Jump to content

marc120

Użytkownik
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralny

About marc120

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lubelskie
  • Auto
    Impreza 2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nt. sprzęgła się nie wypowiem, a co do łożyska, mogło zostać uszkodzone przy niefachowym montażu albo gość kłamie, że wymieniał. Może być to też wina np. opony, może to ona hałasuje
  2. marc120

    Sprzęgło

    Zacznij od wymiany płynu i odpowietrzenia, to jest najłatwiejsze i najtańsze. Jeżeli to nie pomoże, to wtedy będziesz się martwił.
  3. Może kompresja z któregoś tłoka ucieka, uszczelka pod głowicą raczej nie ale może uszczelka np. pod wtryskiwaczem. Albo świeca się odkręciła.
  4. No a sprawdzałaś, czy ładowanie w normie? Może alternator przeładowuje
  5. Nie jestem pewien ale sprawdź na łączeniu progów z przednimi błotnikami, oczywiście od wewnętrznej strony (wewnątrz samochodu)
  6. To może być sprzęgło, dźwignia wciskająca łożysko sprzęgła, ale równie dobrze może to być wysprzęglik sprzęgła. W zasadzie wysprzęgliki w japońskich samochodach są nieśmiertelne, pod warunkiem, że systematycznie zmienia się w nim płyn hamulcowy zachowując parametry podane przez producenta ( zwykle jest to DOT3). I tu moje pytanie - zmieniłeś lub czy poprzedni właściciele zmienili w miarę systematycznie płyn w układzie sprzęgłowym?
  7. Jak dla mnie problemem jest sam alternator. Miernik przy pomiarze nie wychwyci króciutkich skoków napięcia. Kiedyś miałem taki problem w Maździe 626, jak oddałem alternator do przezwajania. Panowie najwyraźniej nie nawinęli tyle drutu na stojan, ile powinni, albo drut był o złych parametrach. Efekt był taki, że silnik lekko nierówno chodził (nie zawsze) a wszystkie światła po włączeniu lekko :falowały". Ale w Twoim przypadku wg mnie może to być równie dobrze problem z regulatorem napięcia. A tak w ogóle podobny problem po przezwajaniu alternatora widziałem w Vieśwagonie Golfie,
  8. Tak może. Zmieniłeś ostatnio lub dawałeś do przeswajania alternator?
  9. Ok, bardzo dziękuję za pomoc.
  10. Ok, dzięki, to jest łatwiejsza wersja A orientujecie się może, jak jest z taśmami, czy Impreza z lat 2000-2003 miała taką samą taśmę, jak ta z 03-05? Pytam, ponieważ dostępność na Allegro tych pierwszych jest zdecydowanie lepsza.
  11. Chodzi o tą instrukcję, jak nie zerwać taśmy, te wcześniejsze kroki są dla mnie jasne, tylko tej instrukcji nie bardzo rozumiem, jak to interpretować : " Skieruj przednie koła prosto do przodu. Obróć o 2,65 obrotu od prawego ogranicznika. Wyrównaj znaki dopasowania (znaczniki icenter) Przeczytaj instrukcję serwisową" Te czynności mam wykonać przed wyjęciem starej taśmy, czy po wyjęciu starej taśmy i przed założeniem nowej?
  12. Witam, mam problem z klaksonem, nagle przestał działać. Sprawdziłem klaksony, bezpiecznik, przekaźnik, wszystko z nimi w porzadku. Wydaje mi się, że winny jest zwijak, taśma poduszki pod kierownicą. Przymierzam się do jej wymiany ale powiem szczerze, że nigdy tego nie robiłem w żadnym samochodzie . Czy może ktoś dać mi instrukcję, jak to zrobić, żeby jej nie zerwać?
  13. Witam, czy mógłby mi ktoś podesłać jakąś stronkę, gdzie odczytam kody błędów z komputera poduszek powietrznych? Krótko mówiąc, kody już wybłyskałem ale nie mogę znaleźć ich znaczenia.
  14. marc120

    Miska olejowa

    Contitech to najsztywniejsze paski, jakie są. Rolki, pompa wodna, wszystko o wiele szybciej pada, a rozrząd o wiele głośniej pracuje niż np. na Mitsubishi, Sun, czy Gates. Nie wiem z czego oni je robią, ze starych zużytych opon?
×
×
  • Create New...