Skocz do zawartości

Wydech Impreza GH 2.5 N/A - potrzebna pomoc


Michał_Jaw

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Wydech w moim Lanosie 2.5 wolny ssak (wersja USA) właśnie podziękował za współpracę - ogólnie urwało się za pierwszym tłumikiem, podwinęło rurę pod samochodem, tak że wyszła z tyłu i robi za ogon, przy okazji uszkadzając ostatni tłumik ( na szczęście strat pod podwoziem innych nie ma).

 

Pytanie zasadnicze co teraz kupić bo właściwie przydał by się wydech od drugiego kata do końca - przeglądam sklepy i nic nie mogę znaleźć. 

Zamienniki albo do 2.0 albo 2.5 Turbo - ewentualnie jakieś tuningowe cuda za ogromne pieniądze.

 

Szukam czegoś co zastąpi serię, nie musi być głośniejsze, mocniejsze czy bardziej dobajerowane - ten samochód to zwykłe DAILY CAR a poza tym wiadomo wolny ssak nie jedzie więc nie ma co kombinować :-) oczywiście zamienniki wchodzą w rachubę.

 

Czy wydech od 2.0 N/A przypadkiem to nie to samo? Wie ktoś jaką średnicę wydechu  ma GH 2.0 N/A ?

 

Jakieś pomysły jak to ogarnąć za rozsądne pieniądze i w sensownym czasie bo bez samochodu średnio a bez wydechu też się tak sobie jeździ :-)

 

Michał

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to było takie proste to bym pytań nie zadawał - Walker robi do 2.5 N/A ale dostępne tylko za oceanem (nie znalazłem u żadnego dystrybutora tego numeru kat), w ich katalogu na EU nie ma nawet takiego modelu samochodu, podobnie Bosal.

Aktualnie na rynku z standardowych dostępne są końcowe do GH 2.0 N/A - to akurat produkcja Polmostrów,  i to właściwie tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem problemu :D ciągniesz rurę od 2 kata Fi 50mm kupujesz tłumik końcowy z tą samą wielkością jak kupisz z większą to są dostępne przejściówki i po problemie. Możesz jeszcze poszukać w katalogu Polmostrów wydechu powinni mieć. 

Edytowane przez Tokio34
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem jest kształt tej rury. To nie jest prosty kawałek żeby dało się ot tak włożyć rurę 50 i już (na odcinku między pierwszym i drugim tłumikiem masz co najmniej 4 zagięcia z czego właściwie w 2 płaszczyznach - nie licząc jakiś delikatnych podgięć o kilka stopni które ewentualnie można by pominąć) - chciałbym uniknąć spawania tego z różnych łuków i kolanek bo to najczęściej ani trwałe ani dobrze działające (choć jak będzie taka konieczność to trzeba będzie tak zrobić).

 

Tu chodzi o wydech do GH do którego praktycznie nic nie ma - do wcześniejszych modeli to można kupić cały komplet.

Polmostrów na tylko tłumik końcowy do GH 2.0 - duża szansa że będzie taki sam jeśli chodzi o średnicę (jutro podjadę do hurtowni i pomierzę bo mają mieć na magazynie) ale to najmniejszy problem tu można włożyć jakiś montażowy o podobnych wymiarach i powinno być ok.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Cześć, minął ponad rok, pytanie jak udało Ci się rozwiązać problem z wydechem? Poza zmianą auta ;-)

U mnie właśnie rura "odkleiła" się od tlumnika końcowego brzmi pięknie ale na codzień jeździ żona...

Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta nie sprzedałem jeszcze ( a chcesz kupić ?? Taki żart :-) ) 

Ogólnie to kupiłem używaną rurę od 3 katalizatora do tłumika  i tłumik (pasuje od 2.0 GH jest identyczny ) - tak na marginesie to rura między katem a tłumikiem  końcowym od diesla też pasuje tylko nie ma tłumika tak jak w benzynie tylko taki jakiś przelotowy dziwny twór. Ale ją łatwiej kupić albo z rozbitego albo na części.

Są firmy które dorabiają takie rury na giętarkach CNC tylko musisz przygotować projekt.

Spawania z kawałków się nie podjąłem bo to by strasznie druciarsko wyglądało :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Auta nie sprzedałem jeszcze ( a chcesz kupić ?? Taki żart :-) ) 

Ogólnie to kupiłem używaną rurę od 3 katalizatora do tłumika  i tłumik (pasuje od 2.0 GH jest identyczny ) - tak na marginesie to rura między katem a tłumikiem  końcowym od diesla też pasuje tylko nie ma tłumika tak jak w benzynie tylko taki jakiś przelotowy dziwny twór. Ale ją łatwiej kupić albo z rozbitego albo na części.

Są firmy które dorabiają takie rury na giętarkach CNC tylko musisz przygotować projekt.

Spawania z kawałków się nie podjąłem bo to by strasznie druciarsko wyglądało :-)
 
Dzięki za info. Co ciekawe byłem w jednym sprawdzonym warsztacie, panowie ładnie raz dwa pospawali bez kłopotu. Ale sprawdzili mi po nr katalogowych że bez kłopotu za ok 400-500 zł kupisz nówka cały układ wydechowy.. Do 2,5l z USA... Mój na razie udało się uratować. Ufuf.

Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

Podepnę się pod temat jako, że ruda zżera mi wydech w mojej Imprezie GH 2.0.

Czy orientuje się ktoś jak z pasowaniem tłumika środkowego i końcowego z Imprezy 2017 do takiej z 2008 (pomijając samą końcówkę idącą pod zderzakiem)?

Ze zdjęć widać, że powinno podejść. Podobny kształt i lokalizacja wieszaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o zamienniki z Polmo? Chciałem raczej uniknąć takiego rozwiązania.

W USA maja dobre zamienniki  i w przyzwoitej cenie, ale jak już się na nie zdecydowałem to za komplet tłumików wraz z wysyłką i opłatami celnymi wyszło ~750$ :krecka_dostal:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...