Jump to content

Michał_Jaw

Nowy
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About Michał_Jaw

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Impreza '08 2.5i

Recent Profile Visitors

190 profile views
  1. Ja mam 2.5 N/A w automacie ale Lanosa - wszystko zależy czego oczekujesz od samochodu. Jak chcesz upalać gumę to totalnie się to nie nadaje ale jak to ma być daily to automat jest BARDZO wygodny.
  2. Problemem jest kształt tej rury. To nie jest prosty kawałek żeby dało się ot tak włożyć rurę 50 i już (na odcinku między pierwszym i drugim tłumikiem masz co najmniej 4 zagięcia z czego właściwie w 2 płaszczyznach - nie licząc jakiś delikatnych podgięć o kilka stopni które ewentualnie można by pominąć) - chciałbym uniknąć spawania tego z różnych łuków i kolanek bo to najczęściej ani trwałe ani dobrze działające (choć jak będzie taka konieczność to trzeba będzie tak zrobić). Tu chodzi o wydech do GH do którego praktycznie nic nie ma - do wcześniejszych modeli to można kupić cały komplet. Polmostrów na tylko tłumik końcowy do GH 2.0 - duża szansa że będzie taki sam jeśli chodzi o średnicę (jutro podjadę do hurtowni i pomierzę bo mają mieć na magazynie) ale to najmniejszy problem tu można włożyć jakiś montażowy o podobnych wymiarach i powinno być ok.
  3. Gdyby to było takie proste to bym pytań nie zadawał - Walker robi do 2.5 N/A ale dostępne tylko za oceanem (nie znalazłem u żadnego dystrybutora tego numeru kat), w ich katalogu na EU nie ma nawet takiego modelu samochodu, podobnie Bosal. Aktualnie na rynku z standardowych dostępne są końcowe do GH 2.0 N/A - to akurat produkcja Polmostrów, i to właściwie tyle.
  4. Witajcie, Wydech w moim Lanosie 2.5 wolny ssak (wersja USA) właśnie podziękował za współpracę - ogólnie urwało się za pierwszym tłumikiem, podwinęło rurę pod samochodem, tak że wyszła z tyłu i robi za ogon, przy okazji uszkadzając ostatni tłumik ( na szczęście strat pod podwoziem innych nie ma). Pytanie zasadnicze co teraz kupić bo właściwie przydał by się wydech od drugiego kata do końca - przeglądam sklepy i nic nie mogę znaleźć. Zamienniki albo do 2.0 albo 2.5 Turbo - ewentualnie jakieś tuningowe cuda za ogromne pieniądze. Szukam czegoś co zastąpi serię, nie musi być głośniejsze, mocniejsze czy bardziej dobajerowane - ten samochód to zwykłe DAILY CAR a poza tym wiadomo wolny ssak nie jedzie więc nie ma co kombinować :-) oczywiście zamienniki wchodzą w rachubę. Czy wydech od 2.0 N/A przypadkiem to nie to samo? Wie ktoś jaką średnicę wydechu ma GH 2.0 N/A ? Jakieś pomysły jak to ogarnąć za rozsądne pieniądze i w sensownym czasie bo bez samochodu średnio a bez wydechu też się tak sobie jeździ :-) Michał
  5. Dj Brabus no to już tak jest "ten typ tak ma" jeepa sprzedałeś to się teraz męcz :-)
  6. Michał_Jaw

