Skocz do zawartości

Erwin Bujak

Nowy
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kielce
  • Auto
    Subaru Impreza WRX 04r.

Ostatnie wizyty

458 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Erwin Bujak

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

10

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Kupiłem je w takim stanie. Ich stan odbiegał od tego co dostałem (na zdjęciu były zabrudzone - ślady użytkowania) ponieważ przed ich przekazaniem zostały wyczyszczone (podejrzewam że maszynowo - wkrętarka i na niej krążek np. "włosy murzyna" - widać tam drobne zarysowania). Tuleje są świeże ponieważ były wymienione. Generalnie pojechałem, zapłaciłem, odebrałem i zamontowałem - tyle było z mojej strony zabawy z nimi Aktualnie wymieniłem: wahacze z tulejami, sworznie, łączniki stabilizatora i końcówki drążków. Jeszcze cambery wlecą i można robić geometrię póki co.
  3. @skwaro, sworznie mam nowe ponieważ przymierzałem się do ich wymiany - stąd całe zamieszanie
  4. @133699 myślę, że by nie starczyło Udało mi się je kupić w bardzo ale to bardzo dobrej cenie
  5. @skwaro racja. Niemniej jednak i tak będę musiał chyba kupić cały komplet ze sworzniem ponieważ osobno tego elementu nie znajdę - czy się mylę?
  6. Hej Wam po krótkiej przerwie. Temat poszedł u mnie do przodu lekko. Mianowicie zakupiłem już wahacze z STI. Są to oryginalne wahacze z STI (nie zamienniki, które podobno są wykonane ze słabego aluminium). Tutaj porównuję wagę obu wahaczy (seria stalowa WRX i seria aluminiowa z STI). Stalowy WRX 4,4kg Aluminium STI 3,5kg Do tego w moim przypadku będę miał do zamontowania również inny sworzeń (z STI). Rys. z WRX Rys. z STI Po kliknięciu na zdjęcie będzie można powiększyć. Jeżeli chodzi o łączniki stabilizatora to jeszcze nie weryfikowałem tego na samochodzie natomiast wychodzi na to że będzie wszystko w porządku pasować wnioskując z tych szkiców.
  7. @MaciekK czy jesteś w stanie podać mi namiary na jedne i drugie? No i pytanie czy te kwoty są za komplet czy za sztukę. Jak mniemam do rurowych trzeba będzie dorzucić koszt poliuretanów. Na sieci nigdzie nie ma takich rzeczy - jak już występują to regulowane tylko na tył. A co sądzicie o tym aby wrzucić alu z STI + camber na górę?
  8. U mnie są stalowe (GD wersja USA). Nikt się nie interesował tego typu "ładnymi" wahaczami? @skwaro dzięki za podrzucenie wątku - będę czytał i analizował. Chociaż na pierwszy rzut oka jak zauważyłem to przerzuciłeś zawias z STI.
  9. Dzień dobry, czy ktoś z Was wymieniał u siebie w Subi stalowe wahacze na aluminium lub coś innego? Podobno prowadzenie auta jest o niebo lepsze na wahaczach z aluminium ponieważ go tak nie wynosi przodem - czy to prawda? Czy spotkał się ktoś z czymś podobnym do tego? Zdjęcie poglądowe (zestaw do RX8). Z góry dziękuję za pomoc
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  13. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  15. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...