pedro Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Jak w temacie. Zastanawiam się nad usztywnieniem zawiasu w moim H6. W związku z powyższym zastanawiałem się, czy kupić "oryginał" od Spec B czy też coś innego pasującego. Od razu mówię, że nie interesuje mnie zawias gwintowany. Wystarczy zwykły ale twardszy od seryjnego "poduszkowca" Tak więc ponawiając pytanie: czy od Spec B pasuje bez problemu? Jeżeli nie, to co innego w rozsądnych pieniądzach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Zmienić auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Odpowiedni post do działu "Kup/Sprzedaj" już się szykuje Niestety - sprzedać Legacy H6 jest dużo trudniej niż kupić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Dobre... ja sie zastanawiam jak zmiekczyc moje zawieszenie Utwardzic jest o wiele prosciej, jest mnustwo firm gdzie mozna kupic twardsze sprezyny i amortyzatory, w dodatku sa o wiele tansze od orginalow :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Mialem przyjemnosc pojezdzic troche "zwyklym" H6. Samochod wchodzi w zakrety fenomenalnie, ale jest juz dosc twardy (moze gdyby nie te 17). Obawiam sie, ze w polskich warunkach po dalszym twardzeniu zawieszenia, na zakretach gdzie sa nierownosci, taki utwardzony samochod moze radzic sobie gorzej niz seryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Mialem przyjemnosc pojezdzic troche "zwyklym" H6. Samochod wchodzi w zakrety fenomenalnie, ale jest juz dosc twardy (moze gdyby nie te 17). Obawiam sie, ze w polskich warunkach po dalszym twardzeniu zawieszenia, na zakretach gdzie sa nierownosci, taki utwardzony samochod moze radzic sobie gorzej niz seryjny. Poduszkowiec straszny w porównaniu z BMW 3 czy MB klasy C (oczywiście odpowiednio mocnych). Żebym nie był gołosłowny - przykłady wizualne z wczoraj: A wracając do tematu wątku - to oryginalny zawias ze Spec B pasuje bez przeróbek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi