Jump to content

Michał_Jaw

Nowy
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About Michał_Jaw

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Impreza '08 2.5i

Recent Profile Visitors

333 profile views
  1. Automat to pewnie będzie 4EAT - skrzynia raczej dobra. Mam taką przy 2.5 i nie ma co narzekać , nie za szybka ale nie sprawa problemów (przynajmniej jedno ... odpukać ... nie daje o sobie znać :-) ) W Krakowie masz importera i właściciela tego forum - szukaj ich tak w okolicy Makro :-) A inne warsztaty ... też pewnie są :-) Części eksploatacyjne są na rozsądnym poziomie, przy poważniejszych naprawach potrafi być drogo bo głównie oryginały a serwisy też sobie liczą sporo.
  2. Zgadza się GH z EJ253 wersja USA jest SOHC :-)
  3. Ale AVLS to kwestia głowic i elektroniki - jak sam blok wymieniasz to się one chyba niczym nie różnią (choć niech się wypowie ktoś mądrzejszy :-) )
  4. Ja mam Lanosa EJ253 + 4EAT z USA. Na napęd nie narzekam, nawet s tym sprzęgłem miedzyosiowym chodzi to fajnie - chłopaki z Subaru tu się akurat przyłożyli i w żadnym przypadku nie można tego porównywać z jakimiś dołączanymi przodami/tyłami ogólnie napęd bardzo fajnie jeździ nie ma co narzekać. Skrzynia trochę wolna le też ok - jak do jazdy na co dzień jest ok. Co do silnika to albo ja tak trafiłem albo wybitnie im nie wyszedł - jak kupiłem robiłem UPG bo ciekło między głowicą a blokiem (na kolektor wydechowy wiec trzeba było ogarnąć), teraz zaczął żłopać olej ja diesel więc znowu będą koszt
  5. A czy czujniki wymieniałeś na takie przeznaczone na rynek USA czy na EU - bo w USA najczęściej pracują na innej częstotliwości (tam przepisy są inne i inne pasma wolne) więc odbiornik do wersji USA nie będzie czytał EU i odworotnie. Inna sprawa to wyłączenie TPMS - mam Lanosa 2008 z USA więc pewnie ten sam system tylko moje czujniki gdzieś wyparowały w trakcie "procesu sprzedaży" samochodu i świeci się ta wku....jąca kontrolka. Rozmawiałem z jednym polecanym serwisem Subaru (nie ASO) w Katowicach i twierdzą że w samochodach na rynek USA nie da się dezaktywować TPMS. Robili takie próby na s
  6. Czyli wychodzi na to , że sprężyny z USA są miększe od EU ? To może warto też przednie wymienić ? Bo już szukałem sprężyn od czegoś innego i chyba od Legacy III tylne są podobnych wymiarów (wg katalogów KYB o 2mm większa średnica) ale grubsze o 1,5mm w sensie średnicy drutu - da to większą nośność pytanie tylko czy nie będą za twarde. Ale może rzeczywiście pomyślę o tych z EU. Rozumiem, że przy podkładkach 1,5cm z geometrią nie będzie problemu - muszę jeszcze dopaść wymiary tylnych bo przednie już mam i dać do wycięcia :-) P.S. Czy kolorowe paski na sprężynach (na niektór
  7. Cześć Mam Imprezę GH 2.5 N/A sprowadzoną z USA wszystko fajnie ale tylne sprężyny są bardzo delikatne (nie miałem okazji porównać z EU więc nie wiem czy to tak jest czy tylko w USA) - jak z tyłu siądą 2 osoby i to nawet nie ciężkie albo coś więcej jest w bagażniku to siada tak spokojnie 1,5 do 2 cm w dół - jak była cała rodzinka + bagaż na wakacje to była masakra potrafił dobić zawieszeniem na niewielkich nierównościach. W związku z czym dwa pytania: - czy są jakieś mocniejsze sprężyny żeby lepiej znosiły obciążenie (w planach chyba LPG więc znowu parę kilo w bagażniku) ? Nie
