Skocz do zawartości

marc120

Użytkownik
  • Postów

    164
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lubelskie
  • Auto
    Impreza 2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marc120

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

18

Reputacja

  1. marc120

    Tester diagnostyczny

    Mam Autoxscan 300. Co prawda łączy się tylko z silnikiem, ale jestem z niego bardzo zadowolony. Łączyłem się może z 20 różnymi samochodami i z każdym się połączył. Czasem lepiej współpracuje, czasem gorzej i nie wszystko widzi ale jak na taki prosty, niedrogi tester jest super.
  2. Nie tylko, również na Xado można jeździć.
  3. Przeczytałem kilka stron tego wątku i chyba dopiero ir3n3usz wspomniał o tym, co jest bardzo istotne i częste - zalepianie pierścieni. Nie czytałem wszystkich stron, tylko może z 5 i nie zauważyłem, żeby ktoś wspomniał, że najniższy pierścień czyli olejowy odprowadza zebrany olej przy suwie wstecznym poprzez kanaliki w pierścieniu i w tłoku - jeżeli ktoś rzadko zmienia lub kiedyś ktoś rzadko zmieniał olej, to te kanaliki są prawdopodobnie zabite nagarem i pierścień nie ma jak w pełni ten olej zgarnać/odprowadzić. Są różne metody rozpuszczania nagaru, często nieskuteczne. Jednym z bezpieczniejszych jest po prostu stosowanie płukanek przed wymianą oleju. Zwykle nie ma jakiś spektakularnych efektów, nie mniej jednak regularne ich stosowanie i wymiana oleju może zmniejszyć pobór oleju przez silnik.
  4. Zwykle takie objawy, to czujnik położenia wału, czujnik walka zaworów, czujnik temperatury, słaby rozrusznik, który sieje zakłócenia albo cewki zapłonowe. Jeżeli coś pominąłem, to proszę innych o dopisanie.
  5. Jak rozumieć " popchnąć, żeby obrócił się wał?
  6. Jeżeli słuchałeś stetoskopem i słychać przegub, to pewnie przegub. Drugim podejrzanym mogło by być sprzęgło wiskotyczne, ma podobne odgłosy.
  7. marc120

    Tuleje tylnej belki

    Jeżeli jeszcze nie kupiłeś, zobacz OE. Ja wymieniając łożysko z tyłu w kole musiałem również wymienić te tuleje przy kole na tej długiej śrubie (tuleje wahaczy poprzecznych, Twoje ostatnie zdjecie). Odziwo cena tulei oe była 7 zł za sztukę niższa niż polski Tedgum (ceny z Allegro). Robiłem to ze dwa lata temu, nie wiem, jak ceny wyglądają teraz, ale warto sprawdzić.
  8. Ok, dziękuję za informację.
  9. WueM , a jak z poduszką w kierownicy z STI, kostki pasują do zwyklego GD? Nie wywala błędów?
  10. marc120

    Wyrobiona stacyjka?

    Ja z kolei polecam olej penetrujący firmy CRC (amerykańska firma). Jest na prawdę super. W zamkach i innych drobnych elementach świetnie się sprawdza i nie powoduje szkód po długim czasie od użycia, jak niektóre odrdzewiacze. Coś takiego : https://allegro.pl/oferta/crc-5-56-pro-500ml-olej-penetrujacy-odrdzewiacz-7415046674
  11. marc120

    Wyrobiona stacyjka?

    Ja mam tak samo od kilku miesięcy. Podejrzewam, że trzeba rozebrać kostkę stacyjki i pewnie rozciągnąć sprężynki bo z czasem siadły.
  12. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  13. Witam, przyszły mrozy, a z nimi różne problemy. Mój dotyczy manualnej 5-biegowej skrzyni biegów (Impreza 2004 r. 2.0 125km). Otóż zalana jest Eneosem 75W90 Gl-5. Gdy jest zimno biegi ciężko wchodzą i trochę haczą. Haczenie pojawia się zasadzie w różnych temperaturach. Wiem, że temat oleju do skrzyni był poruszany, kłopot w tym, że polecany jako najlepszy (Shell 75w90 Gl-6 AXME) jest w zasadzie niedostępny. W związku z powyższym chciałem zapytać, jaki olej zamiast niego? Ewentualnie jeżeli wiecie gdzie takowy kupić w opakowaniu mniejszym niż 20l, to również proszę o informację.
  14. marc120

    Błąd P0519

    Napiszę, jak sytuacja wygląda po wymianie czujnika biegu jałowego, może komuś się to przyda - założyłem czujnik OE, samochód o wiele mniej szarpie przy puszczaniu gazu i dodawaniu. Po odłączeniu akumulatora i nauczeniu wolnych obrotów, te są tylko lekko podniesione i tylko czasem. Ogólnie jest o wolę lepiej póki co.
  15. marc120

    Błąd P0519

    Ja zmieniłem dwie uszczelki pod kolektorem dolotowym (lewa +prawa strona silnika) uszczelka pod przepustnicą, oring silnika krokowego i dodatkowo dałem uszczelkę metalową egr-u na silikon.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...