Piotrek Szarmach Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 Cześć, Czy możecie polecić jakieś radio do forestera 2? oryginalne niestety zdechło. Nie znam się na tym w ogóle, chciałbym aby miało wejście USB i możliwość podłączenia telefonu. Piotrek Link to comment Share on other sites More sharing options...
harek Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 Cześć, ja od 1.5 roku mam zamontowane ALPINE CDE-W296BT, kolory podświetlenia można zmieniać, jest USB, system głośnomówiący dla telefonu, sterowanie przyciskami z kierownicy też działa, polecam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cancer Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 6 godzin temu, harek napisał: Cześć, ja od 1.5 roku mam zamontowane ALPINE CDE-W296BT, kolory podświetlenia można zmieniać, jest USB, system głośnomówiący dla telefonu, sterowanie przyciskami z kierownicy też działa, polecam! Cześć. Możesz podesłać zdjęcie jak Ci się to wpasowało w ramkę? Trzeba było coś rzeźbić z nią czy weszło bez kombinowania? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
beren Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 Wchodzi bez kombinowania. I nadal mozę z boku być cup-holder. Też takie miałem i daje radę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aplam13 Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 (edited) Ja polecam Pioneer fh-x730bt bluetooth kolory, sterowanie z telefonu wszystkimi chyba ustawieniami dźwięku i naprawdę super jakość dźwięku, sterownie z kierownicy (trzeba adapter ale śmiga wyśmienicie), zaraz skoczę do garażu zrobię zdjęcie jak wygląda;) W załączniku fotki pioneera u mnie;) Edited December 7, 2018 by aplam13 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...