Jump to content

marc120

Użytkownik
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralny

About marc120

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lubelskie
  • Auto
    Impreza 2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rozmawiałem kiedyś z doświadczonym przedstawicielem dużej hurtowni motoryzacyjnej. Mówi, że nie słyszał nigdy żeby Luk kiedyś uznał komuś reklamację, zawsze wina leży po stronie kupującego (przeważnie niewłaściwy montaż). Jakość tych sprzęgieł to loteria, jednym trafi się dobre, inni psioczą. Kiedyś słyszałem też, że cześć ich sprzęgieł to po prostu zregenerowane stare sprzęgła ale nie wiem, czy to prawda. Tak, czy inaczej, zdecydowanie nie polecam. To najsłabsze z "markowych " sprzęgieł.
  2. Nt. sprzęgła się nie wypowiem, a co do łożyska, mogło zostać uszkodzone przy niefachowym montażu albo gość kłamie, że wymieniał. Może być to też wina np. opony, może to ona hałasuje
  3. marc120

    Sprzęgło

    Zacznij od wymiany płynu i odpowietrzenia, to jest najłatwiejsze i najtańsze. Jeżeli to nie pomoże, to wtedy będziesz się martwił.
  4. Może kompresja z któregoś tłoka ucieka, uszczelka pod głowicą raczej nie ale może uszczelka np. pod wtryskiwaczem. Albo świeca się odkręciła.
  5. No a sprawdzałaś, czy ładowanie w normie? Może alternator przeładowuje
  6. Nie jestem pewien ale sprawdź na łączeniu progów z przednimi błotnikami, oczywiście od wewnętrznej strony (wewnątrz samochodu)
  7. To może być sprzęgło, dźwignia wciskająca łożysko sprzęgła, ale równie dobrze może to być wysprzęglik sprzęgła. W zasadzie wysprzęgliki w japońskich samochodach są nieśmiertelne, pod warunkiem, że systematycznie zmienia się w nim płyn hamulcowy zachowując parametry podane przez producenta ( zwykle jest to DOT3). I tu moje pytanie - zmieniłeś lub czy poprzedni właściciele zmienili w miarę systematycznie płyn w układzie sprzęgłowym?
  8. Jak dla mnie problemem jest sam alternator. Miernik przy pomiarze nie wychwyci króciutkich skoków napięcia. Kiedyś miałem taki problem w Maździe 626, jak oddałem alternator do przezwajania. Panowie najwyraźniej nie nawinęli tyle drutu na stojan, ile powinni, albo drut był o złych parametrach. Efekt był taki, że silnik lekko nierówno chodził (nie zawsze) a wszystkie światła po włączeniu lekko :falowały". Ale w Twoim przypadku wg mnie może to być równie dobrze problem z regulatorem napięcia. A tak w ogóle podobny problem po przezwajaniu alternatora widziałem w Vieśwagonie Golfie,
  9. Tak może. Zmieniłeś ostatnio lub dawałeś do przeswajania alternator?
  10. Ok, dzięki, to jest łatwiejsza wersja A orientujecie się może, jak jest z taśmami, czy Impreza z lat 2000-2003 miała taką samą taśmę, jak ta z 03-05? Pytam, ponieważ dostępność na Allegro tych pierwszych jest zdecydowanie lepsza.
  11. Chodzi o tą instrukcję, jak nie zerwać taśmy, te wcześniejsze kroki są dla mnie jasne, tylko tej instrukcji nie bardzo rozumiem, jak to interpretować : " Skieruj przednie koła prosto do przodu. Obróć o 2,65 obrotu od prawego ogranicznika. Wyrównaj znaki dopasowania (znaczniki icenter) Przeczytaj instrukcję serwisową" Te czynności mam wykonać przed wyjęciem starej taśmy, czy po wyjęciu starej taśmy i przed założeniem nowej?
  12. Witam, mam problem z klaksonem, nagle przestał działać. Sprawdziłem klaksony, bezpiecznik, przekaźnik, wszystko z nimi w porzadku. Wydaje mi się, że winny jest zwijak, taśma poduszki pod kierownicą. Przymierzam się do jej wymiany ale powiem szczerze, że nigdy tego nie robiłem w żadnym samochodzie . Czy może ktoś dać mi instrukcję, jak to zrobić, żeby jej nie zerwać?
  13. Witam, czy mógłby mi ktoś podesłać jakąś stronkę, gdzie odczytam kody błędów z komputera poduszek powietrznych? Krótko mówiąc, kody już wybłyskałem ale nie mogę znaleźć ich znaczenia.
×
×
  • Create New...