Skocz do zawartości

artur7

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Ruda Śląska
  • Auto
    Lotus 7 i Subaru Forester 2.0xt

Ostatnie wizyty

1083 wyświetleń profilu

Osiągnięcia artur7

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

6

Reputacja

  1. artur7

    Czyżby znowu wiskoza?

    Do tego dochodzi jeszcze siła hamowania, której większy procent przekazywany jest na przednie koła. Co daje w jakimś stopniu większe zużycie przednich kół od tylnych.
  2. artur7

    Czyżby znowu wiskoza?

    Ciśnienia i rozmiaru opony pilnuje jak oka w głowie to nie jest moje pierwsze 4x4. Ciśnienie w oponach: przód 2.0, tył 1.9 samochodem jeżdżę tylko ja + pasażerka i czasami mały bagaż. Rozmiar opony jest taki jak zaleca producent. Na obu osiach są takie same opony. I co sezon jest zamieniany przód z tyłem aby wszystko równo się zużywalo. Przez roku nie zrobiłem więcej jak 15tyś km
  3. artur7

    Czyżby znowu wiskoza?

    Witam. Mam forestera 2.0xt 2003r. z manualną skrzynią biegów. W kwietniu 2016 roku padła mi wiskoza, objawy przeskakiwanie/tynkowanie przednich kół. Zleciłem naprawę samochodu w zaprzyjaźnionym warsztacie. Wymienione zostały 4 łożyska, olej w skrzyni, uszczelniacz i wiskoza została poddana regeneracji. Samochód po tej operacji jeździł dobrze do teraz. Np. rano gdy wsiadam do samochodu i manewruje po parkingu wszystko jest ok ale gdy przyjadę 15-30km i chce zaparkować skrecają koła maksymalnie w lewo i prawo zaczyna się przeskakiwanie/szarpanie z okolic przednich kół. Czy znowu padła mi wiskoza albo została źle zregenerowana? Dodam jeszcze że Forester to mój dupowóz do pracy, zakupy bez żadnych szaleństw.
  4. Podziękował za odpowiedź
  5. Witam, w moim Foresterze 2.0 XT z 2003r. padła przepływka. Na chwile obecną mam zamontowany przepływomierz DENSO 197400-2090. Moje pytanie brzmi: Kupić DENSO za około 450zł czy OEM z alledrogo za 750zł? Warto zainwestować w droższy OEM czy DENSO wystarczy na jakiś czas?
  6. Dokładnie, ten czarny z Krosna, z trumną na dachu. Szukałem takiej subaryny od kwietnia, a kupiłem w listopadzie. Bezwypadkowy, originalny lakier (już strasznie zniszczony ale z wiosny będzie polerka), serwisowany w carficie, co najważniejsze - krajówka:) Po drodze oglądałem 5 innych Forków i ten z Krosna był najbardziej "uczciwy".
  7. Witam, tak się składa że to ja kupiłem forka którego bał się kupić lolo.lolo. Jak go kupowałem miał coś 252tyś km. W tej chwili mam 267tyś. km od 7tyś. km na lpg (lpg zakładany u jednego z forumowiczów, wszystko jest ok.) Silnik chodzi jak malina, wychodzi mi że na 10tyś km łyka 1L motula 5w30 x-clean+ 8100. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z samochodu i nie zgadzam sie z opiniami innych użytkowników że samochód powyżej 200tyś km nie warto kupować. Jak ktoś z głową użytkował samochód od nowości to co ma sie sypnąć? W końcu to MADE IN JAPAN
  8. Ja też dorzucę swoje 3 grosze do rozmowy. W kwietniu 2013r. rozpocząłem szukanie mojego pierwszego subaru. Od samego początku miał to być Forek II generacji z silnikiem 2.0 turbo 177KM. Oglądałem kilka Forków głównie od handlarzy jak i też od prywatnych osób którym służył jako wół roboczy. Już chciałem odpuścić i kupić RAV4......... ale w listopadzie znalazłem krajowego po drugim właścicielu z udokumentowanym przebiegiem 248tys. km. Pełną historią napraw między innymi w carficie. Po kilku tel. do właściciela pojechałem i kupiłem. Od listopada zrobiłem już trochę bezproblemowych kilometrów i w tej chwili Forek swoi u Paulus-a na montaż instalacji lpg. W skrócie powiększ budżet do 22-24tyś zł szukaj II gen z silnikiem turbo i ciesz się jazdą. To uczucie jak objeżdżasz bmw, audi czy vieś-wageny - bezcenne
  9. Witam wszystkich. Po 5 miesiącach poszukiwań udało mi sie w końcu kupić wymarzonego Forestera 2.0xt z 2003r. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...