Michu91 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 (edytowane) Czas przygotować temat z pierwszym japońskim autem, jakie wpadło w moje ręce. Pokrótce opis: Silnik: EJ204 2.0 165 (słabe to) Skrzynia biegów: 5MT Zawieszenie: Gwintowane zawieszenie isc z 32 stopniową regulacją twardości Hamulce: Przód - Brembo MAX, Tył - Brembo Felgi / Opony: Zima: złote 17 z wrx / bridgestone blizzak, Lato: 18 oz superleggera / michelin pilot sport 3 Wyposażenie: Skórzane wnętrze, automatyczna klimatyzacja, szyberdach, reszta raczej jak wszędzie. Zdjęcia: Zaraz po kupnie z wystającymi kołami: Setup lato 2019 wersja terenowa (seryjne zawieszenie): Setup letni 2019 wersja uliczna po mojemu (gwint isc): Edytowane 25 Czerwca 2019 przez Michu91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Fajny legaś, wrzuć więcej fotek Jakie masz parametry tych 18", że nie pasują? Ciekawa lotka na klapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Z parametrów póki co wiem, że wszystkie 4 mają et35. Przód wystaje bardzo mocno z 2 centymetry, tył z centymetr poza obrys, ranty ostre jak nóż niestety, a rolki wolałbym uniknąć. Więcej zdjęć potrzaskam w weekend a dokładną szerokość felgi poznam jak będę wrzucał awaryjne zimówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 (edytowane) 32 minuty temu, Michu91 napisał: Z parametrów póki co wiem, że wszystkie 4 mają et35. No to faktycznie 35 to trochę za mało. Kiedyś przymierzałem 18x8,5 ET35 i też wystawały dość sporo: Teraz mam jeden komplet 18x7,5 ET 38, drugi 18x8 ET 45 i jest w sam raz. Edytowane 19 Grudnia 2018 przez Bonless Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Przejrzałem twój temat i widzę, że śmigasz na springach H&R. Też się do nich przymierzam przy okazji podratowania zawiasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 2 godziny temu, Michu91 napisał: 18 calami by było łatwiej bo mam 2-letnie 215/45 pilot sporty od michelina Pamiętaj, że musisz mieć 4 takie same opony (nie tylko marka i model, ale również muszą być równo zużyte ) Btw ładne Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 To akurat wiadoma sprawa Te opony są w stanie niemal perfekcyjnym jak na swój wiek. Akurat na opony zacząłem zwracać szczególną uwagę po tym, jak pare lat temu kupiłem zachwalane pod niebiosa chińskie opony na lato i miałem ich serdecznie dość. Od tamtej pory kupuję tylko segment premium i jest ok. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 29 minut temu, Michu91 napisał: Przejrzałem twój temat i widzę, że śmigasz na springach H&R. Też się do nich przymierzam przy okazji podratowania zawiasu. Tak i w połączeniu z Bilsteinem jest dość twardo, ale akurat mi to nie przeszkadza Tylko nie wiem jak będzie u Ciebie z wysokością zawieszenia bo H&R nie ma rozróżnienia na na wersje silnikowe i przy Twoim lżejszym silniku przód może być trochę wyżej niż przód. U mnie przód jest delikatnie wyżej niż tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 (edytowane) Pewnie dlatego polecono mi tutaj założyć na przód kyb, a na tył Bilstein b6 Jak się uda to dziś zamawiam jakieś przejściówki zimówki. Będąc na nocce w pracy przeglądałem sobie części do subaru na alle natykając się na felgi z legacy spec b. Okazuje się, że moje obecne felgi to są podróbki takich właśnie felg a skąd wiem, że podróbki? ET35 i wszystko jasne Ori mają 55 z tego co widziałem. Także letnie felgi też mam wybrane, wlatuje komplet jakiś zadbanych 18 spec b. Foty auta wkrótce... Jakby co, to na fotce z boku przód stoi wyżej bo koło jest w dziurze Edytowane 21 Grudnia 2018 przez Michu91 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 5 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Póki co mało czasu ale odświeżam nieco temat. Niedawno od jednego z forumowiczów (Mateusz, pozdrawiam ) zakupiłem 18 na setup letni. Jeszcze leżą w garażu, ale możliwe, że na dniach wleci letni set. