DARIODB Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 witam, mam pytanie może ktoś miał podobny przypadek w forku my04 xt przy dużym mrozie około -18 po uruchomieniu samochody rano gdy silnik pracuje na ssaniu czuć zapach benzyny, a kiedy ssanie przestaje działać problem znika, oczywiście żadnych przecieków nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Ssaniu? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIODB Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Ssaniu? chodzi mi o wysokie obroty silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonex Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 ostatnio ssanie mialem w poldku MY'92 a co do tego o czym piszesz moze to hmm zapach spalin dochodzi ci do kabiny a nie koniecznie benzyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIODB Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 czepiacie się szczegółów jak byście nie wiedzieli o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohun Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Problem jest znany i łatwo można to zlikwidować. U mnie w s-turbo jest identycznie, przy większym mrozie śmierdzi benzyną. Rurki prowadzące benzynę w silniku puszczają na mrozie. Jak otworzysz maskę zerknij po lewej stronie (przed pasażerem) pod wlot powietrza, tam powinieneś zobaczyć wyciek. Właśnie zamówiłem sobie w ASO komplet tych złączek które przeciekają (200zł) Niestety ASO chce za robiznę 600zł więc muszę to gdzieś zawieść co by taniej było. Tu opis, co prawda z imprezy ale u nas jest to samo: http://i48.photobucket.com/albums/f238/ ... fbdf5b.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIODB Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 dzięki bardzo za podpowiedź, sprawdzę jak to u mnie wygląda [ Dodano: Wto Sty 20, 2009 5:06 pm ] bohun, możesz podać mi numery tych części, bo dzwoniem do dawoja i nie znaję problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohun Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 zadzwoń do kopra, na pewno będą wiedzieli numerów nie znam :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Przy rozruchu zimnego silnika ECU wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną i zapach benzyny może dochodzić z nadmiernej jej ilości, nie spalonej do końca, w spalinach. Jeżeli jak pisałeś, występuje to tylko na ,,ssaniu" czyli w tym przypadku na powyższonych przez ECU obrotach i wzbogaconej miesznace na rozruch ( bo ssanie jako takie występowało raczej daaaawno temu w silnikach gaźnikowych) . Lub jak pisali wcześniej inni, możliwy jest też wyciek z przewodów w okolicach filtra paliwa. Pozdro, E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Przy rozruchu zimnego silnika ECU wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną i zapach benzyny może dochodzić z nadmiernej jej ilości, nie spalonej do końca, w spalinach. Jeżeli jak pisałeś, występuje to tylko na ,,ssaniu" czyli w tym przypadku na powyższonych przez ECU obrotach i wzbogaconej miesznace na rozruch ( bo ssanie jako takie występowało raczej daaaawno temu w silnikach gaźnikowych) . Lub jak pisali wcześniej inni, możliwy jest też wyciek z przewodów w okolicach filtra paliwa. Pozdro, E Niestety to wszystko nie tak.....jak piszesz Co do kosztów wymiany sa wysokie bo żeby dostac sie do tych rurek z pół dnia schodzi i jest to dosyc upierdliwe a w sprawach wycieków benzyny wszystko musi byc zrobione dokładnie. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIODB Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Andrzej Koper , mam jeszcze pytanko czy potrzebna jest wymiana tylko łącznika tych rurek czy raczej kpl. pytam bo w dawoju wycenili mi te części i jakoś sporo wyszło rurka 330 + złączka 50 + opaski 24 i robi się 400 :roll: pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Andrzej Koper , mam jeszcze pytanko czy potrzebna jest wymiana tylko łącznika tych rurek czy raczej kpl. pytam bo w dawoju wycenili mi te części i jakoś sporo wyszło rurka 330 + złączka 50 + opaski 24 i robi się 400 :roll: pozdro Potrzebne sa 4 krotkie przewody ( 5-7cm :?: ) , 8 opasek zaciskowych i 2 uszczelki kolektora ssacego koszt +- 200zl Próby zastapienia tych przewodów ( rurek ) innymi nie daly niestety rezultatu a one sa przyczyna tych nieszczelnosci. Z tego co pamietam zamawiało sie taki zestaw naprawczy z częsciami które wymieniłem ale teraz to chyba poszczegolne czesci zamawiają.... AK ps.wymiana niestety jest meczaca.