Jump to content

Cancer

Nowy
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

About Cancer

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała

Recent Profile Visitors

235 profile views
  1. Temat się wyjaśnił... faktycznie winny był akumulator (kupiony nowy rok temu), który nie trzymał pełnej pojemności i napięcie przy rozruchu spadało do zbyt niskich wartości. Po naładowaniu do pełna na następny dzień napięcie na akumulatorze wynosiło ok 12,2V czyli praktycznie tracił 75% swojej pojemności w ciągu nocy. Reklamacja już złożona- zobaczymy jak się do niej ustosunkuje producent (VARTA). Dziękuję za wszelkie rady i pomysły. Pozdrawiam
  2. Zrobiło się chłodniej i temat powrócił jak bumerang, a już myślałem, że problem został zażegnany. W międzyczasie zregenerowałem rozrusznik i dołożyłem dodatkowy kabel masowy do rozrusznika i całą poprzednią zimę było dobrze- nie zdarzyło mu się nie odpalić. Na tą chwilę wygląda to jakby jakiś przekaźnik od zapłonu nie działał z powodu spadku napięcia przez pracujący rozrusznik. Dziś kręciłem kilkanaście razy po 6-8 sekund i brak reakcji. A jak kumpel podjechał z kablami to dobrze kluczyka nie przekręciłem i już silnik pracował. Napięcie na rozruchu spada poniżej 9V. Czy przy takiej wartości mogą nie załączać się jakieś przekaźniki? Czy jakieś czujniki wału lub wałków rozrządu mogą powodować takie objawy? Ewentualnie, którym przekaźnikom przyjrzeć się bliżej lub wymienić. Bardzo proszę o kolejne tropy, które mogę sprawdzic. Pozdrawiam
  3. Gotowe gotowe. Teraz tylko czekać aż Juras da znak do ZSJ :)
  4. Jakby ktoś był zainteresowany to mam do sprzedania komplet kół pasujących na 4tłoczek. Fele ALUTEC z oponami Pirelli Sottozero 3 205/55/r16 z końca 2016r. Ja jednak przechodzę na 17"
  5. Cancer

    Kurier klubowy

    Szukam transportu dwóch foteli samochodowych z Warszawy do Bielska-Białej/Katowic lub okolic. Jak ktoś lata na tej trasie regularnie to proszę o priv. Pozdrawiam
  6. sprawdź priv, wysłałem Ci potwierdzenie przelewu tylko znowu wbiło to do jednej wiadomości.

  7. Też wpisane:) czekam z niecierpliwością na opad:)
  8. Może udałoby się w tą sobotę to ogarnąć jakoś? Mają być mrozy eleganckie a śniegu chyba sporo zostało
  9. Ja niestety niedostępny w tą niedzielę. Każdy inny termin mi odpowiada ale teraz nie dam rady:/
  10. Cześć. Możesz podesłać zdjęcie jak Ci się to wpasowało w ramkę? Trzeba było coś rzeźbić z nią czy weszło bez kombinowania? Pozdrawiam
  11. U mnie cewki były wymieniane ok 7kkm temu. Wybrałem firmę BREMI bo taką mechanik mi polecał. Ale wątpię, żeby u mnie to była kwestia cewek bo wcześniej na oryginalnych cewkach i starym akumulatorze tak samo się zachowywał...
  12. U mnie niestety forek wylądował na dłużej u mechanika bo padło mi sprzęgło w międzyczasie. Problem dalej nierozwiązany bo nie było kiedy się wybrać do elektromechanika. Aczkolwiek pojawił się jeszcze jeden trop- kończący się rozrusznik. Ale sam nie wiem co o tym sądzić bo ani się nie zawiesza ani nie brzmi jakby się kończył.
  13. zawory były regulowane ok 17/20kkm temu więc raczej też nie to-pozatym nie ma innych objawów ciasnyh zaworów. Na ciepłym dobrze pali. Wyeliminuję dzisiaj te wtryski LPG i jak to nie pomoże to biorę się za pompę:)
  14. Ok dzisiaj to sprawdzę w takim razie. Dzięki za kolejną konstruktywną odpowiedź
  15. wtryski gazowe też były sprawdzane przez gazownika przy okazji sprawdzania połączeń masowych i niby wszystko z nimi ok ale jeszcze dopytam. Wczoraj jeździłem cały dzień na benzynie żeby wyeliminować LPG i rano dzisiaj też nie chciał odpalić.
×
×
  • Create New...