Raczyslaw Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Co to jest na zdjęciach ponizej ? Po lewej stronie koło filtru powietrza. Forester II, 2006 r. 2.5l benzyna turbo. Wyłączyłem silnik a to mi ciągle grzeczalo, przestała jak odpaliłem i zgasiłem silnik. Dodatkowo pali nie się check engine. O co tu chodzi ???? Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczyslaw Opublikowano 28 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Check engine zgasło, ale mam to co na zdjęciu P.S. tamto coś już nie burczy Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 18 minut temu, Raczyslaw napisał: Co to jest na zdjęciach ponizej ? Po lewej stronie koło filtru powietrza. masz na myśli pompę ABSu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczyslaw Opublikowano 28 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Jakbym wiedział czy to jest pompa abs-u czy nie to bym się nie pytałWysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 3 minuty temu, Raczyslaw napisał: Jakbym wiedział czy to jest pompa abs-u czy nie to bym się nie pytał Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka to skoro nie wiesz jak wygląda pompa ABSu, to na jaką pomoc liczysz na forum? że ktoś poprowadzi cię krok po kroku jak podłączyć się pod OBD i sczytać błędy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczyslaw Opublikowano 28 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Na pewno nie na taką jaką ty mi teraz dajesz :/ zadałem pytanie "co to jest", proste pytanie ? Proste ! A dalej zadałem kolejne pytania. Jeżeli nie jesteś w stanie dać żadnej merytorycznej odpowiedzi to się nie udzielaj.Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 8 godzin temu, Raczyslaw napisał: Jeżeli nie jesteś w stanie dać żadnej merytorycznej odpowiedzi to się nie udzielaj. ciężko udzielić tobie jakiejkolwiek pomocy, skoro nie potrafisz określić podstawowych podzespołów w jaki jest wyposażony twój samochód. Rzuciłem pompa ABSu, to ciężko w googlach wpisać "subaru pompa abs" i porównać zdjęcia z tym co "buczy" u ciebie? 9 godzin temu, Raczyslaw napisał: Dodatkowo pali nie się check engine. O co tu chodzi ???? to w końcu jak? Pali się check czy nie? Jak się pali to musisz zczytać błędy, na to też naprowadzałem cię wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Jakbym wiedział czy to jest pompa abs-u czy nie to bym się nie pytałWysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka No to zadbaj o elementarna wiedzę. Bo każdy mechanik naciągacz, może cię w balona robić. A teraz poszukaj w FAQ jak kody ABS odczytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 10 godzin temu, Raczyslaw napisał: Dodatkowo pali nie się check engine A co się pali? 10 godzin temu, Raczyslaw napisał: Co to jest na zdjęciach ponizej ? Zapewne chodzi ci o pompę ABSu... ale nie zaznaczyłeś jakoś specjalnie czegoś na zdjęciach, więc odpowiedź na twoje pytanie brzmi: prawa strona komory silnikowej. Rebus rozwiązany . 10 godzin temu, Raczyslaw napisał: ciągle grzeczalo Rozwiń proszę, bo nie ogarniam. 10 godzin temu, Raczyslaw napisał: O co tu chodzi ???? No właśnie, o co tu chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczyslaw Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 No właśnie, o co tu chodzi? Jechałem autem, więc składnia zdania oraz poprawność zapisu odstawała daleko od podstaw języka polskiego, przepraszam. Po Waszych podpowiedziach, wnioskuję że to jest ta pompa ABS'u.Po wyłaczeniu zapłonu, ww element ciągle działał (brzęczał). Co raczej nie jest rzeczą normalną. Moje pytanie brzmi, co mogło spowodować takie zachowanie pompy.Co do kontrolki check engine, to raczej jest to związane z czymś innych.Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczyslaw Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 No to zadbaj o elementarna wiedzę. Bo każdy mechanik naciągacz, może cię w balona robić. A teraz poszukaj w FAQ jak kody ABS odczytaćPo to zadałem pytanie tutaj, żeby mechanik naciągacz, nie mógł wprowadzić mnie w stan strat majątkowych, wynikających z " braku wiedzy elementarnej".I tak, to jest pompa ABS'u, ale jeszcze niedawno nie miałem pewności, dziękuję że mi podpowiedziałeś.Jednak na przyszlość, sugeruje mniej protekcjonalny ton wypowiedzi, oraz wyraz zrozumienia i szacunku dla osób które zadają pytania na forum. Dla Ciebie to może być głupie pytanie, jednak pamiętaj " nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi". Pozdrawiam i dziękuję bardzo.Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 35 minut temu, Raczyslaw napisał: nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi Tak? A jak bosymi nogami stanę na torach tramwajowych, a rękami chwycę się trakcji, to pojadę jak tramwaj? