-
Postów
83 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia AdrianR
..:: Swojak ::.. (2/13)
12
Reputacja
-
Wszystko ma swoją cenę i klienta. Warto wiedzieć, że wymaga to dużo cierpliwości ale przy odpowiednim podejściu ewentualnie kilku próbach i bardzo, bardzo tanim kosztem można uzyskać bardzo fajny efekt. A fakt, że jest to tania folia i możliwość zdarcia sprawia, że w wolnej chwili na prawdę warto spróbować. Przede wszystkim większy arkusz folii na błędy a nie na "styk" Opalarka/suszarka musi być Powoli, żeby nie połapać powietrza I nie najtańszą folia z allegro/ebay tylko trochę lepsza. Powodzenia, efekty na prawdę są fajne i sporo osób myśli nawet, że to prawdziwy carbon albo, że jest to fabryczne wykończenie.
-
Cześć. Z racji mojego wyjazdu do Hiszpanii zmuszony byłem sprzedać BRZ. W Polsce brak zainteresowania anglikiem więc auto na lawecie pojechało do Wielkiej Brytanii. Tam po pewnym czasie znalazł się kupiec i subaru trafiło w nowe ręce. Ogołocony z felg, lamp i kierunków w serii musiałem się z nim pożegnać. Auto świetne, dające ogrom frajdy z jazdy i uśmiech za każdym razem jak się do niego wsiadało. Na pewno nie jest to ostatnie BRZ jakie posiadałem i jeszcze wrócę do tego modelu. No i będę za nim tęsknił Temat do zamknięcia.
-
Na letnich oponach mam 235. Roznica w prowadzeniu auta jest znacznie odczuwalna w porownaniu do OEM 215.
-
Felgi sprawuja sie bardzo dobrze, co prawda ostatnio wlecial zimowy set-up ale w czasie uzytkowania nie stwierdzilem zadnych nieprawidlowosci czy problemow. Poza tym widzialem ze ludzie nawet na nich lataja w driftingu i jakos daja rade. Z pozytywnych rzeczy: -autko szczesliwie dojechalo na kolach do Polski pod koniec stycznia. Aktualnie zimuje sie w cieplym garazu. -udalo mi sie zamontowac nowe kierunkowskazy Valenti (Black Edition) -zamontowalem na oryginalne felgi nowe opony wielosezonowe Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2. -ustawiona na nowo zbieznosc. -wymienione wszystkie zarowki we wnetrzu na LED. Z bardzo bardzo malo pozytywnych rzeczy, auto wyladowalo na sprzedaz z racji wiekszych inwestycji w firme. Na sprzedaz o ile nie pojda z autem beda: Felgi JR11 17" o szerokosci 8.25 ET35 + opony GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3 Nakretki MUTEKI SR35 czarne Valenti Sequential Tail Lights (Black Gold Edition) Valenti 4th Brake Light (Black Gold Edition) Valenti Side lights (Black Edition) Na dole temat ze sprzedaza auta.
-
A chcesz zobaczyc jak wyglada po 160kkm?
-
Ciezko stwierdzic jaki koszt, moge dla Ciebie to sprawdzic jutro. Nie chcesz isc ta droga jesli chodzi o inwestowanie w rzeczy niekoniecznie potrzebne. Ja poszedlem, moj portfel placze. Dzis wieczor postaram sie dac znac na PW co i jak z kosztami. Jesli chodzi o zdjecia to zapraszam do mnie.
-
Gratuluje, niech wozi. Ktory rocznik? Jaki przebieg? Ogolnie wstawiaj auto na garaz, lista rzeczy ktore powinienes zrobic to przynajmniej: -Olej + filtr silnik -Olej skrzynia + dyferencjal -Filtr powietrza/Kabinowy/ -Sprawdzenie paska klinowego/rolek Warto sprawdzic w jakims warsztacie zawieszenie, stan klockow hamulcowych i tarcz. Jesli chodzi o swiece/cewki dla spokoju ducha mozesz je wymienic teraz lub za jakis czas. O ile nie masz historii serwisowej tak na prawde nie bedzie wiadomo co bylo robione i kiedy. Oleje i filtry to podstawa. Rozrzadem martwic sie nie musisz, w FA20 jest na lancuszku, jesli chodzi o skrzynie biegow do momentu az sprzeglo nie zacznie sie sypac nie ruszaj. Lozysko oporowe lubi huczec ale w moim nic poza tym sie nie dzieje. Jesli chodzi o lampy to akurat tylne lubia parowac nawet jesli nie byly nigdy ruszane i potrafi sie w nich zbierac woda. Przod u Ciebie na 100% byl rozklejany, ktos kombinowal z kolorem w okolo soczewki lewej. Zeby taka lampe rozkleic umieszcza sie ja w piekarniku na kilka minut po czym rozkleja gdy silikon jest miekki. Prawdopodobnie zostala kiepsko zlozona/ktos nie dal nowego silikonu przez co paruje/zbiera sie woda. Mozesz sprobowac rozklejac/przesmarowac raz jeszcze, duzo do stracenia nie masz. Albo poczekaj az znajdziesz ladne przednie aftermarketowe lampy. Kiedy pierwsze mody? W razie czego sluze pomoca. Pozdrawiam.
