yosi Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Witam Panowie, Posiadam impreze 1,5 z 2009 roku i mam taki problem ze po wylaczeniu silnika zasysa mi gorny waz od chlodnicy. Nastepnie podczas jazdy zbiorniczek wyrownawczy mi sie napelnia plynem z chlodnicy a w chlodnicy go ubywa. Zmienilem korek od chlodnicy na nowy i jest to samo. Dodam tez skoro korek od chlodnicy jest cisnieniowy to dla czego w zbiorniczku wyrownawczym jest zwykly korek jak do plynu od spryskiwaczy? i jeszcze jedno, robilem dzis test na sprawdzenienie uszczelki pod glowica po przez zbiorniczek wyrownawczy nakladajac korek z rurka i plynem na wykrycie CO2. Otoz zauwazylem ze na filmikach plyn w rurce bombluje a u mnie nie. co moze byc powodem, macie jakies pomysly? Pomozcie prosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Sprawdź korki.Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 I rurkę do zbiorniczka wyrównawczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yosi Opublikowano 20 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 tak jak w temacie, korek do chlodnicy kupilem nowy a rurke do zbiorniczka sprawdzalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 Korek może być za mocny i dlatego zasysa. Do ssaka powinien być max 1,1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 Jeśli wężyk drożny to jednak coś z korkiem. Spróbuj przy stygnięciu poluzować korek ostrożnie ,jesli wąż wróci do kształtu to masz rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yosi Opublikowano 21 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 juz tak robilem, przy stygnieciu luzuje korek i waz wraca do normalnego ksztaltu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 Tylko wtedy układ zassie powietrze. Obejrzyj korek, może się zacina -on ma 2 zawory działające w 2 strony (upust do zbiorniczka i ssanie przy stygnięciu). Zobacz czy gardło chłodnicy go jakoś nie trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yosi Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 (edytowane) mam taki korek, a tak wyglada waz po wystygnieciu Edytowane 10 Listopada 2018 przez yosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Korek wymień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yosi Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 to jest nowy korek wymienilem go 4 miesiace temu, no ale moze jest jakis trefny nabylem. Kupie jeszcze raz ten co na zdieciu jest i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 W korku są dwa zawory. Większy upuszcza płyn do zbiornika wyrównawczego a mniejszy pozwala na zassanie chłodziwa do chłodnicy. Ten mniejszy powinien dawać się odciągnąć praktycznie bez siły - delikatna sprężynka i nie może się zacinać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba259 Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Ja mialem tak, ze poziom plynu nie zmienial sie w ogole niezaleznie od tego czy silnik cieply czy nie, czasami po ostrej jezdzie lubialo przybyc plynu w wyrownawczym i bablowalo. Skazalem samochod na upg a okazalo sie ze wystarczylo wezyk , ktory idzie do wyrownawczego dopiac trytytka kolo korka bo lekko wchodzil i zaciagal tam powietrze. Teraz jest idealnie. A samochod 2.5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się