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Rakowiec Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 7 minut temu, house_1 napisał: Tak? A jak bosymi nogami stanę na torach tramwajowych, a rękami chwycę się trakcji, to pojadę jak tramwaj? Odpowiedz : Nie, ... polecisz jak odrzutowiec hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Po to zadałem pytanie tutaj, żeby mechanik naciągacz, nie mógł wprowadzić mnie w stan strat majątkowych, wynikających z " braku wiedzy elementarnej".I tak, to jest pompa ABS'u, ale jeszcze niedawno nie miałem pewności, dziękuję że mi podpowiedziałeś.Jednak na przyszlość, sugeruje mniej protekcjonalny ton wypowiedzi, oraz wyraz zrozumienia i szacunku dla osób które zadają pytania na forum. Dla Ciebie to może być głupie pytanie, jednak pamiętaj " nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi". Pozdrawiam i dziękuję bardzo.Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka To na przyszłość odpal sobie Painta w Windowsie albo Gimpa w linuxsie. Ewentualnie w jakieś aplikacji androida, zwykły edytor zdjęć i zaznacz w kółeczko element który Cię interesuje. Unikniesz takiej dyskusji jaka ma teraz miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 1 godzinę temu, Raczyslaw napisał: Co do kontrolki check engine, to raczej jest to związane z czymś innych. w parze świeci również kontrolka trakcji a to świadczy że zapisany błąd jak najbardziej może być powiązany z systemem ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 w parze świeci również kontrolka trakcji a to świadczy że zapisany błąd jak najbardziej może być powiązany z systemem ABS. Kontrolka trakcji zapala się zawsze jak jest błąd, niekoniecznie musi mieć coś wspólnego z ABSem. A co do diagnozy to odczytanie błędów powinno być pierwszym krokiem. A jak pompa hałasuje po wyłączeniu zapłonu to trzeba sprawdzić czy przekaźnik pompy nie jest zacięty, wtedy będzie wyrzucać błąd pompy ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 17 minut temu, skwaro napisał: Kontrolka trakcji zapala się zawsze jak jest błąd wydawało mi się że zawsze w parze z CHECK zapala się CRUISE, ale ok to nie jest najważniejsze. Najważniejsze jest że pierwszym krokiem w diagnostyce powinno być odczytanie błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczyslaw Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Ciekawe jest to, zgasł CHECK i CRUSE, zapalił się ABS, a kontrola trakcji cały czas się paliła. A dziś wszystko zgasło Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 wydawało mi się że zawsze w parze z CHECK zapala się CRUISE, ale ok to nie jest najważniejsze. Najważniejsze jest że pierwszym krokiem w diagnostyce powinno być odczytanie błędów. Oczywiście miałem na myśli Cruise nie trakcję, przepraszam Ciekawe jest to, zgasł CHECK i CRUSE, zapalił się ABS, a kontrola trakcji cały czas się paliła. A dziś wszystko zgasło Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Sprawdź przekaźnik pompy bo ewidentnie szaleje Ci elektryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczyslaw Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Szanowni koledzy i koleżanki. Moja pompa ABS'u szaleje, chodzi nawet po wyłączeniu zapłonu. W obawie, że może się spalić, wyjąłem bezpiecznik od ABS'u. (VEHICAL DYNAMIC KONTROL, SBF No.7).Mechanika mam na piątekMyślicie, że bez obaw dla Forestera, mogę awaryjnie nim się przemieszczać ? Dodam, że zdaje sobie sprawę, że będę jeździł bez ABS i kontroli trakcji.PozdrawiamWysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczyslaw Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Szanowni koledzy i koleżanki. Moja pompa ABS'u szaleje, chodzi nawet po wyłączeniu zapłonu. W obawie, że może się spalić, wyjąłem bezpiecznik od ABS'u. (VEHICAL DYNAMIC KONTROL, SBF No.7).Mechanika mam na piątekMyślicie, że bez obaw dla Forestera, mogę awaryjnie nim się przemieszczać ? Dodam, że zdaje sobie sprawę, że będę jeździł bez ABS i kontroli trakcji.PozdrawiamWysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BazaN Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Znajdź na schemacie ten przekaźnik od pompy i podmień na dobry, może tanio i szybko zdiagnozujesz i naprawisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczyslaw Opublikowano 29 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Ale do czasu naprawy jeździć sporadycznie mogę ? Nie powinno to spowodować jakiegoś uszkodzenia innych podzespołów ?Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 9 godzin temu, Raczyslaw napisał: Nie powinno to spowodować jakiegoś uszkodzenia innych podzespołów ? możesz jeździć, nic się nie stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się