Skocz do zawartości

WRX STI po raz drugi


Tommi1

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, Gaceq napisał:

 Gdybyś miał problem z zakupem tego pięknego koloru to moje gdzieś się walają po garażu, wyślę Ci, sobie przełożysz ;)  

 

To żeby się nie walały to dołóż do przesyłki :D. No bo po co ma Ci w garażu zalegać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wyprawa do Łodzi po czarne złoto zakończona sukcesem...

 

_20200127_204913.JPG

 

P.S. i niech mi który teraz powie że (pseudo) suv'y w coupe są nie praktyczne :P;)

12 sztuk 18' dalo radę się zmieścić :D

 

_20200127_205106.JPG

Edytowane przez Tommi1
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
No trochę pogrzebane przy autku.
Kolektory owinięte bandażem i nawet dało się zalorzyc oryginalne osłony termiczne na te bandaże . Elektryka pod IC Spray pociagnieta.
I bonusik od turbiny przy okazji 
 
_20200213_192344.thumb.JPG.58963a477a2fa576d75e8826186e0aca.JPG
Standard :/

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kowal napisał:

Jeździć obserwować , masz wskaźnik doładowania ?

Mam wskaźnik , pompuje dość stabilnie więc paniki nie ma, wirnik też ślizga się bez zarzutów luzu po osiowego brak. Remont/wymiana turbiny dopiero wtedy gdy się zesra całkowicie albo przy okazji remontu silnika :D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od pęknięcia. Powierzchowne to nie problem, takimi, które powodują przedmuchy trzeba się zająć. To wygląda na powierzchownie, ale jak to się mówi: jeździć, obserwować... :-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Simon WRC napisał:

Jak się zepsuje będzie okazja włożyć coś ambitniejszego ;).

No i taki jest plan ale podobnie jak Ty liczę że i Kobyłka klęknie to będzie okazja zrobić obie rzeczy za jednym razem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech to ciągłe, długie czekanie na padnięcie silnika... tragedia, że te złomowate EJ2... nie padają, a takie słabe i ludzie narzekaj.

Powyższe to żarty, ale faktycznie czasami człowiek w głowie ma swój ideał silnika i turbo, a nie będzie robił dopóki obecny ma się dobrze :-) 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, MaciekK napisał:

Ech to ciągłe, długie czekanie na padnięcie silnika... tragedia, że te złomowate EJ2... nie padają, a takie słabe i ludzie narzekaj.

Powyższe to żarty, ale faktycznie czasami człowiek w głowie ma swój ideał silnika i turbo, a nie będzie robił dopóki obecny ma się dobrze :-) 

No no właśnie... Główna zasada jak działa to nie dotykać a jak się s zepsuje to naprawimy...:D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok race day opłacony, spanie zorganizowane. Mam nadzieję że cała reszta wypali. 

 

P.S. Czytałem od Was Panowie @MaciekK, @Simon WRC że Ułęż strasznie "żre" opony bo jest w "bardzo" szorstki... Jakie gumy byście polecili?? Wiem że temp może być różna w marcu i wszystko może być  zmienne ale ogólnie co polecicie ?? Medium czy soft??

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Race Day na Ułężu jest zazwyczaj w sesji po 3 okrążenia, więc spokojnie dogrzejesz opony. Moim zdaniem min. średnie, a jak się trafi gorący marzec to i twarde będą ok. Miękkich szkoda, skończą się po drugiej sesji na pięć lub sześć. 

Edytowane przez MaciekK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Tommi1 napisał:

Ok race day opłacony, spanie zorganizowane. Mam nadzieję że cała reszta wypali. 

 

P.S. Czytałem od Was Panowie @MaciekK, @Simon WRC że Ułęż strasznie "żre" opony bo jest w "bardzo" szorstki... Jakie gumy byście polecili?? Wiem że temp może być różna w marcu i wszystko może być  zmienne ale ogólnie co polecicie ?? Medium czy soft??

Namówiłeś ;)
Też się zapisałem, do zobaczenia!
Mam do dyspozycji oponki Extreme VR2 R7 i R9.

Czy to by się zgadzało z Twoimi zaleceniami @MaciekK ? to by była ta średnia i twarda?

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VR2 R7 (średnia) jest bardzo uniwersalna, bo ma duże okno temperaturowe, ale trzeba minimalnie ją dogrzać.

R9 twarda, na ciepłe dni lub Ułęż dłuższe przejazdy. 

R7 + R9 to dobry zestaw na Ułęż. 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek dobrze prawi. Ja bym bardziej stawiał na twardą P+T, średnia na pewno popłynie przy dłuższej sesji. Chyba, że przód twarda, tył średnia jak będzie chłodniej. Ja poczekam i dzień wcześniej zdecyduję ;).

 

Fajnie Panowie, że będziecie :thumbup:.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...