Jump to content

forri

Nowy
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

About forri

  • Birthday 04/06/1991

Profile Information

  • Skąd
    Częstochowa
  • Auto
    Subaru Forester 2.0, Subaru Baja 2.5, Subaru Impreza WRX 2.0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

forri's Achievements

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

9

Reputation

  1. Sprawdź kostkę na baku- tą która wystaje ze zbiornika. Męczyłem się z nieodpalającym WRX dwa miechy zanim doszedłem o co chodzi Na odpalonym delikatnie podociskaj tę kostkę i jak usłyszysz jak pompa przestaje pracować to masz przyczynę
  2. Więksi Bracia, od jakiegoś czasu szukam blacharza, który zrobiłby kielichy w mojej wannie. Czy może ktoś polecić kogoś z centralnej Polski, kto ogarnął by ten temat?
  3. A czujniki od wałka i wału powodowały by że pompa nie pracuje po przekręceniu zapłonu? Zawsze po przekręceniu kluczyka pompa pompuje kilka sekund przed startem motoru i się wyłącza, a u mnie cisza
  4. Miałem podobne objawy ale nie wiązałem tego ze sterowaniem pompą. Kilka razy zdarzyło się tak że rano odpaliła od strzała, a po przejażdżce za drugim razem. I to powtórzyło się w przeciągu kilku miesięcy kilka razy. Na kostce po zapłonie mam 12V, 6V i 1,5V, nic na napięciu nie skacze ani się nie zmienia
  5. Pozwolę sobie odgrzać kotleta. Z dnia na dzień mój WRX Blob przestał odpalać. Dzień wcześniej żadnych objawów, po przekręceniu zapłonu nie słychać bzyczenia pompy paliwa. Pompę już wyjąłem i podpięta na krótko działa. Komputer pokazuje błąd P0230 fuel pump controller. Moje pytanie jest takie czy w układzie sterowania pompą znajduje się jakiś przekaźnik i ten moduł pump controller? Który to przekaznik i gdzie on jest? Czy mamy tylko sam moduł? W necie znalazłem, że jest to Denso numer 22750AA000. Bezpieczniki pod maską są wszystkie sprawne.
  6. A gdzie w GD/GG jest zamontowany czujnik od centralnego lub centralka? W moim przypadku wymiana baterii nic nie pomaga. Samochód otwiera się tylko gdy pilot jest na wysokości tylnego lewego koła Oczywiście im zimniej tym trudnej, ale nawet w upały muszę kilka razy celować
  7. Palnik i ogień - te argumenty przekonały ją i pasuje idealnie
  8. Były sobie świnki trzy, świnki trzy, świnki trzy. A jedna świnka dostała owiewki i rozpórkę
  9. Niejako kontynuację zabaw z podświetleniem, pokażę co zrobiłem u siebie
  10. Hej, zdarzyła mi się taka sytuacja drogowa, że zagapiłem się i musiałem awaryjnie hamować. Pisk opon, ABS, pofalowany asfalt, ale udało się nie zaparkować w poprzednim aucie. Po tym zdarzeniu, po ponownym uruchomieniu przez dwa-trzy dni zostawała, długo świeciła i gasła kontrolka airbagu. Czasami zapalała się podczas jazdy, w końcu przestała, gaśnie po uruchomieniu. Za to pojawiło się pykanie jakiegoś przekaźnika pod deską, zaraz pod zegarami (tak mi się wydaje). Problem w tym, że pyka on sobie bez jakieś logiki ani regularności. Raz pyka a raz nie przy hamowaniu, przyspieszaniu, wciśkaniu i puszczaniu sprzęgła lub hamulca, jedździe ze stałą prędkością, najczęściej przy zatrzymywaniu między 20-0km/h i raczej gdy na dworze jest już ciepło. Hamulce sprawne, ABS działa, brak świecących kontrolek, FreeSSM nic nie pokazuje, pacjent WRX`05. Czy ktoś spoktał się z czymś takim i co to może być?
  11. Zapytam przy okazji - u mnie coś stuka przy przejeżdżaniu przez pofalowany asfalt albo gdy zawias zbliża się do końcowego położenia. Myślałem że coś tłucze się w drzwiach, bo odgłos dochodzi wyraźnie ze środka auta, ale to ewidentnie zawieszenie. Podejrzewam poduszkę tyle że do końca nie wiem jak ona jest zbudowana. Bierze ona udział w resorowaniu czy tylko jest elementem mocującym amortyzator?
  12. Ja miałem to samo u siebie. Po kilku minutach szarpania we wszystkich kierunkach puściła. Potem tak samo ciężko było założyć nastepczynię. A dodam że jestem zawodnikiem klasy piórkowej (60kg)
  13. U mnie przełącznik ma za duży "luz". Trzeba trafić moment gdzie zwierają się styki i przytrzymywać do otwarcia i zamknięcia. Tyle, że nie świruje i nie próbuje się bez przewry zamykać
×
×
  • Create New...