rosaskc Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Zarzuciłem wątek odnośnie zmiany foteli w Imprezie i wpadły mi w oko fotele z BRZta. Chciałbym zapytać użytkowników, co sądzicie o nich? Jak trzymanie boczne i profil? Dobrze się w nich jeździ i nie latacie na boki w szybkich zakrętach czy na torze? Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi oraz opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 IMO to jedne z wygodniejszych sportowych foteli w Subaru. Lepsze były tylko fotele z Type-R (podobno takie miałem w swoim GT-ku - od wersji dwudrzwiowej). Trzymają przyzwoicie, ale do prawdziwych kubełków im trochę brakuje. Nie wiem tylko jak z mocowaniem, bo to toyota. Chyba trzeba będzie rzeźbić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 12 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 15 minut temu, przemekka napisał: IMO to jedne z wygodniejszych sportowych foteli w Subaru. Lepsze były tylko fotele z Type-R (podobno takie miałem w swoim GT-ku - od wersji dwudrzwiowej). Trzymają przyzwoicie, ale do prawdziwych kubełków im trochę brakuje. Nie wiem tylko jak z mocowaniem, bo to toyota. Chyba trzeba będzie rzeźbić. Wiadomo, kubły do tego najlepsze, ale komfort wsiadania/wysiadania i jazdy na dłuższej trasie jest mocno dyskusyjny Siedzi się względnie nisko? Chociaż to pytanie w moim wypadku może być bezzasadne, skoro będzie trzeba rzeźbić mocowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Jest nisko. Choć jest w razie czego regulacja wysokości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 (edytowane) Z ciekawości - TypeR'owe różnią się "głębokością" od WRX/TypeRA? na zdjęciach wydają się głębsze ale nie wiem czy to nie jest po prostu kwestia materiału. Osobiście polecę po prostu klasykę w postaci stołków z Klasyka GT/WRX. Według mnie są idealnym kompromisem między cywilną jazdą a czymś w czym można pewnie poszaleć. Dorzucenie pasów 3 punktowych to już w ogóle bajka, czuje się całe auto. Siedziałem w różnych stołkach z GD WRX/STi i jednak to nie było to. Trzymanie do dupy, wysokie, takie po prostu "usportowione" nic więcej. Ale to może ja mam dziwne wymogi odnośnie sportowego fotela. Co do wysiadania problemów niema - no chyba że pasażer Edytowane 12 Lutego 2019 przez 133699 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 12 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 23 minuty temu, przemekka napisał: Choć jest w razie czego regulacja wysokości. Oba fotele czy tylko kiermandownika? 6 minut temu, 133699 napisał: Siedziałem w różnych stołkach z GD WRX/STi i jednak to nie było to. Trzymanie do dupy, wysokie, takie po prostu "usportowione" nic więcej. Jedyne sensowne to właśnie z buga STi. Głębokie, bardzo fajne. Problem z dostępnością. Są ewentualnie angliki, ale regulacja wysokości jest wtedy w "złym" fotelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Tylko kierowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 21 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Jest tu ktoś z okolic Warszawy, kto pozwoliłby mi się przymierzyć do fotela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się