylnych blotnikach,czy myslicie,ze moze byc zaatakowany rdza gdzies mocniej jak to sprawdzic gdzie zajrzec.dzieki za odpowiedzi.super jestescie.czy z 2005 roku to juz zgniluchy bedą same?auto doinwestowane wymienione sprzeglo rozrzad przy 200000tys.km,regulacja zworow byla przy 190000tys.km,gaz zalozony przy 160000tys km,a teraz ma auto 218000tys km.kusi mnie mocno,pewny przebieg.
  3. Dzięki,a nie wyczytam tego gdzies po jakims numerze w samochodzie?bo chce kupic wlasnie takiego subaraka ale sohc bedzie tanszy w regulacji,auto ktore chce kupic jest z lpg i 30tys temu mialo regulacje zaworo,ale moj.kolega nie wie co jak gdzie .
  4. Witam serdecznie jak w temacie,jak mam się dowiedzieć jaki to silnik ten 2.0 125 koni,gdyż nie wiem czy regulacja zaworów odbywa sie przez regulacje srubek czy tez trzeba wyjmowac silnik.Bo obilo mi sie o uszy ,ze byly silniki z oznaczeniem sohc i chyba dohc .a nie wiem jaki jest moj, na tabliczce znamionowej jest EJ20dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...