Jump to content

hero

Nowy
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About hero

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Subaru Forester 11MY 2.0 N/A
  • Zainteresowania
    Sporty motorowe i motorowodne, windsurfing, speleologia, majsterkowanie.

Recent Profile Visitors

264 profile views
  1. hero

    Uszkodzona opona

    Dzięki Wam za wszystkie komentarze i sugestie. Pomysł z łabędziem wydaje się dość ciekawy z kolei zwulkanizowanie gumy proponowane przez 4444 oldschoolowy, ale bardzo praktyczny. Wymaga jednak znalezienia odpowiednio przygotowanego warsztatu, któremu można zaufać. Znalazłem nawet jeden w swojej okolicy. Jak wynika z opisu to jedyny :-( zakład w moim rejonie, który przeprowadza naprawy opon „na gorąco” przy uszkodzeniach bocznych. Szczerze przyznam, że podchodzę do tego sceptycznie, ale podjadę z czystej ciekawości sprawdzić jak dokładną inspekcję uszkodzenia przeprowadzą. Pomyślałem, że może warto przy takich laczkach pomyśleć o jakimś dodatkowym ubezpieczeniu, ale raczej ze względu na sporadyczny charakter tego typu uszkodzeń to chyba gra nie warta świeczki. Czy macie jakieś doświadczenia w tym temacie ?
  2. hero

    Uszkodzona opona

    Witajcie, Na ostatniej wycieczce śruba o rozmiarze 8 mm przebiła oponę w miejscu dość nietypowym i jak twierdzi wulkanizator - opona nadaje się do wyrzucenia. Czy taktycznie nie da się lub nie warto ze względów bezpieczeństwa jej naprawić? NOKIAN WR A3 97H 225/55 17 - drugi sezon, przebieg 5000 km ;-(
  3. Pozdrowienia dla niebieskiego Forestera SH widzianego dziś rano na Kijowskiej w Bydgoszczy
  4. Też własnie zmieniałem olej. Nie mogłem nigdzie znaleźć pierścienia uszczelniającego pod korek spustowy. W hurtowni nie było, w żadnym sklepie podobnie.W internecie są podawane różne rozmiary. Ostatecznie kupiłem w hurtowni z przewodami hydraulicznymi i to w dodatku za 1 PLN, a nie za 6 jak w sklepach :-) BTW okazało się, że wymiar tej podkładki to 16/20, a nie 20/24 dla Forka SH 2011 N/A. Może się komuś przyda ta informacja...
  5. Mam ten sam problem, ale z tego co widzę bez rozbierania bocznych paneli i siedzeń nie uda się raczej tego dobrze zrobić. Poszperałem po sieci i udało mi się znaleźć podobny wątek http://www.subaruforester.org/vbulletin/f77/rear-seats-recline-436146/ Myślę,że mogą nam pomóc te schematy: http://www.subaruforester.org/vbulletin/attachments/f77/208010-rear-seats-recline-screenshot_2015-01-24-17-22-11.jpg http://www.subaruforester.org/vbulletin/attachments/f77/208002-rear-seats-recline-screenshot_2015-01-24-17-22-04.jpg http://www.subaruforester.org/vbulletin/attachments/f77/207994-rear-seats-recline-screenshot_2015-01-24-17-21-58.jpg http://www.subaruforester.org/vbulletin/attachments/f77/207986-rear-seats-recline-screenshot_2015-01-24-17-21-04.jpg http://www.subaruforester.org/vbulletin/attachments/f77/207978-rear-seats-recline-screenshot_2015-01-24-17-20-46.jpg Chyba, że w SH jest trochę inaczej. Może ktoś ma inne schematy lub zna prostszy sposób na rozwiązanie tego problemu ? Pytanie też, czy po demontażu paneli bocznych uda się je prawidłowo z powrotem złożyć ?
  6. Pozdrowienia dla czarnego Forestera III widzianego wczoraj na Fordońskiej w Bydgoszczy ok.17, za którym jechałem do ronda Toruńskiego. Pozdrowienia także dla czarnego Forestera II parkującego na os.Trzy Żagle w Gdańsku (przy Fresh Market).
  7. Nie tylko do salonu. Obecnie jest kilka firm, które specjalizują się w wynajmie długoterminowym, leasingu i zarządzaniu flotą. Kupują nowe w salonie na potrzeby leasingu, a po kilku latach sprzedają. Często wymagają od użytkowników utrzymywania auta w dobrym stanie, wizyty przeglądowe w ASO itd. Można znaleźć u nich naprawdę dobre egzemplarze z udokumentowaną historią i raportami np.Dekry. Tu znajduje się przydatny art. nt.: http://mojafirma.infor.pl/leasing/samochod-w-leasingu/252800,Czy-warto-inwestowac-w-auta-pokontraktowe.html
  8. Oj ciężko. Ja szukałem swojego FB20 z manualem kilka dobrych m-cy, ale warto było :-) slim2102 życzę Ci powodzenia!
  9. Pozdrowienia dla kierowcy szarego Outbacka - widzianego na B.Głowackiego w Bydgoszczy o 7:52!
  10. hero

    Korozja w Foresterze

    Wersja SH - korozja układu wydechowego. Ponadto zauważyłem pod maską kilka śladów korozji np. na śrubie kielicha od amortyzatora, uchwytach przewodów itp. Wyglądało to nieciekawie, ale po małym zabiegu odmładzającym jest znacznie lepiej.Póki co zabrałem się za końcowe tłumiki i drobiazgi pod maską, ale jak będzie cieplej to wybiorę się na kanał i zadbam o pozostałe elementy. Na koniec chcę użyć jeszcze srebrzanki odpornej na wysoką temperaturę. Do odrdzewiania powierzchni ze stali i żeliwa świetnie sprawdza się odrdzewiacz w płynie. Koszt to ok. 8 PLN za 500ml, ale nie można go stosować na powierzchnie wykonane ze stali ocynkowanej. Czyszczenie za pomocą drucianej okrągłej szczoteczki i czyściwa do spawania dało efekt. Poniżej zdjęcie przed i po czyszczeniu.
  11. Witam Wszystkich, Właśnie zostałem użytkownikiem Subaru Forestera III. Po długich staraniach udało się znaleźć auto spełniające wszystkie kryteria (szukałem od sierpnia :-). Radość z jazdy niesamowita. Jestem podekscytowany nie mniej niż człowiek na tym filmie Pozdrawiam
×
×
  • Create New...