Skocz do zawartości

forri

Nowy
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O forri

  • Urodziny 06.04.1991

Profile Information

  • Skąd
    Częstochowa
  • Auto
    Subaru Forester 2.0, Subaru Baja 2.5, Subaru Impreza WRX 2.0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia forri

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

9

Reputacja

  1. forri

    BugWagon WRX

    Mam pytanie: element wokół radia okleiłeś jednym fragmentem folii czy jakoś docinałeś na wgłębienie? Pytam bo gdy ja eksperymentowałem z folią w tym miejscu to nawet jak udało się ją rozgrzać i ułożyć, to po jakimś czasie odklejała się
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. forri

    Pompa paliwa ?

    Sprawdź kostkę na baku- tą która wystaje ze zbiornika. Męczyłem się z nieodpalającym WRX dwa miechy zanim doszedłem o co chodzi Na odpalonym delikatnie podociskaj tę kostkę i jak usłyszysz jak pompa przestaje pracować to masz przyczynę
  4. forri

    Wolny bugeye

    Regenerowałem u siebie odbłyśnik. Wyjąć, oddać do pana który tym się zajmuje i działa jak nowy. Trzeba znaleźć tylko dobrego fachowca, mój już rok czy dwa po zrobieniu i nic się nie dzieje
  5. forri

    Korozja w Foresterze

    Więksi Bracia, od jakiegoś czasu szukam blacharza, który zrobiłby kielichy w mojej wannie. Czy może ktoś polecić kogoś z centralnej Polski, kto ogarnął by ten temat?
  6. A czujniki od wałka i wału powodowały by że pompa nie pracuje po przekręceniu zapłonu? Zawsze po przekręceniu kluczyka pompa pompuje kilka sekund przed startem motoru i się wyłącza, a u mnie cisza
  7. Miałem podobne objawy ale nie wiązałem tego ze sterowaniem pompą. Kilka razy zdarzyło się tak że rano odpaliła od strzała, a po przejażdżce za drugim razem. I to powtórzyło się w przeciągu kilku miesięcy kilka razy. Na kostce po zapłonie mam 12V, 6V i 1,5V, nic na napięciu nie skacze ani się nie zmienia
  8. Pozwolę sobie odgrzać kotleta. Z dnia na dzień mój WRX Blob przestał odpalać. Dzień wcześniej żadnych objawów, po przekręceniu zapłonu nie słychać bzyczenia pompy paliwa. Pompę już wyjąłem i podpięta na krótko działa. Komputer pokazuje błąd P0230 fuel pump controller. Moje pytanie jest takie czy w układzie sterowania pompą znajduje się jakiś przekaźnik i ten moduł pump controller? Który to przekaznik i gdzie on jest? Czy mamy tylko sam moduł? W necie znalazłem, że jest to Denso numer 22750AA000. Bezpieczniki pod maską są wszystkie sprawne.
  9. A gdzie w GD/GG jest zamontowany czujnik od centralnego lub centralka? W moim przypadku wymiana baterii nic nie pomaga. Samochód otwiera się tylko gdy pilot jest na wysokości tylnego lewego koła Oczywiście im zimniej tym trudnej, ale nawet w upały muszę kilka razy celować
  10. Palnik i ogień - te argumenty przekonały ją i pasuje idealnie
  11. Były sobie świnki trzy, świnki trzy, świnki trzy. A jedna świnka dostała owiewki i rozpórkę
  12. forri

    Zabawy z wnętrzem

    Niejako kontynuację zabaw z podświetleniem, pokażę co zrobiłem u siebie
  13. Hej, zdarzyła mi się taka sytuacja drogowa, że zagapiłem się i musiałem awaryjnie hamować. Pisk opon, ABS, pofalowany asfalt, ale udało się nie zaparkować w poprzednim aucie. Po tym zdarzeniu, po ponownym uruchomieniu przez dwa-trzy dni zostawała, długo świeciła i gasła kontrolka airbagu. Czasami zapalała się podczas jazdy, w końcu przestała, gaśnie po uruchomieniu. Za to pojawiło się pykanie jakiegoś przekaźnika pod deską, zaraz pod zegarami (tak mi się wydaje). Problem w tym, że pyka on sobie bez jakieś logiki ani regularności. Raz pyka a raz nie przy hamowaniu, przyspieszaniu, wciśkaniu i puszczaniu sprzęgła lub hamulca, jedździe ze stałą prędkością, najczęściej przy zatrzymywaniu między 20-0km/h i raczej gdy na dworze jest już ciepło. Hamulce sprawne, ABS działa, brak świecących kontrolek, FreeSSM nic nie pokazuje, pacjent WRX`05. Czy ktoś spoktał się z czymś takim i co to może być?
  14. Zapytam przy okazji - u mnie coś stuka przy przejeżdżaniu przez pofalowany asfalt albo gdy zawias zbliża się do końcowego położenia. Myślałem że coś tłucze się w drzwiach, bo odgłos dochodzi wyraźnie ze środka auta, ale to ewidentnie zawieszenie. Podejrzewam poduszkę tyle że do końca nie wiem jak ona jest zbudowana. Bierze ona udział w resorowaniu czy tylko jest elementem mocującym amortyzator?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...