  8. Trzeba by sprawdzić co na ten temat FSM ale w większości silników producent przewiduje co najmniej 1 szlif więc może to się da ogarnąć w EJ253 - na pewno jeśli chodzi o tłoki są nadwymiarowe dostępne +0,25 panewki trzeba sprawdzić. Tak się przyglądam bo mam ten sam silnik i chyba też ten sam problem mi się zbliża - mam nadzieję że nie ... ale się zobaczy po rozebraniu motoru. Myślałem nawet nad swapem silnika na jakiś inny (to Impreza GH) ale większość osób odradza albo że się nie da ... pewnie da się wszytko ale ... Pytanie z drugiej strony jakie części przy takiej naprawie stosować (
  9. Ja mam 2.5 N/A w automacie ale Lanosa - wszystko zależy czego oczekujesz od samochodu. Jak chcesz upalać gumę to totalnie się to nie nadaje ale jak to ma być daily to automat jest BARDZO wygodny.
  10. Problemem jest kształt tej rury. To nie jest prosty kawałek żeby dało się ot tak włożyć rurę 50 i już (na odcinku między pierwszym i drugim tłumikiem masz co najmniej 4 zagięcia z czego właściwie w 2 płaszczyznach - nie licząc jakiś delikatnych podgięć o kilka stopni które ewentualnie można by pominąć) - chciałbym uniknąć spawania tego z różnych łuków i kolanek bo to najczęściej ani trwałe ani dobrze działające (choć jak będzie taka konieczność to trzeba będzie tak zrobić). Tu chodzi o wydech do GH do którego praktycznie nic nie ma - do wcześniejszych modeli to można kupić cały kom
  11. Gdyby to było takie proste to bym pytań nie zadawał - Walker robi do 2.5 N/A ale dostępne tylko za oceanem (nie znalazłem u żadnego dystrybutora tego numeru kat), w ich katalogu na EU nie ma nawet takiego modelu samochodu, podobnie Bosal. Aktualnie na rynku z standardowych dostępne są końcowe do GH 2.0 N/A - to akurat produkcja Polmostrów, i to właściwie tyle.
  12. Witajcie, Wydech w moim Lanosie 2.5 wolny ssak (wersja USA) właśnie podziękował za współpracę - ogólnie urwało się za pierwszym tłumikiem, podwinęło rurę pod samochodem, tak że wyszła z tyłu i robi za ogon, przy okazji uszkadzając ostatni tłumik ( na szczęście strat pod podwoziem innych nie ma). Pytanie zasadnicze co teraz kupić bo właściwie przydał by się wydech od drugiego kata do końca - przeglądam sklepy i nic nie mogę znaleźć. Zamienniki albo do 2.0 albo 2.5 Turbo - ewentualnie jakieś tuningowe cuda za ogromne pieniądze. Szukam czegoś co zastąpi s
  13. Dj Brabus no to już tak jest "ten typ tak ma" jeepa sprzedałeś to się teraz męcz :-)
  14. To raczej jest DOHC (w sumie w GH były SOHC ale 2.5 w US Spec).
  15. Mi coś się z przepustnicą porobiło ale w Lanosie 2.5 N/A - nie idzie równo za pedałem gazu tylko tak do 40% potem pedał nadal ładnie płynnie do 100% a przepustnica z takim trzaskiem/stukiem nagle z 40% skacze to 100% otwarcia i tak już zostaje mimo że pedał gazu jest np. na 60 czy 70%. Wydaje mi się, że jednak padła -też taka elektroniczna. Bardzo dziwnie się silnik zachowuje ... właściwie nie ma możliwości jazdy :-) To uchylenie przepustnicy myślę, że jest normalne - przy tej przepustnicy nie ma dodatkowego obejścia z silnikiem krokowym do wolnych obrotów a jakoś powietrze trzeba
×
×
  • Create New...