stefan3550 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 witam.mam na imię Sławek.Chciałbym kupić subaryne.Zawsze marzyłem o imprezie 2.0turbo,ale czas to zweyfikował i kupilem cos co jezdzi i wozi mnie z punktu a do b.Nie dawno moja dziewczyna upatrzyła sobie legacy boxer diesel 2.0 150km.przebieg 240tys.auto z drugich rak serwisowane.2008r.Na co zwrocic uwage,czego wygladac i na co uwazac.za wszelkie sugestie dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Jeżeli nie zależy wam koniecznie na dieslu, błagam weźcie benzyniaka. 2.0 SOHC - 136km lub DOHC 150/165. Diesle boxery w ogólnym rozrachunku śmiem nazwać niewypałem (bez obrazy oczywiście) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Sławku, jak przynajmniej lubisz tą dziewczynę, to jej wybij tego diesela. Poszukaj wątki o SBD 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 2008 paskudny rok dla subarowskich diesli (beta testy na klientach można by rzec). Impreza 2.0 turbo to jednak inne klimaty niż stukonne wozidełko ; ) Jeśli priorytetem jest spokój i niezawodność to brałbym wolnossącą benzynę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 I nacisk kładłbym na 2.0 SOHC (136KM), skoro na mocy nie zależy. Niektóre czynności serwisowe są znacznie prostsze, a więc i tańsze niż w mocniejszych wersjach. W 2.5 natomiast był problem UPG, z tego co kojarzę. 3 litrówka to już chyba nie ten klimat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 subaru dał ciała z dieslami , szukaj benzyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan3550 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Z góry dziekuje za odpowiedzi.Sprawa wyglad tak że moja ukochana już sie podpaliła.Auto praktycznie klepniete juz jest tylko go odebrać.Z drugich rąk krajówka.1właściciel ojciec,druga córka 80% service subaru,2kpl. kół,biała skóra w środku.Chociaż bardzo bym chciał jej go wybić z głowy to wiem,że mi się nie uda.Ale duuuuuuuużym plusem było to że to auto przysłużyło się do sprzedania jej poprzednidgo wozidła czyli 207cc 1.6vti.(porażka na kółkach).A tak naprawde chciałbym poprosić o konkretną poradę na co patrzeć w napędzie,gdzie najcześciej gnija,na tzw usterki czesto wystepujace(tak jak np. w mojej a6 c6 3.0tdi quattro automat uczulam na pekajace progi na wysokości szeliny dzwi i blotnika-duzy ciezar)lub cos w tym stylu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan3550 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 przyznam szczerze też odradzano mi ten silnik 3.0 i skrzynie automat.3lata i jakies 60-65tys km.praktycznie bez dokladki,oczywiscie filtry oleje.przebieg....hmmmmm.pewnie ze 3miliony hihi.na blacie 320k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Napędy bezproblemowe przegnity w tym roczniku jeszcze nie powinien byc, warto zakonserwować. Bój się pęknięcia wału korbowego i ogólnie rzeczy prowadzących do generalnego remontu/wymiany silnika. No i typowe bolączki diesli dpf dwumasa itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Jak silnik nie był wymieniany to pewnie padnie. Wymiana 20-25k pln. Jak to jej nie przekona to taniej będzie zmienić dziewczynę bo jak zostanie twoją żoną to puści cię z torbami. 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Albo czekaj aż padnie i wtedy zrób jej swapa na uturbioną etylinę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Ale przecież może gdzieś w kwitach jest informacja o wymianie shortblocku, koła dwmumasowego, czy też DPF. Znowu nie demonizujmy tego Diesla. Jest na forum paru szczęśliwych posiadaczy, i także Ci co w ramach gwarancji trochę "dopłacali do naprawy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Swoją drogą dziewczyna ma gust, legaś w sedanie 4 generacji to wg mnie najładniejsze subaru. No może XV mu dorównuje ale XV ma same nudne silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan3550 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 (edytowane) gust ma...w koncu jest ze mna hihi.taki zarcik.Dwumas robiony(2016),na gwarancji obnizana byla moc w pierwszym roku uzytkowsnia wg. wlascicielki,robiony tez egr. Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez stefan3550 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan3550 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 myslicie ze wart 10tys zl.bo na tyle sie umowilem z ta pania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 No w sumie jak masz ekstra później 25tys+ na remont to bierz go. To jest samochód podwyższonego ryzyka. No ale skoro jesteś mądrzejszy niż wszyscy tutaj. To nie płacz później jak Ci będzie dane wybulić na remont. Przy jakim przebiegu dwumas był robiony? Moc obniżali bo sprzęgło dostawało przez wysoki moment z dołu, a zwalali to na początku na kierowcę. Że nie umieją ruszać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hookie Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 7 godzin temu, stefan3550 napisał: myslicie ze wart 10tys zl.bo na tyle sie umowilem z ta pania Diesel Subaru z 2008 roku za 10k. Co moze pojsc nie tak? 