Skocz do zawartości

Kolejna sposobność do wykazania się


Rekomendowane odpowiedzi

Drogi Dziale Techniczny Subaru Import Polska !

Powalony wyczerpującą odpowiedzią na moje poprzednie pytanie, prosiłbym o rozwiązanie moich wątpliwości związanych z kolejnym elementem mechanicznym:

 

zagadkakf8.jpg

 

Oszczędzę Ci, drogi Dziale Techniczny, pracy, jaką poświęciłeś na identyfikację podzespołu o który pytałem poprzednio i powiem, że to co widać powyżej, to napinacz (lub rolka napinacza) paska rozrządu.

 

Moje wątpliwości są innej natury: nie wiem, w jakich silnikach stosowanych w Subaru Impreza taki właśnie napinacz (rolka) był stosowany. Zostałem poinformowany, że właśnie w moim: EJ18 '93, jednak nie chciałbym przekonać się o tym że jest inaczej dopiero po demontażu w Waszym zacnym ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądze żeby dzial techniczny byl od tego czy kupiles ewentualnie dobrą rolkę czy nie do swojego auta :?: Zacne ASO stwierdzi to po rozebraniu.Normalnie podaje się numer VIN i do tego numeru zamawia sie cześci.Jeżeli zamawiasz częsci poza ASO to sprzedawca powinien Ci zagwarantować że to wlaśnie to co chcesz.Patrząc na foto sądzę że podobna rolka wspolpracowala z napinaczem na początku lat dziewiędziesiatych :mrgreen:

PozdrAK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój samochód został wyprodukowany na początku lat dziewięćdziesiątych.

 

Panie Andrzeju, żeby była jasność - nie piję do Pana.

 

Założyłem - być może naiwnie - że ktoś z owego enigmatycznego "Działu Technicznego", czytający The Forum, rozpozna wskazany przeze mnie element i napisze "to jest to i to, odpowiada za to i za to" ponieważ sądziłem, że wynika to z wiedzy - "bo jeśli się zepsuje, to staje się to i to". Jeśli tak nie jest, i jeśli w istocie znajomość pojazdów Subaru przez "technikowców" ogranicza się do wymontowania jednej części i wmontowania nowej, sprowadzonej na podstawie nr VIN, to włos się na głowie jeży ! Jak zatem, ci biedni ludzie, potrafią zdiagnozować usterkę w moim samochodzie ? Dopiero jeśli jakiś element będzie wyglądał na zniszczony, rozerwany, pęknięty ? Wtedy się go wymontuje, zamówi identyczny jak na obrazku w komputerze, bazując na numerze VIN, A jeśli nie wygląda, to mimo że użytkownik twierdzi że "coś z autem jest nie tak", to nic nie można zrobić ?

 

Po głębszym zastanowieniu się i przeanalizowaniu moich przygód z lokalnym ASO mogę faktycznie dojść do wniosku, że tak jest w istocie. Element o który pytałem w poprzednim wątku może się popsuć, ale i tak nikt nie będzie wiedział że objawy awarii wskazują na jego uszkodzenie, bo nikt nie wie, co to za element i do czego służy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nabilem posty w czasie "walki z internetem ,przeszukiwania strony i szukania czegos ciekawego" za co przepraszam,co do ostrzezenia to je "zobaczylem"ale dopiero jak mnie wywalilo z forum i na sekunde cos mignelo ze ktos dostal pasek czy cos takiego.Zamurowalo mnie kompletnie po ponownym wejsciu-nie jestem "cwany gapa" jesli to mialo oznaczac to ostrzezenie.Z mojej strony obiecuje pamietac o tej "zasadzie" :grin:

Ja tu przyszedlem po to zeby sie zaprzyjaznic z bracia subaru jezdzic na zloty pomagac sobie nawzajem,kiedys jezdzilem na motorach i tego mi bakuje od kiedy nie moge pojechac na 1 kole,a nie walczyc o jakas cyferke pod avatorem......poprostu kocham subaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...