Skocz do zawartości

legacy IV MY05 zmiana drzwi kierowcy


Vytautas Žvirblis

Rekomendowane odpowiedzi

dzień dobry,

 mam do was pytanko, potrzebuję zmienić przednie lewe drzwi (kierowcy) na aukcjach większość jest z rhd i cenowo to wygląda najbardziej atrakcyjnie.

i stąd moje pytanie - jakie ewentualne problemy mogą mnie potkać podczas takiej wymianie? czy tak po prostu mogę wszystko zmienić w garażu i wszystko będzie pasować przy przekładaniu?

dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przekladalem u siebie drzwi z UK tylko, ze tylne. Ze starych drzwi eu  musiałem przeszczepic cała wiazke oraz elektryczny mechanizm sterowania zamkiem. U Ciebie z racji, że są to przednie drzwi to dojdzie wymiana/przeróbka boczku z powodu  odwrotnego umieszczenia przełączników sterowania szybami i zamkiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Vytautas Žvirblis napisał:

ok, może nie do końca jaśnie napisałem, mam drzwi, tylko blacha pogięta, i chcę kupić od anglika i przekładać wszystko :) 

Podejdzie bez problemu.

W gratisie będziesz miał zabezpieczenie antywłamaniowe - brak zamków w klamkach. Wszystkie otwierane centralnym. :D

Chyba, że koniecznie chcesz, to przekładaj wszystko łącznie z siłownikiem zamka (bo oryginalnie w drzwiach kierowcy jest master) i klamkę zewnętrzna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, WOJO said:

Podejdzie bez problemu.

W gratisie będziesz miał zabezpieczenie antywłamaniowe - brak zamków w klamkach. Wszystkie otwierane centralnym. :D

Chyba, że koniecznie chcesz, to przekładaj wszystko łącznie z siłownikiem zamka (bo oryginalnie w drzwiach kierowcy jest master) i klamkę zewnętrzna.

no raczej przekładka wszystkiego, nie ma innej opcji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Vytautas Žvirblis napisał:

no raczej przekładka wszystkiego, nie ma innej opcji :)

Bez zamków w drzwiach da się żyć. Taki kupiłem i sobie cenię. Nie ma gdzie włożyć łamaka... :D

Jedyny mankament, to dbanie o stan akumulatora, choć ostatnio wpadłem na pomysł, że wyprowadziłem sprytnie ukryte, zabezpieczone, hermetyczne gniazdo zapalniczki wpięte bezpośrednio do klem akumulatora. Jak nawet akumulator padnie, to wpięcie do gniazda 12V wystarczy do otworzenia centralnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...