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Jeśli stać Cię by kupić auto za 10, włożyć jeszcze trochę kasy na inne sprawy po zakupie i jeździć aż padnie silnik to ok. Po prostu musisz być świadomy i Twoja dziewczyna również, że w tym wypadku (diesel z 2008) prędzej czy później to się stanie, może za miesiąc lub za kilka lat - taki hazard. Samo auto jest bardzo fajne i gdyby nie silnik diesla i dpf to tylko brać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Za 10k pln to w sumie można brać, takie same z padniętym silnikiem są po 4-5k pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 W dniu 26.08.2020 o 23:49, stefan3550 napisał: witam.mam na imię Sławek.Chciałbym kupić subaryne.Zawsze marzyłem o imprezie 2.0turbo,ale czas to zweyfikował i kupilem cos co jezdzi i wozi mnie z punktu a do b.Nie dawno moja dziewczyna upatrzyła sobie legacy boxer diesel 2.0 150km.przebieg 240tys.auto z drugich rak serwisowane.2008r.Na co zwrocic uwage,czego wygladac i na co uwazac.za wszelkie sugestie dziekuje auto jednorazówka. Problemem Subarowskiego Diesla jest koszt naprawy. Nie ma zamienników, nie ma dawców z Wielkiej Brytanii, musisz remontować na oryginalnych nowych gratach - koszt około 25k PLN tutaj masz statystyki ile tego padło, pokaż dziewczynie - jeżeli dziewucha ma $$ na naprawe to kupujcie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan3550 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 (edytowane) Nie twierdze ze jestem.madrzejszy tylko pytam,rozkminiam,probuje wyciagnac swoje wnioski,czy warto.W sumie 10tys.duzo nieduzo.Wiadomo kupic szrota w ktorego laduje sie kase jak do studni bez dna nie ma sensu.Ale jak wiadomo wszem i wobec njawieksza wada kazdego auta jest jego poprzedni wlasciciel.Mialem 2x audi z silnikiem 2.5tdi.i powiem ze na 1.9 bym nigdy nie zmienil,chociaz 2.5 jest uznany za badziew.Wiadomo ze czlowiek jak sie na cos napali to szuka tylko plusow,ale zobaczymy jutro.Moze rozpadnie sie podzczas ogledzin(hihi).Jedno jest pewne.Jak kupie to napewno bede mial jakies zapytania odnosnie samochodu(np.remontu silnika,badz innych czynnosci obslugowo-naprawczych)i mam nadzieje ze nie uslysze."jak kupiles sztota to tera sobie radź sam".Fora samochodowe uwazam za kopalnie wiedzy,jtora pasjonaci przekazuja,sobie nie tylko w sposob,ironiczny,ale tez pozyteczny.Wiec dziekuje za wszystkie ospowiedzi i zobaczymy co czas pokaze Edytowane 28 Sierpnia 2020 przez stefan3550 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 W 2.5tdi wystarczy zmieniać olej co 10kkm i będzie chodzić. Tutaj pęka wał, blok więc z używki nic nie ma. Chris robił remont w sbd, obejrzyj na yt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 26 minut temu, stefan3550 napisał: Nie twierdze ze jestem.madrzejszy na pewno będziesz po kupnie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 (edytowane) Szczerze mówiąc to w czasach gdy mój budżet na auto był na takim poziomie to kupowałem jak najtańsze i najprostsze w eksploatacji pojazdy a Subaru z SBD moim zdaniem jest tego przeciwieństwem. Kilkanaście lat temu gdy jeździłem 10 letnim Fiatem Temprą z wolnossącym silnikiem 1.6 75KM to kolega z podwórka kupił sobie za podobne pieniądze dwudziestoletnie BMW 750i i miał najbardziej luksusowy pojazd w okolicy ale głównie w nim przesiadywał i słuchał płyt bo nie było go stać ani na podstawowe naprawy ani na paliwo. Do samego końca tegoż BMW twierdził, że było warto ale mnie nie przekonał bo ja chciałem jeździć autem a nie tramwajami. Edytowane 28 Sierpnia 2020 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 (edytowane) stefan ale poważnie pomyśl nad swapem - 10k to nie fortuna za taką budę i napędy jeśli sprawne, a za podawaną tu cenę ewentualnej wymiany silnika możesz zrobić kiedyśtam swap na benzynę. Mogę podać Ci namiary na kogoś 200km od Ciebie kto już nie jeden taki projekt zrobił i dowiesz się czy to byłoby realne. No ale kwoty tu podane bierz jako prawdopodobne - możesz utopić 10k albo miej w zapasie 20k na ratunek. Edytowane 28 Sierpnia 2020 przez rutra80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się