Grzegorz Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 CZeść, JEstem nowy na tym forum, właśnie przewertowałem mocno archiwum ale nie ma to jak samemu zapytać Oczywiście chory na SI od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu czegoś z roku 98, 99 bo na to mnie stać w tej chwili. Pytania jakiem mam do stałych użytkoniów tego autka: - na co zwrócić uwagę w tym konkretnym modelu przy zakupie (SI GT Kombi 98r.) - pomijając standardowy zestaw pytań o właściciela, ks.servisową ? czy są jakieś typowe "usterki" tego modelu ? czy po prostu wziąść go do ASO, zapłacić 200 czy 300 zł i wtedy wiedzieć lepiej ?? - jaka jest żywotność silników ? (oczywiście chodzi mi o wasze doświadczenia, bo znalazłem już kilka inf gdzie po 50 tys. ktoś miał silnik do wymiany??) czy przebieg 107 tys. jest wysoki ? - jak wyglądają koszty eksploatacji takiego autka (pomijając koszty benzyny) ? słyszałem że po 100 tys. wymienia się rozrząd co kosztuje ok. 5 tys., a inne niespodzianki ? żywotność ukłądu zawieszenia, hamulcowego (jak często coś wymieniacie, jakie koszty) ? Oczywiście nie pytam o dane katalogowe czy książkowe tylko o wasze doświadczenia Jeśli ktoś będzie tak dobry i udzieli porad młodemu, niedoświadczonemu coby chłopak nie wywalił kasy bezsensownie chłopak będzie wdzięczny Grzegorz PS. wiem wiem takich aut się nie gazuje ale jakby ktoś użytkował GT na gazie i chciał sie podzielić doświadczeniem to bardzo prosze (może na priv.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Pytania jakiem mam do stałych użytkoniów tego autka:- na co zwrócić uwagę w tym konkretnym modelu przy zakupie (SI GT Kombi 98r.) - pomijając standardowy zestaw pytań o właściciela, ks.servisową ? czy są jakieś typowe "usterki" tego modelu ? czy po prostu wziąść go do ASO, zapłacić 200 czy 300 zł i wtedy wiedzieć lepiej ?? IMHO - najlepiej - i to do takiego, ktore porzadnie Ci sprawdzi samochod nie wciskajac kitow (liczac, ze przy okazji naciagna przyszlego wlasciciela na dodatkowe naprawy) - jaka jest żywotność silników ? (oczywiście chodzi mi o wasze doświadczenia, bo znalazłem już kilka inf gdzie po 50 tys. ktoś miał silnik do wymiany??) czy przebieg 107 tys. jest wysoki ? hmmm - szczerze mowiac nie slyszalem takiej opinii (a moze za malo szukalem ;-) ) 107 tys. to nie tak wiele na 5-6 letni samochod - jak wyglądają koszty eksploatacji takiego autka (pomijając koszty benzyny) ? słyszałem że po 100 tys. wymienia się rozrząd co kosztuje ok. 5 tys., a inne niespodzianki ? żywotność ukłądu zawieszenia, hamulcowego (jak często coś wymieniacie, jakie koszty) ? czyli masz juz jeden punkt na liste sprawdzen - czy zrobil pelny przeglad po 100 tys. - bo faktycznie jest to jeden z drozszych przegladow hamulce - w zaleznosci od stylu jazdy - od kilku kkm do kilkunastu/dziesiecu/ - tu chyba nie ma reguly zawieszenie - ja mam ponad 70kkm i nic zlego sie nie dzieje niespodzianki - padniecie przeplywomierza jest chyba jedna z czestszych usterek (koszt od 500 zl w gore - zalezy gdzie kupujesz) w zaleznosci od eksploatacji - sprzeglo (jesli nie wymienial do tej pory - to przy 107kkm masz spore szanse na ten wydatek), turbina - zalezy jak traktowana (chlodzenie po szybszej jezdzie) jesli masz jakis konkretny egzemplarz na oku - to rzuc linka do ogloszenia - moze ktos bedzie znal ten konkretny przypadek i bedzie w stanie powiedziec cos wiecej pozdrawiam, Roland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Musisz kochaniuśki zwrócić szczególno uwage na dodatkowe źródełko z forsom. Proponywuje zakupić se łopate i załatwić se zlecenie na kopanie rowów, lu coś równie popłatnego. No cheba że masz źrudełko z benzyną. To ja sie chentnie zaprzyjaźnie. Matka chrzesna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro WRX Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 107tys km to duzo szukal bym czegos do 50tys km max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 107tys km to duzo szukal bym czegos do 50tys km max czlowieku - to jest 6-cio letni samochod - 18kkm rocznie nie jest wielkim przebiegiem (w Twojej wersji wychodzi 8kkm rocznie - to chyba tylko raz w tygodniu do kosciola + na stacje benzynowa :-) ) 50kkm to jest realne jesli ktos mial SI jako drugi samochod - nie przecze, ze mozna takiego rodzynka znalezc (sam kupilem rok temu rocznik '99 z przebiegiem 48kkm) ale badzmy szczerzy, ze trafienie na taki egzemplarz (szczegolnie w PL) graniczy w cudem albo z przekretem pozdrawiam, RP PS: bardziej bym sie kierowal w tym przypadku stanem technicznym niz przebiegiem - turbine/sprzeglo/zawias mozna i po 50kkm zajezdzic totalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 107tys km to duzo szukal bym czegos do 50tys km max Specjaliści od Imprezy Turbo mówią że auto jeżdżone w trasach i po mieście, a nie używane jako treningówka silnikowo powinno dojechać do 200kkm. remont silnika w tym aucie nie podwoi wartości auta, a da nam zupełnie nowe "serce" autka. Więc nie rozumiem Twojego pomysłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 tu jest ów link: http://www.trader.pl/details,131,981694 ... 231752.asp szkoda troche że to komis, zawsze któryś tys. w plecy a może znajdzie się właściciel w każdym razie - co niektórzy twierdzą- nie wierzą że ceny aut spadną nagle po wejściu do UE, wystarczy wejść na mobile.de żeby zobaczyć... (..) ' przepraszam jeszcze się testować nie naumiałem hmmm, tzn. ile taki ewentualny remont silnika może kosztować ? pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 No wlasnie pozostaje jeszcze kwestia importu Dyrekcyjnego po uniowstapieniu, ceny nawet jezeli nie spadna to itak uzywane auto sprowadzone z cywilizowanego kraju bedzie w lepszym stanie niz z polski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro WRX Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 wiedzialem ze rozpetam burze he he a co do spadku cen to na zachodzie juz podniesli sobie ceny uzywanych uszk. aut bo polacy tam jezdza i klepia trzy po trzy niepotrzebnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 a propos uzywek sprowadzanych przez SIP po maju, to dowiedzialem sie od Dyrekcji, ze bedzie to jednak zdecydowanie tansze od kupowania samemu w kraju (o szczegoly pytac Dyrekcje :wink: ) no i ma sie gwarancje, ze wszystko jest OK i ze jest bez przekretow :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się