    EJ20 w GH

    To raczej jest DOHC (w sumie w GH były SOHC ale 2.5 w US Spec).
  7. Mi coś się z przepustnicą porobiło ale w Lanosie 2.5 N/A - nie idzie równo za pedałem gazu tylko tak do 40% potem pedał nadal ładnie płynnie do 100% a przepustnica z takim trzaskiem/stukiem nagle z 40% skacze to 100% otwarcia i tak już zostaje mimo że pedał gazu jest np. na 60 czy 70%. Wydaje mi się, że jednak padła -też taka elektroniczna. Bardzo dziwnie się silnik zachowuje ... właściwie nie ma możliwości jazdy :-) To uchylenie przepustnicy myślę, że jest normalne - przy tej przepustnicy nie ma dodatkowego obejścia z silnikiem krokowym do wolnych obrotów a jakoś powietrze trzeba podać. Tutaj wolne obroty są realizowane za pomocą przepustnicy więc się bym tym nie przejmował.
  8. Sprawność to przede wszystkim czyszczenie, czyszczenie i smarowanie prowadnic zacisków żeby się nie zapiekały, sprawdzanie stany blaszek osłaniających jarzma itp. Wygląd to mycie, czyszczeni malowanie itp. Wydaje mi się, że takie czyszczeni i konserwację hamulców warto zrobić po sezonie zimowym - ja w swoich samochodach tak robię, przy okazji zobaczysz klocki, tarcze itp. Do smarowania części układów hamulcowych stosujemy dedykowane produkty, żadne towoty itp. Firma ATE produkuje taką chemię + smar miedziowy na styku klocek / prowadnica i będzie ok.
  9. No ale on do tego służy, to produkt firmy ATE z tym że plastilube jest bardziej do prowadnic natomiast do tłoczków jest Bremszylinder-Paste też produkcji ATE, dokładnie chodzi o to: DO TŁOCZKÓW: https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3322353435181-03-9902-0521-2-smar-do-hamulcow.html DO PROWADNIC: https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/2231323414171-03-9902-1001-2-smar-do-hamulcow.html stosuję od lat w wielu samochodach i jest ok, nie zauważyłem jakiegoś złego wpływu na gumę wręcz przeciwnie. Chyba że ludzie stosują jakieś wynalazki for Biedronka to się już nie wypowiadam.
  10. Śmiej się - wcześniejszy właściciel właśnie tak zrobił :-) Jakoś wolę to wyłączyć ale chyba trzeba będzie pomyśleć czy metoda z zaślepieniem nie będzie najlepsza. No niby tak ale raz że czujników nie mam wcale (jakoś znikły wcześniejszemu właścicielowi) z drugiej strony w subaru to jest nieszczęśliwe rozwiązanie - nie można zapamiętać 2 kompletów czujników więc przy każdej wymianie kół na zimę i odwrotnie jest z tym zabawa.
  11. Podobno w wersji USA się nie da (info z serwisu w Katowicach - nie autoryzowanego) szkoda bo bardzo mnie to wkurza - nie mam czujników bo gdzieś "zaginęły" i chętnie bym tą lampkę wyłączył.
  12. Jeździłem na unirayal rainsport 3 (w innym samochodzie) na plus to wygląd jak ktoś na to zwraca uwagę oraz zachowanie na mokrej nawierzchni, praktycznie na mokrej i suchej drodze dało się jechać z takimi samymi prędkościami tu było super. Na minus to przy wysokich temperaturach ale to gdzieś koło 30 stopni jak był upał robiły się miękkie i tu już nie było tak pewnie na drodze (popiskiwania na zakrętach i to nie jakiś tam dynamicznych i przy hamowaniu też tak sobie) no i zużycie - kupiłem samochód na praktycznie nowych oponach i po przejechaniu jakiś 40 tyś nadawały się tylko do wymiany jednak wydaje mi się że przy normalnym stylu jazdy bez upalania to powinny trochę dłużej wytrzymać zwłaszcza że zrobiłem te 40 tyś w półtora sezonu więc szybko trzeb było inwestować w nowe.
  13. Michał_Jaw

    DOHC vs SOHC

    A widziałeś ten silnik? (w sensie samochód) bo to widać po osłonach rozrządu wtedy masz pewność.
  14. Cześć Mam taki pytanie czy plastikowa osłona pod silnik od Forestera 2008 -> będzie pasować do Imprezy GH ? Może dziwne pytanie ale według jednego z katalogów tak, tak też upiera się sprzedający jednak wolę dopytać nim kupię. Michał
  15. No właśnie muszę się chyba udać do ASO i może tam odgrzebią co nalali bo w książce jest tylko wpis , że była wymiana co też serwis potwierdzał (w sumie do Krakowa nie mam daleko - tam był serwisowany). Dlatego też pytałem o wymianę dynamiczną bo wtedy wymieniam cały olej i nie będę eksperymentować co się z czym miesza itp. Bo to drogie eksperymenty mogą wyjść. Przy okazji może uda się dowiedzieć co w wypadku braku filtra zewnętrznego (nie ma fabrycznie, miejsce jest zaślepione), czy wymieniać ten wewnętrzny czy dołożyć zewnętrzny ...
×
×
  • Create New...