Skocz do zawartości

Marcin Beigarth Banaś

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin Beigarth Banaś

  • Urodziny 16.08.1984

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Żory

Ostatnie wizyty

213 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Marcin Beigarth Banaś

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Że też wcześniej nie przeczytałem tego wątku. Kupiłem filtr kabinowy do mojego SF5 z 1999 roku i po odkręceniu schowka zdębiałem, bo nie znalazłem tego, czego się spodziewałem. Widziałem filmik na youtube o wymianie filtra w SF5 https://www.youtube.com/watch?v=oNe1jhs6BXk ale u mnie wygląda to tak. Teraz mam nowy nieużywany filtr, którego nie mam gdzie założyć
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Pozdrawiam kierowcę niebieskiej Imprezy, który musiał czekać aż zmieszczę swojego czarnego Forka na parkingu pod blokiem żeby przejechać Świetnie brzmi to Twoje auto i genialnie wygląda!
  4. Przy montowaniu zostały uszczelnione silikonem. Prawdopodobnie jest jakaś mikro-nieszczelność, której nie mogę zlokalizować :/ Ale będę kombinował dalej, bo rzeczywiście szkoda takich lamp
  5. Po kilku wizytach u mechanika w aucie zostały naprawione: - hamulce przód i tył -wycieraczki przód - wyrobił się plastik na jednym z przegubów. Nowy element kupiony w serwisie 220 zł sic! -zegarek -tylne lampy zostały osuszone i zamontowane ponownie, niestety znów zaczęły lekko wilgotnieć -nowy pasek alternatora -zawiozłem felgi do regeneracji -zamówiłem nowe opony letnie Miesiąc temu zawiozłem samochód do specjalisty od wydechu. Okazało się, że katalizator przedni się sypie - został wymieniony na jakiś uniwersalny do silników o pojemności do 3.0. Wydech został uszczelniony na łączeniach a środkowy katalizator oczyszczony z resztek, które dostały się tam z tego pierwszego kata. Niestety o ile auto (chwilowo - ale o tym za chwilę) przestało śmierdzieć benzyną o tyle zrobiło się o wiele cichsze (zaczęło też coś piszczeć) i straciło bulgot, który wcześniej był dość słyszalny (pewnie przez różne nieszczelności). Teraz brzmi to tak: https://www.youtube.com/watch?v=LwLNvlkUR_4 Odnośnie zapachu benzyny - znów się pojawił. Co prawda nie w kabinie, tylko na zewnątrz i nie zawsze jest wyczuwalny, ale czasami wystarczy otworzyć okno i czuć na postoju zapach benzyny. Nie wiem czy to wina wydechu, czasem mi się wydaje, że zapach pochodzi z okolic wlewu paliwa, ale nie widać żeby był przerdzewiały itd. W przyszłym tygodniu jestem umówiony z tym specem, co się tym wydechem zajmował, może znajdzie przyczynę. Pojawił się też inny problem - po wymianie hamulców, po jakimś czasie tylne osłony bębnów zaczęły ocierać o bębny i hałasują. Problem został chwilowo rozwiązany, poprzez odgięcie tych już bardzo skorodowanych osłon, ale problem znów się pojawił. Szukam nowych osłon, ale przeraża mnie cena - 240 zł za szt. na allegro. Biorąc pod uwagę dotychczasowe wydatki trochę mnie to irytuje, że taka pierdoła tyle kosztuje :/
  6. Standardowy wydech z końcówką Remusa - podobno pierwszy właściciel go montował przy zakupie w salonie w Polsce. Nie wiem dokładnie, ale brzmi całkiem ładnie, tyle, że przerdzewiał mi tłumik środkowy i teraz czas go wymienić, właśnie się zastanawiam jak ten temat ogarnąć, bo nigdzie nie znalazłem oryginalnych części, a na pełną kwasówkę mnie nie stać. Jak coś wykombinuję, to nagram filmik jak to brzmi. Może nawet zrobię wersję "przed" i "po".
  7. Dzięki Poprzedni właściciel sprowadził tylne lampy z Japonii, ale jedna jest zawilgocona i jeśli nie uda się jej uratować (suszenie itp.), to będę musiał zmienić na oryginalne.
  8. 20 marca wybrałem się do Bydgoszczy po Forestera. 500 km podróż pociągiem opłaciła się i jestem właścicielem mojego pierwszego Subaru Mam w nim parę rzeczy do zrobienia - aktualnie jest u mechanika, ale przejechałem nim już kilkaset km i jestem bardzo zadowolony z jazdy. Zdjęcia zrobiłem tuż po zarejestrowaniu samochodu. Raczej niewiele będę w nim zmieniał w kwestiach wizualnych - może regeneracja felg, ew. zmiana na oryginalne Subaru, które dostałem w komplecie, reperaturki lakieru (pod klamką kierowcy i jedno tylne nadkole. To się dopiero okaże. Najbardziej zależy mi na tym, żeby był w jak najlepszym stanie technicznym, żebym mógł cieszyć się nim jak najdłużej. Muszę też kupić nowy komplet opon letnich, bo mam tylko zimówki, więc póki co mam na co wydawać pieniądze Ale na takie auto wydaje się je z przyjemnością Pozdrawiam wszystkich użytkowników Subaru, a w szczególności Foresterów
  9. Zapomniałem się przywitać odkąd się zarejestrowałem, więc nadrabiam tę zaległość. Witam Przy okazji chciałem poinformować, że od 20 marca jestem szczęśliwym posiadaczem czarnego Forestera S-Turbo '99, po którego wybrałem się aż do Bydgoszczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...