ArtekSTI Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Witam! Mam mały dylemat i zwracam się z prośbą do was bo moja wiedza jest zbyt mała niestety. Mam STI 2005-2007. Chciałbym zrobić manualne załączanie ciągłego spryskiwania na I/C. Czy ktoś z was robił już coś takiego? Nie chcę podczas upalania co chwila sięgać ręką aby naciskać na przycisk. Jak to najlepiej rozgryźć? Będę ogromnie wdzięczny za pomoc w tej sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 (edytowane) Napewno do zrobienia ale musisz ingerować w kompa, sam mam coś takiego i jest to naprawdę bardzo wygodne. Zależy od położenia pedału gazu. Pomyśl od razu o dużym zbiorniku w bagażniku bo ten mały zbiorniki który jest na pokładzie na długo nie starczy. Najlepiej taki ze spec c, chyba 15 litrów tam się mieści. Edytowane 2 Września 2019 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekSTI Opublikowano 3 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Miałem kiedyś wersję STI SPRT i właśnie tam wystarczyło lecieć na pełnym gazie aby się automatycznie załączało. Zależy mi żeby na jakimś sprincie itp odcinek 3-5km można było po prostu załączyć na ten czas manualnie a nie rozpraszać się podczas jazdy i naciskać. Kostka do przycisku jest 4 pinowa. Może da się to zrobić zastępując jakimś innym przyciskiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Nie dałoby się tego jakoś zdrutować dodatkowym przekaźnikiem/układem czasowym? powoli myślę o natrysku i takim patencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Seryjnie jest to podpięte pod ECU i uruchamiane zestawem parametrów, m.in. temperaturą powietrza w dolocie. W Stanach zazwyczaj to robią w spięciu z boost sensorem, przy doładowaniu większym niż zadane odpalają spryskiwacz automatycznie. Na NASIOC jest kilka opcji opisanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 @SOpEL ma zrobiony natrysk automatyczny na przekaźniku czasowym , opisywał w swoim temacie co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 1 godzinę temu, kowal napisał: @SOpEL ma zrobiony natrysk automatyczny na przekaźniku czasowym , opisywał w swoim temacie co i jak dokładnie. Kupujesz przekaźnik z ustawieniem czasów i tyle. Podpinasz się pod pompkę i masz IC na przycisk. U mnie jest ustawione 1-1 czyli 1 sekundę psika 1 sek. przerwy. I tak cały czas. Udało mi się ogarnąć oryginalny przycisk IC Spray AUTO, więc wygląda jak fabryka Wszystko opisane w moim temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się