Skocz do zawartości

Parę pytań


Zbigniew Kowalczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Hey, jestem nowy w świecie subaru i mam parę pytań z którymi nie mogłem sobie poradzić, z góry dziękuję za odpowiedź.

1. Czy wszystkie imprezy GD miały isofix czy to była opcja? I jeśli tak to czy jest możliwość montażu?

2. Jaka powinna być kompresja na cylindrach w 2.0T GD? Nie mogłem znaleźć w necie jednoznacznej odpowiedzi.

3. Czy jest mozliwosc sprawdzenia kompresji "w terenie", czy trzeba grzebac na warsztacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Posiadam imprezę GD wagon (Bloba) i auto posiada ISOFIX. Wydaję mi się, że nikt Tobie nie pozwoli grzebać przy świecach przed blokiem. 

Sugeruję podjechać do serwisu ASO albo innego profesjonalnego warsztatu w celu sprawdzenia stanu technicznego np: skrzynie, sprzęgło, półosie ... elementy konstrukcyjne.  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Zbigniew Kowalczyk napisał:

2. Jaka powinna być kompresja na cylindrach w 2.0T GD? Nie mogłem znaleźć w necie jednoznacznej odpowiedzi.

3. Czy jest mozliwosc sprawdzenia kompresji "w terenie", czy trzeba grzebac na warsztacie?

 

Serwisówka podaję ciśnienie sprężania w przedziale 142 - 171 psi.

Jak umiesz zmienić świece to kompresję też sprawdzisz. Ale jak chcesz to zrobić sam to musisz mieć manometr z wężem wkręcanym w gniazdo świecy. 

 

Ja w GD sedan (bugeye) też mam ISOFIX.

Edytowane przez Narrator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mulec napisał:

z tego co kiedys czytalem to ponoc od 2000r kazde auto musiało byc wyposażone w isofix

 

1) Nie każde. 2) Ba, chyba nawet nie każde Subaru (na ile się zorientowałem). 

 

Podpunktu 1) będę uparcie bronił. Co do ,,dwójki" - w swoim Gacku III z 2001 nie szukałem zbyt dociekliwie, bo nie mam iso-fotelików. Ale kremując kanapę woskiem do skór, nic tam nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach