ech Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Wrzuciłem dzis płytki zaworowe, poskładałem ślicznie wszystko i dalej nieposłuszna. Na zimnym sobie pyrka, ale na ciepłym nie może sie zabierać, ani benzyna ani gazol. Na benzynie no jest zwykła pompka paliwa od 1.8 wolnossącego.. Jutro jak spasuje to wsadzę od rs6, a jak nie może ds200. Ale pytanie brzmi następująco, w czym szukać wypadania? Jak uda sie zainstalować program darmowy do subaru, bo interfejs juz jest to zobaczymy czy cos pokaże, check nie świeci. Autko nie może sie zazbierać, na raczej żadnych wartościach obrotowych, choć od dołu nieco lepiej, ale tu bym nie przykładał wagi. Ale może ktos inny tak? Kaszle przy próbie wkręcenia, wali największe marchewy przy muskaniu gazu. Były świece, kable, i teraz regulacja zaworów. Dodam że blow-off dziwnie upuszcza, tak mi sie wydaje. Przy tym muskaniu jak powyżej już upuszcza, dopiero jak dam więcej to chcę sie zamknąć. Po próbie szybszej jazdy obroty przez naście, może więcej sekund falują. Proszę o propozycję, chcę wykluczyć co mogę zanim zabiorę się do czapek, ech. I pozdrawiam przy okazji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 To samo działo się przed "świece, kable, regulacja zaworów" czy dopiero teraz? Luzy sprawdzone po wrzuceniu płytek? Kable z cewki nie zamienione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Wałki nie przestawione ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 10 godzin temu, mirasek napisał: To samo działo się przed "świece, kable, regulacja zaworów" czy dopiero teraz? Luzy sprawdzone po wrzuceniu płytek? Kable z cewki nie zamienione? Tak, działo sie to samo, wszystko o czym piszesz zrobione poza złym ułożeniem kabli. 5 godzin temu, mz56 napisał: Wałki nie przestawione ? A powiem Ci że nie wiem, ściągnę obudowę rozrządu to coś może zobaczę, dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 U mnie było podobnie i przyczyną była uszkodzona przepływka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Trochę naprawione! Sprawdziłem ciśnienie paliwa i było 2 bary.. Dałem pompke z rs6 na obieg i autko zaczęło jeździć jak ma! Schowałem ją pod podwozie, kabelki i gra. No prawie bo faluje wciąż i kopci nieco, ale to zobaczymy, juz nie dziś. Z tego wynika, że wadliwe chodzenie na benzynie i gazie nie są połączone, jak zakładałem. Ale juz w stronę dobrego! Przepływke sprawdzę, teraz bede szukał falowania. I w ramach zadowolenia i pierwszy jak jazdy autkiem jak powinno jeździć, zrobiłem vw golfa gti VI gen, ach co za przyjemność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Sprawna przepływka też powinna rozwiazać problem falowania, a gietek spokojnie robi Golfa VI R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saarg78 Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Regulator ciśnienia paliwa może wariuje? Może kostki pod kiera masz złączone? Ostatnio kolega kupił taka imprezę jaka uszkodzona A były właśnie te kostki podłączone I wariowalo. Mało prawdopodobne Ale może xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się