-
Update Ostatnio udalo mi sie zamontowac podlokietnik do BRZ. Montaz wymaga wiercenia otworow w konsoli srodkowej co oznacza, ze podlokietnik zostaje na stale. Wydrukowalem szablon z internetu w odpowiedniej skali, skleilem, przylozylem do konsoli i nie pasowalo... Dlatego ustalilem polozenie 3 glownych pinow stabilizujacych, wywiercilem malym wiertlem na nastepnie rozwiercilem pod opowiedni rozmiar i polozenie. Po wsunieciu podlokietnika i sprawdzenia polozenia mozna punktakiem zaznaczyc kolejne otwory i wywierci reszte. Komfort spoczynku reki, ktora zmieniamy biegi o 1000razy lepszy. Podlokietnik jest ladnie wykonany, z czerwonym przeszyciem, idealnie pasuje do wnetrza, z boku ma klips do otwierania co daje dostep do srodka. Nie zamknie sie niestety z zadna puszka na miejscu, ale wyglada i spelnia funkcje w swietny sposob. A nie tracimy schowka w srodkowym tunelu. Jeszcze nie udalo mi sie ukonczyc oklejania tych srebrnych wstawek z wnetrza ale jakis postep juz jest. Wyglada jednak na to, ze bede musial zamowic drugi arkusz i poprawic wszystko jeszcze raz z doswiadczeniem, ktore mam bo nie jestem w pelni zadowolony z osiagnietych elementow. Dla zwyklego pasazera wszystko wydaje sie idealne, ja jednak wiem gdzie sa jakies niedociagniecia i troche mnie to irytuje. Do oklejenia zostaly mi obrysowki nawiewow bocznych i wstawka z kierownicy. A efekty pracy wygladaja tak: (przepraszam za kiepska jakosc zdjec z montazu podlokietnika, aparat nie chcial wspolpracowac) Carbon
-
Graty wiec, nich wozi
-
Panowie, zastanawiam sie czy wrzuci na moje felgi JR11 zimowki na trase do Polski w rozmiarze 235 czy moze rozsadniej bedzie na standardowy felunek 215? Co byscie proponowali. Zalezy mi na wzglednym bezpieczenstwie i przyczepnosci jak najlepszej.
-
Podoba mi sie podejscie elmo. Ja mam w planach 2000km z UK do poludniowej Polski w polowie grudnia moim BRZ. A w styczniu droga powrotna. Bedzie ciekawie... Wysłane z mojego EVOLVEO StrongPhone Q4 przy użyciu Tapatalka
-
Przymierzam sie przed trasa do wymiany sprzegla w moim BRZ. Nie mam zadnych objawow oprocz glosnego lozyska oporowego, nie slizga sie, lapie co prawda dosc wysoko ale jadac 2000km wole miec pewnosc, ze bedzie ok. Nie mam informacji o wczesniejszej wymianie, przebieg to 106 000mil. OEM raczej tyle nie przejechal. Ma ktos doswiadczenie z zamiennikami EXEDY? Czy lepiej kupic OEM w ASO? Nie planuje zwiekszac mocy, nie potrzebuje mocniejszego. Zamiennik o ile dobry jak najbardziej. Ktos cos poleci?
-
Valenti Sequential Tail Lights (Black Gold Edition) Zamontowac lampy udalo mi sie tego samego dnia, zdjecia wrzucam dopiero dzis. Montaz przebiega banalnie prosto, wyjmujemy stare lampy, wkladamy nowe i podpinamy wtyczke. Jedyna rzecza, ktora trzeba zrobic dodatkowo to jesli ktos zyczy sobie miec 4 swiatlo stopu (po uruchomieniu tylnego przeciwmgielnego i wcisnieciu hamulca blyska 5razy) musimy wpiac sie dodatkowym przewodem z dolnej lampy w przewod odpowiadajacy za swiatlo hamulca w lewej lub prawej lampie. Oprocz tego wszystko p&p. Dobra jakosc, nowe uszczelnienia, gumy i lampy wygladaja epicko, sekwencyjny kierunek tez robi robote. Jesli zna ktos jakis darmowy program do przyciecia filmu/dodania muzyki, mam nagrane dzialanie lamp OEM i Valenti, chetnie cos zmontuje i wrzuce na forum. Ale ostatnio poleglem szukajac czegos prostego i darmowego. Dodatkowo przyszla kolejna paczka, mianowicie podlokietnik. A ja w miedzyczasie powoli zaczalem uczyc sie jak poprawnie okleic elementy wnetrza karbonem. Nie wychodzi zle, ciagle sie ucze i poprawiam. Na pewno wrzuce zdjecie jak wszystko bedzie zrobione, ale cierpliwosci i checi do tego mam malo.
-
Dzis rano Mikolaj zajechal i zrzucil paczke, bo w grudniu podobno za duzo roboty! Wiec zajecie na dzis, wrzucic Valenti na poklad!
-
Tarmac Sport. Miekszam w UK, mysle ze wysylaja tez do PL.