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Panie Andrzeju, to gdzie Pana zdaniem wycieka paliwo, mi sie wydaje,że na połączeniu metalowego przewodu z gumowym, tu koło filtra paliwa, bo gdzie indziej? Przy zbiorniku, pod blaszanym dekielkiem? Chyba nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Panie Andrzeju, to gdzie Pana zdaniem wycieka paliwo, mi sie wydaje,że na połączeniu metalowego przewodu z gumowym, tu koło filtra paliwa, bo gdzie indziej? Przy zbiorniku, pod blaszanym dekielkiem? Chyba nie... Najczęsciej na prawa głowicę.....ale trudno to zobaczyc bo prawie natychmiast paruje...stad zapach... wymienia sie komplet po obu stronach na wszelki wypadek....... AK ps. ale troche wiadomosci masz.....czasem czytam Twoje posty... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolph0ne Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 heh, niestety u mnie tez to bylo czyli opaska na przewodzie pod dolotem powietrza, udalo sie dokrecic wkretakiem dospawanym bez sciagania kolektorow ale ogolnie zeby bylo na medal nalezy zdjac kolektor i zrobic na cacy. A juz myslalem ze tylko w moim na mrozie smierdzialo i lalo paliwem a tu prosze pozdrawiam, Adam sti 02' gt rally 98' team50.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Panie Andrzeju, to gdzie Pana zdaniem wycieka paliwo, mi sie wydaje,że na połączeniu metalowego przewodu z gumowym, tu koło filtra paliwa, bo gdzie indziej? Przy zbiorniku, pod blaszanym dekielkiem? Chyba nie... Najczęsciej na prawa głowicę.....ale trudno to zobaczyc bo prawie natychmiast paruje...stad zapach... wymienia sie komplet po obu stronach na wszelki wypadek....... AK ps. ale troche wiadomosci masz.....czasem czytam Twoje posty... :wink: Dzięki, stara szkoła M.Bublewicza.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Dzięki, stara szkoła M.Bublewicza.... Pozdrawiam... :wink: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Wzajemnie :grin: jedno pytanie, jak miał na imię ten baardzo postawny Pana serwisant za czasów Renówki ...? chyba Rysiek, jeżeli mnie pamięć nie myli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Wzajemnie :grin: jedno pytanie, jak miał na imię ten baardzo postawny Pana serwisant za czasów Renówki ...? chyba Rysiek, jeżeli mnie pamięć nie myli... Jak wysoki to Robert , jak gruby to Mietek..... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Yes, yes, Mietek....jeżeli ma Pan z nim kontakt, to proszę go ode mnie przeprosić, wtedy nie chciał przyjąć przeprosin tak ze dwadzieścia i trochę lat temu, chyba na KDL-u, Węgry? Albo Złote Piaski....pamięć już nie ta...niechcący wrzuciłem go w mocno agresywny żywopłot... :grin: to znaczy był zmuszony tam sam zanurkować, żeby go nie przejechała serwisówka Hołka prowadzona na małym spóźnieniu... to ja.... do dziś mam wyrzuty sumienia :grin: pozdrawiam i przepraszam za drobne zejście z tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIODB Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 :wink: dzięki bardzo za pomoc w temacie, teraz już wiem o co chodzi pozdrawiam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Fajnie, że znalazłem ten wątek, ale z drugiej strony niefajnie, że musiałem go szukać :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekm Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 w temacie dojscia do tych przewodów http://www.scoobymods.com/fuel-smell-cold-weather-wrx-t2886.html?s=&threadid=2886&highlight=wrx+TSB+fuel http://www.iwsti.com/forums/2-5-liter-litre-factory-motor/114353-fuel-line-routing-pictures-arrows.html Moje auto wlasnie sie 'robi' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 http://www.iwsti.com/forums/2-5-liter-l ... rrows.html to mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekm Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 "Poprawilem" te przewody. Faktycznie - dostęp jest koszmarny - rozebrac trzeba całą "górę", zeby to porządnie zrobić. Oryginalne przewody miały końcówki juz troche sparciałe (???). Wymienione w sztukach 4, wymienione tez zaciski no i oczywiscie po zdjeciu kolektora zalozone nowe uszczelki. Dla mnie abstrakcją jest, ze FHI nie robi na to akcji serwisowej - przeciez to powazna historia. Przewody paliwowe to nie jest czesc eksploatacyjna - ale moze ja sie nie znam W ramach ciekawostek: - kontakt z nie-ASO: "temat znany, 500PLN" - MTS: "temat znany, 300PLN" - jm auto: "nic na mam o tym nie wiadomo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.