czerech Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 łączę się z wami w bólu... mi też śmierdzi z pod maski benzynką. Dokładniej z okolicy alternatora (od strony pasażera). Będę musiał zabrać się za to... arekm, ile Cię wyszły wszystkie części i ile mniej więcej czasu na to poświęciłeś, jeśli można wiedzięć? pozdrawiam czerech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 części potrzebne to węże i obejmy za 15zł razem + uszczelka pod kolektor i tu powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerech Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 części potrzebne to węże i obejmy za 15zł razem + uszczelka pod kolektor i tu powodzenia dzięki za info tak ciężko dostać tą uszczelkę, czy taka droga?;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JeromeBaldino Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Cześć, przepraszam z góry za odkopywanie tematu ale własnie mnie ten problem trafił - tj. cieknie któraś z rurek pod kolektorem, wydaje mi się, że ta po lewej stronie. Tak czy siak dostęp zerowy i trzeba będzie demontować kolektor. Orientujecie się może jaki jest obecny koszt naprawy ? Tj. zdjęcie kolektora, wymiana całego kompletu i założenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Zadzwoń do serwisu i zapytaj ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JeromeBaldino Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 W Dawoju w Łomiankach o problemie w ogóle nie słyszeli (?) i nie są w stanie wycenić więc chyba spróbuję gdzie indziej A kapie mi prosto na silnik więc nie wiem czy jechać na kołach czy wziąć lawetę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Zimno się zrobiło i dolegliwość dała o sobie znać i u mnie - Forester 2.5 XT. Też trzeba odwiedzić serwis :-(. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 W Dawoju w Łomiankach o problemie w ogóle nie słyszeli (?) to ciekawe, jakiś czas temu (parę lat temu) był na ten temat nawet "biuletyn serwisowy" subaru. najczęściej wymiana gumowych przewodów paliwowych + założenie nowych obejm pomaga. miałem ten problem, ale na szczęście już go nie mam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JeromeBaldino Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 miałem ten problem, ale na szczęście już go nie mam... Zapytam z ciekawości - samo ustąpiło czy coś z tym robiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 @@JeromeBaldino, wymiana gumowych przewodów paliwowych + założenie nowych obejm pomaga. jeszcze nie spotkałem się z sytuacją, żeby faktyczna awaria sama się naprawiła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 @@JeromeBaldino, wymiana gumowych przewodów paliwowych + założenie nowych obejm pomaga. jeszcze nie spotkałem się z sytuacją, żeby faktyczna awaria sama się naprawiła Najwyżej stanie się mniej dokuczliwa, dziś cieplej i po zapachu benzyny w moim Forku ani śladu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JeromeBaldino Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 No właśnie, problem polega na wadzie konstrukcyjnej. W temperaturach poniżej 10 stopni na minusie rurki paliwowe kurczą się na tyle, że zaczynają przeciekać na łączeniach. Gdy robi się cieplej rurki są dłuższe i problem nie występuje. Swoją drogą ciekawe, że subaru nie zrobiło na to akcji serwisowej - przecież to mega niebezpieczne bo przez ewidentną wadę konstrukcyjną paliwo kapie na silnik! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 kiedyś był "Service bulettin" na ten temat, więc może i była akcja serwisowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariush78 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 No właśnie, problem polega na wadzie konstrukcyjnej. W temperaturach poniżej 10 stopni na minusie rurki paliwowe kurczą się na tyle, że zaczynają przeciekać na łączeniach. Gdy robi się cieplej rurki są dłuższe i problem nie występuje. Swoją drogą ciekawe, że subaru nie zrobiło na to akcji serwisowej - przecież to mega niebezpieczne bo przez ewidentną wadę konstrukcyjną paliwo kapie na silnik! Też tak mam, dobrze że idzie wiosna :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JeromeBaldino Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 (edytowane) Zrobione, zapachu już nie ma, wymieniony komplet przewodów i zaciski te które nadawały się do wymiany. Roboty na 2 dni, jakby ktoś chciał to warsztat już z tematem obeznany (reklama warsztatu niezgodna z regulaminem) 500zł z częsciami, Edytowane 28 Stycznia 2014 przez tzd nieznajomość regulaminu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się