Skocz do zawartości

Legacy IV BL ej204 Luzy zaworowe


alikk1

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

przy okazji wymiany rozrządu planuje również wyregulować zawory.

Naczytałem się tu i tam ze dokonuje sie tego wymieniając szklanki lub [tu moje zdziwienie] szlifując obecne i ponownie montując [co dla mnie jakos nie ma sensu].

Zacząłem więc szukać po necie gdzie mozna owe szklanki zdobyć oprocz ASO za miliony monet...teraz juz wiem czemu sie szlifuje obecne...

 

Pytanie 

-Gdzie moge dostać te szklanki bo nigdzie nie znalazłem..

-Wymieniać na funkiel nówki czy też wytargać obecne i szlifowac.

-Jesli szlifować to co...? Od środka denko, ścianki? scianki i denko ? Jestem z tym zielony jak kiwi wiec naprowadźcie czemu ma służyć szlifowanie i w czym jest lepsze od wymiany jak Bozia przykazał.

 

Teoria druga [ale na jednej rece zlicze ilo osob jest jej zwolennikiem] to powyzej 100 tyś przebiegu i nie wiadomo kiedy robionej regulacji [chyba nie byla robiona nigdy] to nie zkaladać nowych bo jej rozmiar wypchnie zawór głebiej a gniazdo zaworowe sie przecież wypala, zwiększa swoją głebokość, zrobi sie prześwit, będzie subaru brało olej jak moja stara honda etc...taki tok wydarzeń też został mi nakreślony

 

dzięki za doczytanie do konca i odpowiedzi ;] 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam będziesz regulował zawory? Bo jeśli nie, to znajdź sobie warsztat, który nie będzie potrzebował instruktażu, bo doskonale wie, co się robi i jak się robi. W Katowicach znajdziesz zarówno ASO, jak i niezależne warsztaty (jest na forum gościu, który prowadzi jeden z nich, jak się postarasz, to go znajdziesz).