Jump to content

Damian Korzekwa

Nowy
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutralny

About Damian Korzekwa

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gliwice
  • Auto
    outback H6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Super fura , dobrze ten środek wygląda czarne z jasnym a tak po za tym nie spotkaliśmy się w Gliwicach ? Bo poznałem jakis czas temu gościa co kupił właśnie takiego samego w tych samych pieniądzach ? Przypadek .?
  2. A założyłeś dokładnie taki wydech , jak w linku poniżej https://www.deaperformance.com.au/p/XForce/Subaru-Liberty-3L-H6-Non-Turbo-2004-2009-XFORCE-2/SL07-CBS
  3. Masz światła Xenon ? U mnie stukał rozwalony czujnik od poziomu
  4. Tego nie wiem , taka mi wpadła gdzieś w oko przeglądając Internet a ty gdzie znalazłeś ?
  5. Robiłem dzisiaj stall test , wyszło mi 2.500 tys obrotów , patrząc na to co jest wyżej dodane przez @olej, to trochę za dużo ale znalazłem inną serwisówkę i tam by się mieściło. I już sam nie wiem jak ten wynik interpretować
  6. A jak z pompą hamulcową? Spokojnie ogarnie takie 4 tłoki z Lexusa ?
  7. Właśnie nie chce wymienić na ślepo , chyba że poduszka odrywa się od góry przy mocowaniu.? Jak się toczy wibracje są mniejsze , dodasz gazu nasila się , przy wyższych obrotach i prędkościach mało odczuwalne, komfort jazdy po wymianie półosi dużo lepszy ale coś musiało jeszcze uleć uszkodzeniu gdy przeguby wewnętrzne uległy awarii bo wszystko zbiegło się w tym samym czasie
  8. oglądałem dziś zawieszenie silnika i skrzyni , poduszki olejowe całe nie spękane i suche , reszta też wygląda i pracuje dobrze. Z racji wibracji na postoju w pozycji D i R mechanik twierdzi , że są zużyte poduszki olejowe i dlatego czuć drgania na kierownicy i karoserii. Może mieć rację?
  9. Jestem po naprawie samochodu i jedna usterka została zlikwidowana. Telepanie , duże wibracje karoserii były spowodowane dużym luzem przegubów przednich wewnętrznych, po wymianie całych półosi problem znikł A drżenie samochodu na postoju zostało jak na razie zdiagnowane ale jeszcze nie usunięte z racji trudnej dostępności poduszek olejowych silnika.
  10. Jaki test możesz coś więcej napisać ? Olej jest po wymianie ale statycznej więc nie jest za ciekawy kolor. Skrzynia ładnie zmienia biegi i nie szarpie
  11. Trafna uwaga na pewno zostanie to wzięte pod uwagę. Zastanawia mnie jeszcze czemu na postoju ma drgawki po mimo że półosie się nie kręcą? Konwerter ?
  12. Witam. Od jakiegoś czasu pojawiło się drganie całego nadwozia, kazda próba przyspieszenia powoduje duże wibracje na całej karoserii ,po opuszczeniu gazu ustępują objawy i jak się jedzie ze stałą prędkością również. Tuleje, poduszki, krzyżak, półoś wszystko sprawdzone i sztywne. A i kolejny objaw to stojąc w miejscu ale skrzynia w pozycji D lub R czuć drżenie samochodu , na P lub N auto chodzi miód malina. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...