Skocz do zawartości

Amortyzatory do Legacy III


Kario

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam sie, czy moje problemy z nieprecyzyjnym prowadzeniem i zbyt duzym wplywem nierownosci na prowadzenie samochodu to nie kwestia amortyzatorow. Zrobily juz prawie 150tys wiec chyba i tak wypada je wymienic.

 

Czy ktos moze cos polecic do legacy III z 2000 roku ? Nie oczekuje super sportowego zachowania, poprostu kompromisu pomiedzy komfortem a przyczepnoscia i dobrego prowadzenia.

Jaki amortyzator, jakiej firmy i gdzie kupic :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie do legacy II sa tansze ;/

Skoro zmieniales amortyzatory mam pytanie (nie chce wydac 1900 zet bez sensu). U mnie jest zdecydowanie zbyt duzy wplyw nierownosci na kierownice, mam sprawnosc 65% lewy przod, 73% prawy przod, zawieszenie nie ma luzu, to samo uk. kierowniczy, nie wiem juz cos moze byc przyczyna tego zachowania. Po zmianie amortyzatorow zauwazyles poprawe w tej kwesti ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kario, dzwina sprawa, ze lewa strona bardziej jest wyrypana od prawej, inna to to, ze te testy są nic nie warte, bo ja miałem lepsze wyniki na wylanych amorach, gdzie tłoki po odkręceniu sprężyn same zjechały do korpusu pod wpływem grawitacji :) Nierówności na kierownicy na nowszych amorach raczej bardziej będzie czuć, bo jako nowe będą twardsze, problemu tego (ale czy to na pewno jest problem?) upatrywałbym bardziej w szerokich nisko profilowych kapciach (o ile takowe masz na aucie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam 205/55/16 (powinny byc wg ksiazki 205/50/16). Efekt mam ten sam na 195/60/15 wiec to nie opony i kola.

Rozumiem, ze bedzie twrdszy ale, sprobuje opisac o co mi dokladnie chodzi:

Przy b. malych predkosciach najezdzam na nierownosc i kierownica b. mocno sie wychyla, zncznie bardziej niz powinna z powodu najazdu na nierownosc.

Przy wiekszych predkosciach, przestaje chodzic plynnie, chodzi skokami, kiedy sa nierownosci.

Luzu w zawieszeniu nie mam, w uk. kierowniczym tez, zbieznosc i katy sprawdzone, zreszta tez mam 2 rozne wydruki, zupelnie 2 rozne wartosci, po czy przed regulacja nie widze roznicy.

Pozatym troche buja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz tez czy maglownica nie przesuwa sie na mocowaniach, niech ktos porusza energicznie kierownica, a ty popatrz z gory czy sie nie rusza.

Legacy96, To można luz na mocowaniu maglownicy od góry-w sensie przez komorę zobaczyć? Wydaje mi się , że to co ma Kario, to właśnie problem z maglem. Sam się zastanawiam czy ja nie muszę wymienić-Legacy96, jakie są konkretnie efekty luzu na mocowaniu magla?Orientacyjne koszty??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efekty sa rozne, zalezy jak bardzo byly wybite gumy. Ja swoje zmienialem bo z czasem stwardnialy i wszystko przenosilo sie na kierownice. Jesli luz widoczny jest golym okiem, to auto prowadzi sie tak jakby kierownica byla z gumy. Moze tez dzialac skokowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...