Jump to content

marc120

Nowy
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralny

About marc120

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lubelskie
  • Auto
    Impreza 2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Prawdopodobnie w tej wersji były dwa rodzaje prowadnic w jażmie, jeden rodzaj miał na obydwu prowadnicach te duże gumki, drugi na jednej prowadnicy duża, na drugiej oring
  2. Na Aliexpress są takie, tylko że nie mam linku do nich, musisz szukać samemu
  3. Dość drogie te wasze propozycje, jak na moją kieszeń. Wiezm, że jeżeli chce się coś dobrego to trzeba zapłacić, a czy z takich testerów do tysiąca zł jesteście w stanie coś ciekawego polecić? Ja wiem, że nie będzie miał on tak szerokiego spektrum działania jak choćby G-scan2 ale może jest jakiś, który na poziomie podstawowym radzi sobie dość dobrze
  4. Witam, chciałem zapytać, jaki polecał byście tester diagnostyczny do japońców? Chodzi mi o coś, co dobrze radzi sobie z dużą ilością japońskich marek, szczególnie tych starszych (również OBD I), bierze zarówno silnik, jak i resztę elektroniki i jest niedrogi, najlepiej opcje z Aliexpress bo tam chyba najtaniej.
  5. Kłopot w tym, że ja też mam Drl 90 mm, kupiłem na Aliexpress, sprzedający twierdził, że mają 11 cm więc jeszcze jakoś by pasowały, dodatkowo wysłałem zapytanie, czy na pewno taka średnica, potwierdził, a jak przyszły, okazało się, że to 90 mm. Część ceny zwrócił mi więc tanio mnie kosztowały.
  6. Zaślepki mam założone i też myślałem o montażu w nich, ale pomyślałem, że zanim to zrobię, zapytam na forum, może ktoś wie, gdzie znaleźć tak duże DRL
  7. Trzeba wyjąć skrzynię i obejrzeć sprzęgło, wtedy podejmiesz decyzję, co wymienić a co nie. Nie wiem, jak stoisz finansowo, wiec nie chcę doradzać konkretnego rozwiązania. Co do wycia, wiem, że pewnie kilka osób mnie skrytykuje za ten pomysł, ale w moim przypadku trochę pomogło zastosowanie Xado do skrzyni, u mnie skrzynia nie była głośna ale przy niskich temperaturach dawała spore opory toczenia samochodu, mimo, że była zalana świeżym Eneosem, a jednak to gów...enko sprawiło, że skrzynia pracuje lżej, również zmiana biegów jest plynniejsza. Producent na opakowaniu twierdził, że również wycisza pracę.
  8. A ja na podstawie tego Twojego ostatniego wpisu radziłbym zrobić remont rozrusznika (tzn. tulejki + szczotki, jeżeli oczywiście szczotki są zużyte) lub wymienić na inny. Wg mnie sieje zakłócenia i dlatego odpala dopiero po tym, jak kończysz kręcić
  9. O ile jest niższe fabryczne zawieszenie wersji Wrx w stosunku do standardowej wersji Imprezy z tych lat?
  10. Witam wszystkich, tak, jak w tytule, czy wyżej wymienione sprężyny podejdą do zwykłej wersji bloba na standardowe amortyzatory bloba?
  11. Ja zakładałem do Corolli trzy lata temu Blue Print, zrobiłem na nich ponad 60 tyś. i zostało jeszcze blisko połowę klocków, a lekkiej nogi nie mam, więc nie mogę narzekać na nie, tym bardziej, że hamują w porządku, nie piszczą, a jedyną ich wadą, to taka, że dość mocno brudzą alufelgi. Ale odpowiadając na Twoje pytanie - nie wiem kto jest w tym wypadku producentem. Ojcu do Civica założyłem na tył szczęki Blue Printa, to były to Koshiyamy z oryginalnym numerem serwisowym na okladzinach, hamują b. fajnie i nie piszczą.
  12. Ja nic nie mogłem znaleźć typowo jako światła do jazdy dziennej na polskich stronach.
  13. Ponieważ nikt nie odpowiedział na moje pytanie, to odpowiem sobie sam, może się to komuś przyda. Po długich poszukiwaniach znalazłem coś takiego: https://pl.aliexpress.com/item/32986813475.html?spm=a2g01.12616982.tplist001.58.2ed53be7EV1KWG&gps-id=5950812&scm=1007.23961.125497.0&scm_id=1007.23961.125497.0&scm-url=1007.23961.125497.0&pvid=442c3a6d-47b5-400b-bcf8-f5efdb7996b6 Albo takie: https://pl.aliexpress.com/item/33013929887.html?spm=a2g0o.detail.1000014.4.52001057a4T6cv&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.128125.0&scm_id=1007.13338.128125.0&scm-url=1007.13338.128125.0&pvid=f6c61c4d-daad-4609-84b4-f1e760b9e012 ewentualnie takie: https://pl.aliexpress.com/item/32916177985.html?spm=a2g0o.detail.1000014.32.52001057a4T6cv&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.128125.0&scm_id=1007.13338.128125.0&scm-url=1007.13338.128125.0&pvid=f6c61c4d-daad-4609-84b4-f1e760b9e012
  14. Mało kto o tym wie, że paski do japońskich i koreańskich samochodów mają inną budowę klina, dlatego często po założeniu contitecha lub boscha i ich napięciu w taki sposób, jak paski dedykowane, po przejechaniu kilku, kilkunastu tysięcy kilometrów zaczynają slizgać się. Dlatego warto kupować paski Sun, Bando, Mitsuboshi, czy choćby taniego i dobrego koreańskiego Dongila. Amerykański Gates tez jest w porządku. Poza tym paski Boscha nie mają dobrej opinii, z doświadczenia wiem, że potrafią dość szybko zakończyć żywot.
  15. Też stawianym na stary pasek ( czasem w sklepie, hurtowni itp. kupuje się zleżany i taki pasek b. szybko ulega uszkodzeniu). Na wszelki wypadek sprawdź, czy w oleju od wspomagania nie masz opiłków metalu.
×
×
  • Create New...