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Bardzo ładny legaś:) co do zawieszenia, chyba najpopularniejszy jest właśnie zestaw H&R, kiedyś były tez eibachy do SL4, ale chyba już ich od paru lat nie robią (ale nie jestem powien). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Update na letniej feldze, przy okazji ogarnięcia słabego amortyzatora chyba otworzę skarbiec i postaram się nieco posadzić auto wg wytycznych zebranych na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Plany.. ach te plany. Zawieszenie: Poszukałem nieco bardziej na internetach i jest na rynku dostępne od ręki gwintowane zawieszenie do legacy. Pierwsze co znalazłem to zestaw tein flex-z za 4000 zł, sporo dobrego słyszałem o zawieszeniach firmy isc także skontaktowałem się z nimi, mają zestaw do legacy z 32 stopniową regulacją twardości za 3600 zł. Moje serducho bije się mocno z portfelem, ale tak czy inaczej zamierzam zostawić u mechaników kilka tysięcy pewnie za serwis (rozrząd, regulacja zaworów, oleje w dyfrach, silniku itd. + i tak mam nieco padnięty amortyzator, także zawieszenie też do roboty). Z racji tego, że auto dla mnie stoi ciut za wysoko i patrząc po tym ile finalnie wychodzi zrobienie tego na amortyzatorach bilstein b6 (tył) + kyb (przód) + sprężyny h&r to za te pieniądze + nieco grosza mam gwint i to całkiem niezły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 7 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Tak więc serducho wygrało:, montaż w bliżej nieokreślonej przyszłości. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amnes Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 1 godzinę temu, Michu91 napisał: Tak więc serducho wygrało:, montaż w bliżej nieokreślonej przyszłości. Jaka cena finalnie? Trzeba czekać czy w tydzień odbiór po płatności? Bo ja się czaję zamówić gwint gecko do swojego - 3900 z wysyłką z camber plate'ami. Jak wyciągniesz z pudła to doklej parę zdjęć jak to jest wykonane no i koniecznie jak wpadnie na auto i ocena z dupohamowni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 8 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 (edytowane) Finalnie z kosztem przesyłki 3620 zł za wersję że sprężynami comfort z możliwością wymiany na twardsze, czas od momentu zamówienia około 3 tygodnie, niedługo wrzucę fotki jak to tam wygląda w pudle Jakość jak na chinola jest w porządku, wygląda to nieźle i schludnie. Skoro w drifcie to popularna marka jeżeli chodzi o niedrogi gwint to raczej do daily będzie w sam raz Edytowane 8 Maja 2019 przez Michu91 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 17 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Także wszem i wobec auto w końcu wygląda jak należy.. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Dobrze siadło Tył jest niżej niż przód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 17 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Delikatnie tak, jeszcze będę musiał tył deko podnieść. Przodu niżej się nie da bo przy skręcie obciera o nadkole jakimś cudem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 25 minut temu, Michu91 napisał: Delikatnie tak, jeszcze będę musiał tył deko podnieść. To jest fajna sprawa w gwincie, że można dowolnie ustawić. 