Nazywa się to MTD sl-h 1152.
Nie mogę nic znaleźć na polskim internecie, jedyne informacje w języku niemieckim którego nie znam ni w ząb.
Wybierak mam taki jak na zdjęciu i jeden pedał sprzęgła
Kto podpowie co zrobić i w czym może być problem z kosiarką traktorkiem mtd?
Objawy są takie że im wyzszy bieg tym mniej ma mocy do jazdy. Odczucie podobne do jazdy autem ze ślizgającym sie sprzęgłem. Obroty nie falują z silnikiem wydaje się być wszystko ok. Jakby coś z napędem.
Teraz to już wołam POMOCY!!!
- Nowa cewka
- Nowe przewody
- Nowe świece
...i nic. Auto kręci ale nie odpala. Mechanik przed oddaniem auta dzwonił do mnie z pytaniem czy auto ma immobiliser bo nie mogą odpalić. Potem odpalili ale kiedy pytałem o co chodziło to lakonicznie mnie zbył odpowiedzią "pytałem z ciekawosci".
Ma ktos jakis pomysl?
Dobra... Jeszcze lepiej:
Cewka wyjęta na stół daje lekko zanizone ale stabilne i jeszcze poprawne odczyty a poziomie 11,5. Jutro kupię przewody i zmienię, zobaczę czy coś to da. Świece są nowe więc zostawiam je na koniec.
1 i 2 pokazuje 11,43
3 i 4 pokazuje 000
Piny pokazuje wartości skaczące od 9 do 300
Pytanie czy cewka mogła się sama zepsuć czy coś ją uszkodziło i gdzie mam szukać ewentualnie problem
Dzięki. W zasadzie też znalazłem podobne informacje i mogłem napisać by nikomu już nie zawracać gitary. Sorry... w międzyczasie okazało się że multimetr się zepsuł więc testy dopiero jutro. Dzięki jeszcze raz
Ok. Pytanie jaka powinna być wartość tej rezystencji oraz gdzie przyłożyć miernik. Pytanie też czy na odpalonym silniku czy na zapłonie czy na wyłączonym.
Siema
Pacjent OBK3 z przestawionym rozrządem zapadł na śmierć kliniczną jednak rodzina się nie poddała i zorganizowała mu przeszczep serca.
Wczoraj kardiolog wypisał pacjenta z kliniki i wszystko było git.
Do dzisiaj kiedy pacjent dostal zapaści:
Zaczęło się od wypadania 4 cylindra na kodzie 304 do którego po chwili doszedł trzeci cylinder i kod 303. Z wydechu bardzo silnie i wyraźnie wyczuwalny zapach benzyny. I do tego pops and bangs z wydechów.
Swieczka na 3 nie daje iskry więc zamieniłem przewody z 3 na 1 oraz 4 na 2. Szybka przejażdżka i dalej 303 i 304. Ale już bez strzałów z wydechów a tylko baaaardzo zamulony silnik (praca podobna jak przy zatkanym katalizatorze).
Niby to dyskalifikuje jako winowajców świeczki i przewody i kolejna podejrzana to cewka...
Pytania:
1. Jak sprawdzić poprawność działania cewki?
2. Co jeśli to nie cewka? Co może w dalszej kolejności dawać takie objawy?