Jump to content

Damian Korzekwa

Nowy
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutralny

About Damian Korzekwa

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gliwice
  • Auto
    outback H6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie sprawdzałem w sumie czy przy łagodnej jeździe też się tak zachowuje, dziś to zobaczę. Jadąc w trybie automat sytuacja jak z filmiku nie występuje. Olej systematycznie był zmieniany.
  2. Witam. Dzieję się następującą sytuacja , przy 4tys. Obrotów samochód przestaje na chwilę przyspieszać po mimo, że gaz jest w podłodze, obroty widać że falują , chwilową spadają. Sytuacja najbardziej odczuwalna w trybie manual 3 i 4 bieg. VID_20200917_150112824_HDR.mp4
  3. Zmieniałem u siebie w H6 półosie i są takie same jak w 2.0 , 2.5
  4. Super fura , dobrze ten środek wygląda czarne z jasnym a tak po za tym nie spotkaliśmy się w Gliwicach ? Bo poznałem jakis czas temu gościa co kupił właśnie takiego samego w tych samych pieniądzach ? Przypadek .?
  5. A założyłeś dokładnie taki wydech , jak w linku poniżej https://www.deaperformance.com.au/p/XForce/Subaru-Liberty-3L-H6-Non-Turbo-2004-2009-XFORCE-2/SL07-CBS
  6. Masz światła Xenon ? U mnie stukał rozwalony czujnik od poziomu
  7. Tego nie wiem , taka mi wpadła gdzieś w oko przeglądając Internet a ty gdzie znalazłeś ?
  8. Robiłem dzisiaj stall test , wyszło mi 2.500 tys obrotów , patrząc na to co jest wyżej dodane przez @olej, to trochę za dużo ale znalazłem inną serwisówkę i tam by się mieściło. I już sam nie wiem jak ten wynik interpretować
  9. A jak z pompą hamulcową? Spokojnie ogarnie takie 4 tłoki z Lexusa ?
  10. Właśnie nie chce wymienić na ślepo , chyba że poduszka odrywa się od góry przy mocowaniu.? Jak się toczy wibracje są mniejsze , dodasz gazu nasila się , przy wyższych obrotach i prędkościach mało odczuwalne, komfort jazdy po wymianie półosi dużo lepszy ale coś musiało jeszcze uleć uszkodzeniu gdy przeguby wewnętrzne uległy awarii bo wszystko zbiegło się w tym samym czasie
  11. oglądałem dziś zawieszenie silnika i skrzyni , poduszki olejowe całe nie spękane i suche , reszta też wygląda i pracuje dobrze. Z racji wibracji na postoju w pozycji D i R mechanik twierdzi , że są zużyte poduszki olejowe i dlatego czuć drgania na kierownicy i karoserii. Może mieć rację?
  12. Jestem po naprawie samochodu i jedna usterka została zlikwidowana. Telepanie , duże wibracje karoserii były spowodowane dużym luzem przegubów przednich wewnętrznych, po wymianie całych półosi problem znikł A drżenie samochodu na postoju zostało jak na razie zdiagnowane ale jeszcze nie usunięte z racji trudnej dostępności poduszek olejowych silnika.
×
×
  • Create New...