Jump to content

Wilgotny zapach po 20minutach działania klimatyzacji


six_bone
 Share

Recommended Posts

SG. Jak w temacie, po ok 20 minutach w największe upały klima przestaje chłodzić po ok 15,20min. Po wyłączeniu włączeniu z przerwą ok 5min sytuacja wraca do normy i tak w kółko. Na dniach będę uzupełnial czynnik bo nie wiem ile go jest ale gdzieś na forum wyczytałem że być może skropliny nie mogą zlecić.  Czy ten element na zdjęciu to ujście  parownika? 

IMG_20190616_083142.jpg

Edited by six_bone
Link to comment
Share on other sites

31 minut temu, six_bone napisał:

SG. Jak w temacie, po ok 20 minutach w największe upały klima przestaje chłodzić po ok 15,20min. Po wyłączeniu włączeniu z przerwą ok 5min sytuacja wraca do normy i tak w kółko. Na dniach będę uzupełnial czynnik bo nie wiem ile go jest ale gdzieś na forum wyczytałem że być może skropliny nie mogą zlecić.  Czy ten element na zdjęciu to ujście  parownika? 

IMG_20190616_083142.jpg

To na zdjęciu jest z chłodzenia skrzyni AT.

Ktoś założył chłodnice z automatu i króćce zaślepił.

 

Element którego szukasz będzie bliżej ściany grodziowej w okoliacach skrzyni biegów.

Jak wejdziesz pod auto to szukaj z prawej strony skrzyni.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, six_bone napisał:

po ok 20 minutach w największe upały klima przestaje chłodzić po ok 15,20min. Po wyłączeniu włączeniu z przerwą ok 5min sytuacja wraca do normy i tak w kółko.

 

czy w momencie kiedy klima przestaje chłodzić to powietrze z kratek coraz słabiej wylatuje? jeśłi tak to parownik zamarza, odczekanie tych kilku minut powoduje że odmarznie i ponownie powietrze może przez niego przepływać do momentu aż ponownie zamarznie. Filtr kabinowy był ostatnio wymieniany?

Link to comment
Share on other sites

W dniu 16.06.2019 o 08:39, six_bone napisał:

SG. Jak w temacie, po ok 20 minutach w największe upały klima przestaje chłodzić po ok 15,20min. Po wyłączeniu włączeniu z przerwą ok 5min sytuacja wraca do normy i tak w kółko. Na dniach będę uzupełnial czynnik bo nie wiem ile go jest ale gdzieś na forum wyczytałem że być może skropliny nie mogą zlecić.  Czy ten element na zdjęciu to ujście  parownika? 

 

 U mnie przy bardzo podobnych objawach problemem okazało się sprzęgiełko kompresora klimy. Drobna regulacja póki co wystarczyła.

Link to comment
Share on other sites

W zeszłym roku miałem to samo przy 250tyś przebiegu. Przestało łapać sprzęgło klimy - specjalista wyregulował i przy okazji wymienił łożysko. Dorywczo naprawiłem to przykręcając kawałek drutu tak aby sprzęgiełko miało mniejszy dystans i elektromagnes trzymał - jeździłem wówczas z klimą na ON przez cały czas. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...