b45o Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 (edytowane) Witam serdecznie, planuje zakupić Legacy V 2009-2014 2.0l lub 2.5l z gazem lub przystosowanego do gazu, przeorałem trochę internetu w poszukiwaniach danych silnikowych i jest dużo sprzecznych informacji dlatego chce spytać was. Np że silniki EJ204 nie są przystosowane do zagazowania a wg tej strony -> "SUBARU LEGACY V (BM) 2009.05 -" właśnie w tych silnikach montowano fabrycznie LPG i czy mógłby ktoś powiedzieć które te silniki to SOHC a które DOHC? Znalazłem też informacje o silnikach EJ20F że są w Legacy V przystosowane do gazu lecz inne strony to wykluczają i widnieją te silniki tylko w Foresterach. I oczywiście regulacja zaworów, który z silników nie wymaga wyjmowania do regulacji? Edytowane 23 Marca 2019 przez b45o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hexao Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 . 4 godziny temu, b45o napisał: . I oczywiście regulacja zaworów, który z silników nie wymaga wyjmowania do regulacji? nie wymagają wyjmowania silnika SOHC , ale z tego co się orientuję to w starszych wersjach. Ja mam legasia IV 2,5 sohc z gazem i jest wszystko w porządku. Poza tym wszystkie wszystkie NA nadają się do gazu , a ta regulacja zaworów raz na kilkadziesiąt tysięcy to nie powinien być mega problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b45o Opublikowano 21 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 (edytowane) W dniu 21.03.2019 o 20:53, Hexao napisał: . nie wymagają wyjmowania silnika SOHC , ale z tego co się orientuję to w starszych wersjach. Ja mam legasia IV 2,5 sohc z gazem i jest wszystko w porządku. Poza tym wszystkie wszystkie NA nadają się do gazu , a ta regulacja zaworów raz na kilkadziesiąt tysięcy to nie powinien być mega problem. Dzięki za odpowiedź, właśnie jeśli chodzi o 4 generację legacy to wiem które silniki sohc i dohc gorzej w legacy 5 generacji, obawiam się że wszystkie to dohc, w takim razie lepiej kupić auto z gazem fabrycznym (bi fuel) lub zamontowanym przez kogoś? czy raczej szukać bez gazu i zamontować samemu (u gaziarza). Robię rocznie kolo 30kkm więc regulacja zaworów będzie tak czy inaczej wypadła co 1.5 roku, dlatego wolałbym sohc którego w 5 generacji nie moge namierzyć. _______ new post 22.03.2019 Dziś jeden sprzedawca napisał mi taką wiadomość: Cytat Witam . Do samochodu posiadam orginalne książki przeglądów , jedną do instalacji gazowej a drugą do samochodu . Można sprawdzić czy były regulowane zawory o ile ten silnik posiada regulację zaworów . W 2010 r. wszedł do produkcji silnik który posiada regulację zaworów hydrauliczną - bezobsługową . Żaden silnik Subaru nie posiada wzmocnionych zaworów pod gaz . Zawory i gniazda we wszystkich silnikach Subaru dobrze znoszą gaz . wychodziły silniki z hydrauliczną regulacją zaworów? Mam tu 4 auta, co sądzicie? subaru-legacy-150-ps-benzyna-lpg subaru-legacy-2009-rok subaru-legacy-2-0-gaz-lpg <--- oglądałem go, poobijany, wgniotki, rysy, popękane plastiki, silnik ładnie "chodzi", gośc może do 27k zejść z ceny. Tego odpuszczam subaru-legacy-serwis-aso-oryginalny Edytowane 26 Marca 2019 przez b45o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b45o Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 W dniu 21.03.2019 o 20:53, Hexao napisał: . nie wymagają wyjmowania silnika SOHC , ale z tego co się orientuję to w starszych wersjach. Ja mam legasia IV 2,5 sohc z gazem i jest wszystko w porządku. Poza tym wszystkie wszystkie NA nadają się do gazu , a ta regulacja zaworów raz na kilkadziesiąt tysięcy to nie powinien być mega problem. Dzięki za odpowiedź, właśnie jeśli chodzi o 4 generację legacy to wiem które silniki sohc i dohc gorzej w legacy 5 generacji, obawiam się że wszystkie to dohc, w takim razie lepiej kupić auto z gazem fabrycznym (bi fuel) lub zamontowanym przez kogoś? czy raczej szukać bez gazu i zamontować samemu (u gaziarza). Robię rocznie kolo 30kkm więc regulacja zaworów będzie tak czy inaczej wypadła co 1.5 roku, dlatego wolałbym sohc którego w 5 generacji nie moge namierzyć. LIPA Z TYM FORUM NIKT JIE ODPOWIADA NIE POLECAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hexao Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 21 minut temu, b45o napisał: LIPA Z TYM FORUM NIKT JIE ODPOWIADA NIE POLECAM No co tu gadać, musisz przeliczyć sam. Ja się tą budą V wogole nie interesowałem, bo odpadła już za sam wygląd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriu Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Cześć. Dobrze że tego ostatniego odpuszczasz bo to tragedia. Jak sam pół roku temu szukałem to go oglądałem. Na początku ogłoszenie widniało jako Outback. Ogólnie to mierzyłem go miernikiem i byłem z kolegą dobrze znającym się na blacharce i zanim wyjąłem miernik kazał mi zapomnieć o tym aucie i miał rację. Jeśli chodzi o Subaru 2.0 to jestem rozczarowany dynamiką auta. Miałem wcześniej audi 1.8t 190Km i tam już było mi mało mocy ale pomyślałem że w Subaru pewnie to inaczej wygląda i boxer inaczej ciągnie ale niestety rozczarowałem się. Jest to duży i ciężki samochód i na pewno nie będzie Cię wciskał w fotel. Brat ma Skodę Octavię 1.4 150KM i jest dużo bardziej dynamiczna od subaru. Co do gazu to w serwisie dowiedziałem się że z fabryki nigdy nie wyjechał model z fabrycznym gazem tzw "bo fuel". Te modele bi fuel to są z gazem montowanym w Niemczech chyba ale nie w fabryce a pewnie jakaś firma to robi. Tak powiedział gość w serwisie. Ja kupiłem z gazem Prins i też dopiero po wyczyszczeniu wtrysków gazu , zmianie reduktora i dostrojeniu w autoryzowanym serwisie jakoś to chodzi. Nie chcę Cię zniechęcić ale ja jeszcze borykam się z małymi usterkami typu :nie działające wycieraczki w trybie cyklicznym, sterowanie radia w kierownicy raz działa raz nie, słychać już łożysko oporowe, jakieś piski z pasków klinowych albo niewiem czego. Mimo tego chciałem spróbować coś innego niż niemiecka motoryzacja i mam nadzieję że się nie zawiodę na dłuższą metę. Powodzenia w poszukiwaniu- wiem że nie jest łatwo. Szukałem Forestera a skończyło się na legacy. A jeszcze miałem czasami problem z odpalaniem. Myślałem że to stacyjka ale okazuje się że chyba Subaru nie da się odpalić bez wciśniętego sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się