26 minut temu, Michu91 napisał: Przodu niżej się nie da bo przy skręcie obciera o nadkole jakimś cudem. W którym miejscu ociera? Nadkole zawsze można wywalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amnes Opublikowano 18 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Wygląd kozak! Tak jak przedmówca - tył poprawić i siedzi po królewsku. Poczekam na zimowe promo w isc i też łyknę. A jak wrażenia po montażu? Da się na tym jeździć i nie utracić plomb? Można lepiej cisnąć w zakrętach? Te OZ - jaka szerokość i ET + rozmiar opon? Bo jak wczoraj założyłem 18x7,5 ET47 z 225/40 na klapniętym zawiasie fabrycznym to opona jest już milimetry od rantu błotnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 18 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 17 godzin temu, Bonless napisał: To jest fajna sprawa w gwincie, że można dowolnie ustawić. W którym miejscu ociera? Nadkole zawsze można wywalić Przy max skręcie o nadkole lekko ocierało, podnoszone co 0.5 cm tak żeby było lux Niżej chyba nie będę schodził, nie jestem aż tak zaprawionym rajderem jeżeli chodzi o bardzo niskie auta żebym nie poniszczył. 6 godzin temu, Amnes napisał: Wygląd kozak! Tak jak przedmówca - tył poprawić i siedzi po królewsku. Poczekam na zimowe promo w isc i też łyknę. A jak wrażenia po montażu? Da się na tym jeździć i nie utracić plomb? Można lepiej cisnąć w zakrętach? Te OZ - jaka szerokość i ET + rozmiar opon? Bo jak wczoraj założyłem 18x7,5 ET47 z 225/40 na klapniętym zawiasie fabrycznym to opona jest już milimetry od rantu błotnika. Założone sprężyny comfort i twardość ustawiona na max, tak przezornie Czuć całą drogę, testów po jakiś winklach jeszcze nie robiłem, niech się tam wszystko ułoży, ja podreguluję co trzeba i będzie cycuś glancuś. Mi na twardszych zawieszeniach zawsze się dużo lepiej jeździło Felgi to 18x8 cala, et51 a opony 215/40 i jest całkiem git. Nie wiem jak długo będę miał te subarke bo często zmieniam auta, aczkolwiek chodzi mi po głowie rolka rantów, bo są ostre jak żyletki, chociaż aktualnie jest bezpiecznie jeżeli chodzi o parametry kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 (edytowane) Także wczoraj nieco pobawiłem się w końcu w ustawianie twardości i efekt mega zadowalający. Zszedłem z ustawienia max (32) do 22 zarówno z przodu i z tyłu i jest bardziej miękki w prowadzeniu, dużo przyjemniejszy. Jeszcze tylko muszę ponownie wypróbować jak się będzie jechało po A1 w stronę Włocławka bo na max utwardzeniu całą drogę skakałem na fotelu Zakup gwintu uważam za udany, zwłaszcza takiego gdzie jest możliwość wyregulowania twardości, z tym jest szerokie pole manewru A tak to zalany przy okazji wymiany zawieszenia Eneos 5W30 i sobie autko fajnie śmiga Co najlepsze, jak musiałem lewarować auto to zauważyłem, że nie ma nigdzie przy lewarku tej wajchy do kręcenia, i pod kołem patrzałem i wszędzie. Kupiłem nowy lewarek tylko po to żeby wsadzić do bagażnika ową wajchę... Jakie było moje zdziwienie gdy po konieczności wyciągnięcia podłogi bagażnika okazało się, że fabryczna wajcha jest.. pod podłogą Z dalszych modów raczej nic nie wpadnie, chodzi mi po głowie już jakaś benzyna z turbo z szybkim automatem, bo brak mi mocy w legacy i się leniuszkiem zrobiłem. Za 3 tygodnie (urlop) będę się podejmował wymiany silniczka w zamku centralnym drzwi tylnych, bo standardowo dla Subaru raz działa a częściej nie i trzeba pilnować żeby zaryglować drzwi jak się zostawia auto. Edytowane 2 Czerwca 2019 przez Michu91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Urlop rozpoczęty i zamówiony zestaw małego fana japońskiej motoryzacji (środek na rdzę, podkład, lakier...) Na dniach zająć się będę musiał tylnymi drzwiami. O dziwo przód wygląda dobrze, czyli najpewniej był robiony, w sumie jeszcze go nie oglądałem od spodu po tej zimie, oby było na co popatrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu91 Opublikowano 12 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 Także na dniach subarka ląduje na sprzedaż z odpowiednio szczerym do bólu opisem. Dziś przesiadłem się na lexusa 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się